• Hallo iedereen

    De examens staan voor de deur, dus het leek me wel een goed idee al iets aan te kondigen zodat we er ons met z'n allen op te kunnen verheugen!:Y)

    In de zomer denk je waarschijnlijk aan zon, zee, strand. Voeg daar ook nog een Quizletusers bij en je krijgt waarschijnlijk een geweldige combinatie! Dus laten we ergens in juli of augustus naar de kust trekken!

    Wie?
    ~Zeker
    -Cordon // Jarne
    *Bordjes

    -Avandra // Nana
    -Chavez // Nele
    * Cake

    -Copal // Erika
    * Servetten
    * bekers
    * Bestek

    -Naoko // Leah

    ~Misschien
    -SadisticElz // Eva
    -BardTheBowman // Anneleen

    Wanneer?
    Maandag 10 augustus

    Waar?
    Oostende

    Wat?
    ~Zwemmen
    ~Kletsen
    ~We kunnen er een strandpicknick van maken.
    ~...

    Bij slecht weer?
    Is het dan misschien leuk om te gaan zwemmen?
    Plopsaqua, Sunparks De Haan of Sunparks Oostduinkerke. Weet wel de prijzen niet.
    ~Andere suggesties


    Nou ja, ik hoor de verdere ideetjes wel!(:
    Meld je zeker aan!

    Groetjes
    Jarne
    Cordon

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 13:52 ]

    In Welke badstad moet de meeting plaatsvinden?

    57.9% (11 stemmen)
     
    Oostende

    21.1% (4 stemmen)
     
    De Panne

    10.5% (2 stemmen)
     
    Zeebrugge

    10.5% (2 stemmen)
     
    Toch een andere badplaats.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat denken jullie ervan om tegen één uur af te spreken op het plein aan het station?

    Wat gaan we nog allemaal nodig hebben voor de Pick Nick?
    Nemen we badkleding mee?

    Voor mij maakt het allemaal niets uit, jullie moeten zeggen wat jullie zien zitten.:Y)

    Ik verwacht niet echt dat we nog met meer gaan zijn, misschien dat Leah nog komt, maar dat is niet zeker.

    En als jullie eventueel mijn gsmnummer willen zeg het dan, dan stuur ik jullie hem in PB.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Noooooo Erica!

    @Nana - aan het weer te zien, denk ik dat ik toch wel met de trein zal gaan. Ik ben niet echt fan van files en parkeren. Okay?

    @Jarne - het plein lijkt me goed. Wie weet zitten jullie wel niet allemaal samen op de trein. Dan is het handig om, bijvoorbeeld, allemaal in de laatste wagon te gaan zitten. Die zit toch altijd leeg in Oostende.

    Ik wil wel een cake of twee maken? Of wat gaan we anders eten?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    Noooooo Erica!

    @Nana - aan het weer te zien, denk ik dat ik toch wel met de trein zal gaan. Ik ben niet echt fan van files en parkeren. Okay?

    @Jarne - het plein lijkt me goed. Wie weet zitten jullie wel niet allemaal samen op de trein. Dan is het handig om, bijvoorbeeld, allemaal in de laatste wagon te gaan zitten. Die zit toch altijd leeg in Oostende.

    Ik wil wel een cake of twee maken? Of wat gaan we anders eten?


    Lijkt me niet, ik kom vanuit de buurt van Antwerpen en Erika dacht ik van Leuven.

    Is goed! Ik zet het er alvast bij!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    (...)

    Lijkt me niet, ik kom vanuit de buurt van Antwerpen en Erika dacht ik van Leuven.

    Is goed! Ik zet het er alvast bij!(:


    Het hangt er vanaf waar je juist overstapt of als je een rechtstreekse trein neemt, ik weet alleszins dat de trein die ik neem in Brussel, Gent en Brugge stopt en dan naar Oostende doorgaat.

    copal schreef:
    (...)

    Het hangt er vanaf waar je juist overstapt of als je een rechtstreekse trein neemt, ik weet alleszins dat de trein die ik neem in Brussel, Gent en Brugge stopt en dan naar Oostende doorgaat.


    Ik neem een rechtdtreekse trein vanaf St Niklaas en dan Gent, Brugge en Oostende.


    Queer zijn is gewoon alles

    We kunnen samen de trein nemen Nele (zus gaat werken met de auto). We kunnen ook gewoon naar de delhaize gaan in Oostende en iets kopen. Die ligt toch aan het station.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    We kunnen samen de trein nemen Nele (zus gaat werken met de auto). We kunnen ook gewoon naar de delhaize gaan in Oostende en iets kopen. Die ligt toch aan het station.

    Eigenlijk, ja, dat lijkt me het beste! Dan kunnen we alles meepakken wat we willen en is het vers en nog koud...
    Nana, wij spreken wel verder af via facebook?

    Duss - wie lust er allemaal cake? En heeft er iemand zin in gemarmerde cake? ;D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik lust altijd cake. :D
    En is goed. Ben morgen wel naar Alcatraz dus je hoort me pas zondag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Misschien is dat voor verse voedingswaren geen slecht idee.

    En ik ben ook altijd in voor alle soorten cake!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik lust alles, dat zal dan wel geen problemen geven. Ik heb geen wegwerpborden en bestek, ik heb wel plastieken bestek. Misschien dat iemand het anders het kan meebrengen. Zorgt iemand voor een deken voor op te zitten?

    Gaan we dan op het zand zitten of in een park?
    Een grote deken is redelijk ambetant om mee te nemen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou een deken kunnen meenemen, maar heb er helaas geen.

    Ik kan wel voor bordjes (karton) zorgen?

    Ik persoonlijk zou het liefst op het strand zitten, tenzij jullie uiteraard naar een park willen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 19:30 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Is goed. Ahja ik neem een handdoek mee voor als we eventueel naar het strand gaan. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cordon schreef:
    Ik zou een deken kunnen meenemen, maar heb er helaas geen.

    Ik kan wel voor bordjes (karton) zorgen?

    Ik persoonlijk zou het liefst op het strand zitten, tenzij jullie uiteraard naar een park willen.

    Die kartonnen bordjes zullen wel goed zijn en het strand is goed, zolang het dan niet de winderig is. Liever geen zand in het eten. Ik zal wel bestek meenemen.

    copal schreef:
    (...)
    Die kartonnen bordjes zullen wel goed zijn en het strand is goed, zolang het dan niet de winderig is. Liever geen zand in het eten. Ik zal wel bestek meenemen.


    Hihi, da's waar!


    Queer zijn is gewoon alles