• Hallo iedereen

    De examens staan voor de deur, dus het leek me wel een goed idee al iets aan te kondigen zodat we er ons met z'n allen op te kunnen verheugen!:Y)

    In de zomer denk je waarschijnlijk aan zon, zee, strand. Voeg daar ook nog een Quizletusers bij en je krijgt waarschijnlijk een geweldige combinatie! Dus laten we ergens in juli of augustus naar de kust trekken!

    Wie?
    ~Zeker
    -Cordon // Jarne
    *Bordjes

    -Avandra // Nana
    -Chavez // Nele
    * Cake

    -Copal // Erika
    * Servetten
    * bekers
    * Bestek

    -Naoko // Leah

    ~Misschien
    -SadisticElz // Eva
    -BardTheBowman // Anneleen

    Wanneer?
    Maandag 10 augustus

    Waar?
    Oostende

    Wat?
    ~Zwemmen
    ~Kletsen
    ~We kunnen er een strandpicknick van maken.
    ~...

    Bij slecht weer?
    Is het dan misschien leuk om te gaan zwemmen?
    Plopsaqua, Sunparks De Haan of Sunparks Oostduinkerke. Weet wel de prijzen niet.
    ~Andere suggesties


    Nou ja, ik hoor de verdere ideetjes wel!(:
    Meld je zeker aan!

    Groetjes
    Jarne
    Cordon

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 13:52 ]

    In Welke badstad moet de meeting plaatsvinden?

    57.9% (11 stemmen)
     
    Oostende

    21.1% (4 stemmen)
     
    De Panne

    10.5% (2 stemmen)
     
    Zeebrugge

    10.5% (2 stemmen)
     
    Toch een andere badplaats.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb wel een groot deken, waar ik denk niet dat we daar allemaal op zullen geraken... Die wil ik wel meedoen? God, dat wordt ambetant op de fiets.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh en heef er iemand een frisbee en van die palletjes met een balletje liggen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb een picknickdeken, het kan wel zijn dat het afgeeft, dus met witte kleren kan het een probleem geven.
    Qua speelgoed heb ik niet veel meer, enkel ballen, een petanqueset met 3 verschillende kleuren ballen en zo palletjes zonder het balletje (precies verdwenen).

    edit: die balletjes zijn gevonden, btw. het zijn er twee

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 22:11 ]

    OH MAN MISSCHIEN KAN IK. Ik zit in Brugge maandag en dinsdag DUS HET IS MOGELIJK. Ik kijk 't nog even na en ik laat het morgen weten. :') Tegen welk uur, eigenlijk?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 22:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is allemaal goed mensen!(:

    Ya! Leah!!
    Een uur!


    Queer zijn is gewoon alles

    Moet ik trouwens wat meedoen? Ik geloof namelijk dat iedereen om een uur wel al gegeten zal hebben, maar is er iets wat ik nog moet meedoen als ik kom? Wellicht kom ik!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 11:50 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Welja als het om 1uur is dan is pick nicken mss wat moeilijk. Dan is het mss nog gewoon een dessert picknick ofzo. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als jullie vroeger willen dan moeten jullie het zeggen.(:

    Ik denk het niet, aangezien we in een supermarkt in Oostende gaan kijken, als iedereen dan iets koopt is het voldoende zeker, ook het makkelijkste ivm reizen. Ooh, en Nele gaat cake bakken.:Y)

    Gaan jullie trouwens zwemmen?:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    In zwembad zwemmen of zee zwemmen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zee zwemmen.:'D Het gaat gewoon droog worden met af en toe een wolkje volgens het KMI.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik was sowieso wel van plan mijn badpak aan te doen, maar das gewoon lekker trendy met een short, hoe ik niet meteen voor te zwemmen. mss dat ik wel gewoon eens met de voetjes in het water ga.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga misschien mijn badpak aantrekken onder mijn kleren. Sowieso, ik neem aan dat we aan het station in Oostende afspreken?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil wel met je meereizen van Brugge. Ik neem daar namelijk ook de trein.
    My face:



    Trein om 12:38 in Brugge? Spreken we 10 minuten eerder af aan de roltrap van het juiste perron?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jep! We spreken af aan de gekleurde pilaren van het station, bij de in/uitgang.
    Ik kan ook kerstomaatjes meedoen? We hebben er hier tonnen. En er hangen er nog meer aan de plantjes, veronderstel ik. Ugh. Ik kan ze nooit allemaal alleen opeten.
    Badpak - bikini - badpak - bikini hmmm?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ook in Brugge Nele?
    Hmm ik zit net te denken dat badpak toch niet zal lukken voor mij. Slimme ik. Haha. Maar ik doe een bain soleil aan en kan dan nog altijd met mijn voetjes in het water. ;)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?