• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:




    (...)



    Misschien is het wel een beetje simpel, maar hopelijk vind je hem alsnog leuk (:
    Ik hoor het graag.

    Hij is mooi! Echt perfect!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 10:17 ]





    Geleninja schreef:
    * Titel: Uitgewist
    * Korte Samenvatting:

    Er is een oorlog aan de gang tussen de wachters van het dodenrijk (mensen die overleden zijn en nu of zielen ophalen, het dodenrijk beschermen of zielen die uit de hel ontsnapt zijn opsporen) en het verzet (groten deels mensen die uit het dodenrijk ontsnapt zijn). Aangezien ze allemaal al dood zijn is het een moeilijk gevecht, maar het verzet heeft nu een manier gevonden om een aantal wachters onschadelijk te maken en de rest druk bezig te houden: ze ontvoeren wachters en wissen ze. Wat betekend dat niets meer kunnen herinneren en er ook niet meer het zelfde uit zien. Ze zijn leeg, een blanco papier. Op hun ogen na spierwit.
    Een meisje word wakker zonder enige herinneringen. De twee personen samen met haar in de kamer zijn net zo wit als de muren en het plafond. Ze is dus gewist. Ze worden gevonden en nadat het blijkt dat ze kan vechten word ze naar de groep mensen gestuurd die ontsnapte zielen opsporen (de Sheleten genaamd) aangezien gedacht word dat ze net zoals hen is. Het enige probleem; geen van de Shelethen is vermist geraakt. Ze is dus niet een van hen, maar bij wie hoort ze dan wel?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: niets hoeft er persé in. De plaatjes die ik onderaan gezet heb zijn optioneel.
    * Sfeer die het weer moet geven: Ik wil het liefst dat het bijna geheel wit is. Het moet een kille witte uitstraling hebben.
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Exta's: Deze afbeeldingen kan je gebruiken (maar hoeft niet). Ze zitten in de sfeer die ik graag hebben wil.
    klik
    klik
    klik
    klik
    klik 

    Als je hem zou willen maken, dan graag.




    Ik heb even wat geprobeerd (: Ben benieuwd wat je ervan vind!
    Bij de cover heb ik toch een heel klein beetje kleur gebruikt.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:





    (...)



    Ik heb even wat geprobeerd (: Ben benieuwd wat je ervan vind!
    Bij de cover heb ik toch een heel klein beetje kleur gebruikt.


    Ik vind hem heel mooi!! En dat beetje kleur vind ik er juist wel bij passen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Naam: Girlicious en _Summer (hoeven er niet op)
    Titel: Stalked (mag die erop?
    Korte samenvatting:

    "Jennifer (17) woont sinds een jaar samen met haar vriend Taylor. Taylor is alleen een druk zakenmannetje en is dus maar weinig thuis. Jennifer zorgt voor de boodschappen en het huishouden. In haar vrije tijd gaat ze naar de sporthal. Op de sportschool valt het haar op dat er een paar jongens naar haar kijken. Ze geeft er niet te veel aandacht aan vanwege Taylor. Op een dag krijgt Jennifer een smsje waarin diegene zegt hoe mooi ze is. Ze denkt eerst dat het een grapje is van Taylor. Alleen worden de berichtjes steeds genanter en raarder.

    Wat doe je als je je niet eens meer veilig voelt in je eigen huis? "

    Bedankt voor het maken van de cover!

    Niet dat ik een cover nodig heb, maar ik heb je covers altijd al geweldig gevonden dus met deze post neem ik gewoon een stiekeme 'mijn topics' zodat ik opnieuw je supertoffe creaties kan volgen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @Geleninja, ik ben blij dat je hem mooi vind! (:

    @Ouranos_, zijn er nog afbeeldingen die erop moeten of in ieder geval de sfeer en zo...

    @Valkyries, Awh, Thank you! _O_


    Credendo Vides

    @Natas, hoe vind je hem zo?


    Credendo Vides

    Ik wil even zeggen dat jouw covers echt mooi zijn. Ikzelf heb er nu niet echt één nodig, maar ik hou deze topic in de gaten


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Geweldig Nath! Dan ben ik voor nu even klaar. Is er een manier waarop ik je kan bedanken? Credits, iets in de spotlight iets voor je nakijken? :')

    Roep het maar, want je hebt echt geweldig werk geleverd!


    Every villain is a hero in his own mind.

    daffie123 schreef:
    Ik wil even zeggen dat jouw covers echt mooi zijn. Ikzelf heb er nu niet echt één nodig, maar ik hou deze topic in de gaten


    @Daffie123, Bedankt! (:

    @Natas, beslis jij maar :P Ik heb niet echt een standaard iets als betaling en ik doe het vaak omdat ik het leuk vind, dus ik laat het geheel aan de aanvrager over. (:


    Credendo Vides

    Er staat hier dat je wcht op antwoord, maar ik geloof dat ik de vraag dan gemist heb.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    DreamerN schreef:
    @Athelstan & Sociopaths ~ Yeay (:

    @Lannistark ~ Ugh, wilde ik net bezig om een andere foto van Tyrion ertussen te zetten, valt mijn laptop uit >.< Stom ding. Waarom doet die dat zo vaak de laatste tijd? O.o
    Ik zou de cover helemaal overnieuw moeten maken wil ik hem nog aanpassen, maar ik heb zo even geen idee meer welke stappen ik allemaal gevolgd heb :X


    Het staat op de vorige page (;

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 22:03 ]


    Credendo Vides

    O laatmaar ik zag dat je alles kwijt was. Van mij zou je opzich dit mogen vergeten en misschien iets anders voor me maken? Ik heb een ander GOT verhaal en mijn cove daarvoor zuigt!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    DreamerN schreef:





    (...)



    Ik heb even wat geprobeerd (: Ben benieuwd wat je ervan vind!
    Bij de cover heb ik toch een heel klein beetje kleur gebruikt.


    Deze is echt prachtig ö


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    DreamerN schreef:
    (...)

    @Daffie123, Bedankt! (:

    @Natas, beslis jij maar :P Ik heb niet echt een standaard iets als betaling en ik doe het vaak omdat ik het leuk vind, dus ik laat het geheel aan de aanvrager over. (:



    Hihi oké. Ik vind dat je toch wel wat credits verdiend hebt voor al je moeite. c;


    Every villain is a hero in his own mind.