• Na even te hebben gezocht via de zoekfunctie zag ik dat er geen recente topics over de Grijze Jager boeken waren. En aangezien ik de komende dagen die boeken ga lezen als het goed is, omdat ik ze ga kopen (tweedehands), vroeg ik mij af wat jullie ervan vinden. Volgens mij ben ik hartstikke laat met deze serie ontdekken, maar dat maakt mij niks uit. Ik heb de serie ontdekt dankzij een andere boekenserie van dezelfde schrijver namelijk Broederband.

    Ik heb er trouwens al wel over gelezen op internet, maar samenvattingen heb ik bewust niet gelezen. Want dan weet ik het halve verhaal en dat bederft toch een beetje de pret.

    Dus wie heeft deze serie gelezen?


    Physics is awesome

    Hunt schreef:
    Het is een goede MG serie maar ik stopte met lezen bij boek 8? Heb wel boek 12 gelezen maar ik durfde daarna niet meer de serie te lezen omdat boek 12 mij een feels trip van hier tot Tokio gaf. :')


    MG serie?

    Zelf zou ik geen boeken kunnen overslaan, denk ik. Bijzonder dat boek 12 jou een feels trip gaf.


    Physics is awesome

    Arianne schreef:
    (...)
    Snap ik hoor. En heb ik niks tegen veel leesvoer (integendeel), maar twaalf boeken van 300 pagina's vind ik gewoon zonde. Doe er dan zes van 600. :')


    Volgens mij zijn ze niet allemaal 300 pagina's. De laatste paar zijn wel dikker dus die zullen waarschijnlijk 500 of meer pagina's hebben.


    Physics is awesome

    Athelstan schreef:
    Ik ben op dit moment op de helft. De rest staat nog netjes in de boekenkast te wachten (zij het wel geleend, dus ik moet er wel echt weer in verder gaan 8D)


    O, dan kom ik waarschijnlijk even een GB bij je achterlaten om te vragen wat je ervan vind of voor iets anders over de boeken.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Bij Broederband heb ik ook wel eens gehad dat ik dacht, volgens mij heeft er iemand niet op gelet.

    Dat klinkt goed, want aan Broederband ben ik wel verknocht. Waarom heb je nog niet deel vier en vijf gelezen?

    Daarom wil ik de serie eigenlijk een keer in het Engels gaan lezen. Boeken die ik goed vind, wil ik ook altijd in hun oorspronkelijke taal lezen. Hopelijk ook minder fouten erin, haha.
    Ik heb vier en vijf nog niet gelezen, omdat ik nog niet jarig ben geweest dit jaar. :p Ik vraag altijd boeken of boekenbonnen voor mijn verjaardag, dus dan ga ik de serie verder lezen.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Quokka schreef:
    (...)

    O, dan kom ik waarschijnlijk even een GB bij je achterlaten om te vragen wat je ervan vind of voor iets anders over de boeken.

    Prima, altijd leuk. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb nu geloof ik de eerste twee gelezen. Leuke boeken, ben alleen op een gegeven moment gestopt omdat ik me enigszins ergerde aan een personage x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat is jammer. De rest van broederband vind ik ook wel leuk, maar je merkt wel dat ze ouder worden hoewel dat niet snel gaat.


    De rest van Broederband moet ik nog lezen (:
    Ze staan mooi te wachten in mijn boekenkast. Na de examens begin ik eraan ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Het is echt een leuke serie
    Vooral voor mensen die erg houden van de middeleeuwen, actie, spanning , raadsels en sarcasme
    Vooral dat laatste maakt het boek echt een aanrader.
    Ik zelf heb ze allemaal als een stuk of drie keer gelezen. Echt gave boeken. Kon ik maar zo pijl en boog schieten
    De volgorde zal ik wel aanhouden
    Btw boek 11 zijn allemaal losse verhalen, dus niet echt een verhaallijn
    Er zal een film van komen,maar ddaar hebben ze eerst genoeg geld voor nodig.
    Kan niet wachten


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Ik heb ze allemaal gelezen en het zijn echt geweldige boeken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meraxes schreef:
    (...)

    De rest van Broederband moet ik nog lezen (:
    Ze staan mooi te wachten in mijn boekenkast. Na de examens begin ik eraan ^-^


    *ritst haar eigen mond dicht* Dan zal ik niks verklappen, degene waarvan ik de boeken kocht is ook in die serie begonnen. Hij is nu in deel twee en hij heeft een jaar gedaan over de twaalf boeken, ik vraag mij echt af hoe dat kan. Ik bedoel, na bijna hartaanval te hebben gekregen van boek een kan ik mij niet voorstellen dat iemand die boeken niet in een keer wil uitlezen. Het is dat ik slaap nodig heb, maar anders.

    Laat even weten als weer een boek uit heb en vooral als je vijf uit hebt.

    Zoals mijn moeder al zei binnen een maand heb ik ze sowieso uit, ik denk een week hoogstens twee. Het is gewoon spannend en daar hou ik wel van.


    Physics is awesome

    daffie123 schreef:
    Het is echt een leuke serie
    Vooral voor mensen die erg houden van de middeleeuwen, actie, spanning , raadsels en sarcasme
    Vooral dat laatste maakt het boek echt een aanrader.
    Ik zelf heb ze allemaal als een stuk of drie keer gelezen. Echt gave boeken. Kon ik maar zo pijl en boog schieten
    De volgorde zal ik wel aanhouden
    Btw boek 11 zijn allemaal losse verhalen, dus niet echt een verhaallijn
    Er zal een film van komen,maar ddaar hebben ze eerst genoeg geld voor nodig.
    Kan niet wachten


    Op internet had ik al gelezen dat een van de boeken niet echt een verhaal was, maar meer een verzameling. Dus dat is boek 11 dan.


    Physics is awesome

    Zelf heb ik alle delen in de kast staan. Moet nog steeds deel 10 uitlezen. Het is dan niet van de schrijver, maar als je van humor houd, raad ik je de kronieken van de kroon serie aan.
    Het is een soort verhaal voor fans van de grijze jager.
    De beste delen vindt ik tot nu toe 1, 7 en 12


    Vampire + Servant = Servamp

    SleepyAsh schreef:
    Zelf heb ik alle delen in de kast staan. Moet nog steeds deel 10 uitlezen. Het is dan niet van de schrijver, maar als je van humor houd, raad ik je de kronieken van de kroon serie aan.
    Het is een soort verhaal voor fans van de grijze jager.
    De beste delen vindt ik tot nu toe 1, 7 en 12


    Ik ben vandaag in deel 10 begonnen en tot nu toe lijkt het mij wel leuk. Stiekem heb ik ook al een deel van deel 11 gelezen. Maar ik ben erg benieuwd naar deel 12, mijn nieuwsgierigheid is soms echt een beetje te groot.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ik ben vandaag in deel 10 begonnen en tot nu toe lijkt het mij wel leuk. Stiekem heb ik ook al een deel van deel 11 gelezen. Maar ik ben erg benieuwd naar deel 12, mijn nieuwsgierigheid is soms echt een beetje te groot.


    Oeh, je gaat 12 echt geweldig vinden.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik ben 15, maar whatever want deze serie is echt awesome ^^ Ik heb de boeken meestal binnen 2 of 3 dagen uit, en ik ga nu op zoek naar boek 5 :3