• Hallo iedereen

    De examens staan voor de deur, dus het leek me wel een goed idee al iets aan te kondigen zodat we er ons met z'n allen op te kunnen verheugen!:Y)

    In de zomer denk je waarschijnlijk aan zon, zee, strand. Voeg daar ook nog een Quizletusers bij en je krijgt waarschijnlijk een geweldige combinatie! Dus laten we ergens in juli of augustus naar de kust trekken!

    Wie?
    ~Zeker
    -Cordon // Jarne
    *Bordjes

    -Avandra // Nana
    -Chavez // Nele
    * Cake

    -Copal // Erika
    * Servetten
    * bekers
    * Bestek

    -Naoko // Leah

    ~Misschien
    -SadisticElz // Eva
    -BardTheBowman // Anneleen

    Wanneer?
    Maandag 10 augustus

    Waar?
    Oostende

    Wat?
    ~Zwemmen
    ~Kletsen
    ~We kunnen er een strandpicknick van maken.
    ~...

    Bij slecht weer?
    Is het dan misschien leuk om te gaan zwemmen?
    Plopsaqua, Sunparks De Haan of Sunparks Oostduinkerke. Weet wel de prijzen niet.
    ~Andere suggesties


    Nou ja, ik hoor de verdere ideetjes wel!(:
    Meld je zeker aan!

    Groetjes
    Jarne
    Cordon

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 13:52 ]

    In Welke badstad moet de meeting plaatsvinden?

    57.9% (11 stemmen)
     
    Oostende

    21.1% (4 stemmen)
     
    De Panne

    10.5% (2 stemmen)
     
    Zeebrugge

    10.5% (2 stemmen)
     
    Toch een andere badplaats.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dan doe ik mijn short ook maar aan.X)

    Ik zal ook voor een rol oreo's zorgen, we hebben er hier toch genoeg.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Die trein lijkt me goed. Ik zal wellicht al in Brugge station zijn om 12h. Ik neem nl om half twaalf in mijn dorp de bus. Als er niemand op zit die ik ken, zal je mij in de tussentijd Frankenstein zien lezen op een stoeltje aan de uitgang St Michiels.


    Dit ben ik. Ik zal wel geen bril aanhebben en mijn haar is nu ook wel een stuk korter.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh, en ik weet niet hoelaat jullie van plan zijn om naar huis te gaan...
    Maar onlangs toen ik terug kwam van oostende en de avondlijn wilde nemen, ben ik ferm gescheten geweest. De avondlijn is namelijk veranderd: het is niet meer zoals de belbus, die je bij de dichtstbijzijnde halte afzet, het is een gewone bus die de gewone route neemt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Klaar om in de oven te gaan!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat ziet er erg lekker uit!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik neem ook zonnecrème(50) mee.

    Ik zal alles even samenvatten omdat alles nogal verspreid is.(:

    We verzamelen om 13:00 aan het plein van het station bij die gekleurde palen die aan elk station staan.
    Dan kopen we in een supermarkt wat spullen, drank enz. dus zorg gewoon dat je iets (kleins) kunt kopen.

    En dan naar het strand.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Nele spreken we in Brugge ook aan de gekleurde pilaren af of 10 voor vertrek aan de trappen van het perron?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Nele spreken we in Brugge ook aan de gekleurde pilaren af of 10 voor vertrek aan de trappen van het perron?

    Naah, aan de uitgang Sint Michiels, bij de zitbankjes. Zoals ik eerder zei, ik zal daar zitten lezen (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ahja ok is goed. Dat had ik blijkbaar verkeerd gelezen. Ik zie je dan daar. En die andere persoon wiens naam ik even kwijt ben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aight. Misschien zou Leah haar gsmnummer aan één van ons geven? Of een foto? Wel ja, meestal zie je wel wanneer iemand iemand zoekt, maar het zou toch wel handig zijn.
    Dus spreken we met haar af aan uitgang st michiels of aan het spoor. Het spoor naar oostende is toch aan die kant van het station.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Idd. :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jarne, ik heb niet gezegd dat ik zeker ben. (cat) 99% kans, maar 100 nog niet. Sorry dat het al zo laat is en dat het nog steeds niet zeker is, maar ik weet nog niet wanneer we in Brugge toekomen. Daarbij ben ik er sowieso voor één uur, haha. ^^ Jarne heeft overigens mijn gsm en weet hoe ik eruit zie, maar ik kijk nog even voor een foto.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 20:14 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    Jarne, ik heb niet gezegd dat ik zeker ben. (cat) 99% kans, maar 100 nog niet. Sorry dat het al zo laat is en dat het nog steeds niet zeker is, maar ik weet nog niet wanneer we in Brugge toekomen. Daarbij ben ik er sowieso voor één uur, haha. ^^ Jarne heeft overigens mijn gsm en weet hoe ik eruit zie, maar ik kijk nog even voor een foto.


    Details!

    Maar ik ben er pas bij in Oostende, mijn trein is namelijk rechtstreeks naar daar.:Y)

    Als ik het goed heb spreken jullie al af in Brugge om samen naar Oostende te komen.:p

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 20:16 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh, vertrekken jullie twee ook uit Brugge? Welke trein nemen jullie? ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja, Nele en ik vertrekken samen uit Brugge. De trein vertrekt om 12.38


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?