• Ik heb dus vaak van die herinneringen waarbij ik als ik ze me plots weer herinner of er aan moet denken ik weer precies het gevoel krijg wat ik toen had. Dat is niet altijd even prettig want soms zijn het herinneringen over beschamende dingen. Ik vroeg me af of meer mensen dit hebben? Ik beleef dan niet echt de herinnering zelf in details, maar echt het gevoel.^^

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 20:20 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha, dat heb ik ook. Eigenlijk vooral met beschamende dingen.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:
    Haha, dat heb ik ook. Eigenlijk vooral met beschamende dingen.


    Your make-up is terrible

    Nou ik heb het zo nu en dan ook met leuke herinneringen en dan zit ik met een grote glimlach op mijn gezicht, maar meestal zit ik inderdaad in elkaar te krimpen.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja, heel herkenbaar.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Baudelaire schreef:
    Ja, heel herkenbaar.

    Ik heb dat te vaak. Vooral waneer ik 8 ben, het moment waarop mijn ouders scheiden beleef ik te vaak. Ik heb een sterke aantrekkingskracht om in de problemen te komen, dus ook dat beleef ik te vaak.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Ik heb dat te vaak. Vooral waneer ik 8 ben, het moment waarop mijn ouders scheiden beleef ik te vaak. Ik heb een sterke aantrekkingskracht om in de problemen te komen, dus ook dat beleef ik te vaak.


    Argh, dat is zeker een kut moment om te herbeleven.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    Zeker. Maar ja, je leert er ook weer van. Ik merk dan dat ik veel ben veranderd met het omgaan met verdriet en gevoelens.
    Maar ja


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Dat is gelukkig normaal. Althans, ik heb het ook. :'')
    Kan ook best wel intens zijn trouwens..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ja is heel herkenbaar! En hebben jullie soms ook van die visioenen? Heb ik dus wel


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Baudelaire schreef:
    Ja, heel herkenbaar.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"