• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    Omdat ik geen idee meer heb voor een cover kom ik maar bij jou en ik weet wel zeker dat die bij jou tien keer beter word haha,

    Titel: Apocalypse
    Samenvatting:
    Een verhaal over een groep overlevers in een Zombie Apocalypse.
    Afbeeldingen die ik er in wil:


    -of iets wat hier op lijkt, hoeft niet persé van de Hunger Games te zijn. Ik kon gewoon niks anders/beters vinden-


    en nog misschien een afbeelding van een groep mensen ofzo? Ik heb echt geen idee hoe mensen al die afbeeldingen vinden x'd

    Sfeer:
    Een beetje duister,
    &Verticaal graag (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 17:28 ]


    Little do you know

    Sublatti schreef:
    Ik ga maar eens een cover aanvragen :)
    ~Titel: Cara Mia
    ~Korte Samenvatting:
    Het leven van Lerika zit niet echt mee, haar ouders zijn gescheiden en toen ze ging wonen bij haar vader in Wit-Rusland, stierf hij aan een auto ongeluk waar zij levend vanuit kwam. Na dat nare ongeluk wordt ze geadopteerd door een familie uit Amerika en ze verhuisd dus ook naar Amerika. Een maal daar aangekomen is ze verplicht om te beginnen aan haar Senior Year van de High School Academy. Daar ontmoet ze de populaire maar toch de mysterieuze Damon waar ze geheime gevoelens voor krijgt. Alleen een probleem, alhoewel hij ook Lerika ziet staan, is er een iemand die hun uit elkaar houdt, namelijk Ace, het Meisje die ingewisseld is voor Lerika. En zij is ook bereid om gevaarlijke dingen te doen om Lerika weg te krijgen.

    ~Eventuele Plaatjes:
    (...)
    ~Eventuele sfeer: een beetje kleur maar ook vrij donker en duister.
    ~Horizontaal of Verticaal: Verticaal of course.
    ~Extra's : ( dit mag jij kiezen) misschien kan er ook een quote bij :
    ~"We can't move apart cause your breaking my heart.
    ~"Cara Mia,when Somebody Loves like i do, Dreams will Come true"


    sommige foto's staan in links vanwege de drie foto regel


    Oké, ik heb iets geprobeerd en uiteindelijk ben ik weer gaan prutsen xD Hieronder twee versies: Eentje met transparantie en eentje zonder maar met meer effect. Ben benieuwd wat je ervan vind... Al snap ik als het meer een soort Valentijns gevoel geeft dan dat het duister is...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oké, ik heb iets geprobeerd en uiteindelijk ben ik weer gaan prutsen xD Hieronder twee versies: Eentje met transparantie en eentje zonder maar met meer effect. Ben benieuwd wat je ervan vind... Al snap ik als het meer een soort Valentijns gevoel geeft dan dat het duister is...



    Hij is Nice :) misschien kan je dat hart wat donkerder te krijgen zodat hij minder valentijnsachtig is.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Worden hartjes eigenlijk wel nooit Valentijnachtig? (;
    Maar hier de aangepaste;


    Credendo Vides

    Je covers blijven geweldig!


    16 - 09 - '17

    DreamerN schreef:
    Worden hartjes eigenlijk wel nooit Valentijnachtig? (;
    Maar hier de aangepaste;



    Ja, maar zo is het minder Valentijnsachtig en meer duisterig. Zo is hij perfect, Dankje.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Dylazing schreef:
    Je covers blijven geweldig!


    Thank you! (heart2)


    @Sublatti, haha ergens idd. Ben blij dat je hem goed vind zo! (:


    Credendo Vides

    Ik ben echt benieuwt naar wat je maakt van die van mij ^^


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Haha Cosnett je hoeft niet echt langer te wachten want ze zijn klaar... Althans... Ik heb ze maar gelabeld als klaar zodat ik tenminste je oordeel kan horen.
    Zelf twijfel ik er namelijk enorm over, dus daarom roep ik eventjes jouw mening in. Ik heb het gevoel alsof er iets ontbreekt of dat er iets verkeerd aan is.



    Credendo Vides

    Oh wauw die zijn erg mooi! Mag ik je misschien helpen met die twijfel? Op cover een is er nog een randje wit om het meisje, wat ik wel begrijp want knippen is moeilijk maar misschien dat ff net wat meer afwerken? (Ik ben niet de aanvrager tho).


    I just caught the wave in your eyes

    Goh, hoe kon ik dat over het hoofd zien! Normaal ben ik heel zorgvuldig met uitknippen O.o

    EDIT: Ik heb eventjes gekeken en kwam erachter dat ik toch iets vergeten was uit te gummen, maar dat het witte rond der haar voornamelijk met de lichtinval te maken heeft...

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 23:45 ]


    Credendo Vides

    Ik vind de covers bijden heel gaaf!! En zelf stoor ik me niet echt aan dat rantje, maar zou bij de linker de titel misschien wat lichter mogen? Wit bijvoorbeeld, en bij de andere een andere lettertypte? Ik vind deze er niet zo bij passen als ik eerlijk mag zijn, verder zijn ze echt super gaaf!!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Cosnett schreef:
    Ik vind de covers bijden heel gaaf!! En zelf stoor ik me niet echt aan dat rantje, maar zou bij de linker de titel misschien wat lichter mogen? Wit bijvoorbeeld, en bij de andere een andere lettertypte? Ik vind deze er niet zo bij passen als ik eerlijk mag zijn, verder zijn ze echt super gaaf!!



    Aangepast, ik heb nu voor de cover met the Flash hetzelfde lettertype gebruikt als die van Arrow.


    Credendo Vides

    Dankjewel!!!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik zal geen vaste klant zijn als ik niet weer terugkom. (ik heb te veel verhalen xP)
    Het gaat over Bucky Barnes en Captain America maar ook mijn OC


    * Titel: Daar ben ik nog niet helemaal over uit, zodra ik het weet zet ik hem hier neer.
    * Korte Samenvatting: Bucky wordt verliefd op een getalenteerde Arts genaamd Audrey.
    Maar Audrey is niet helemaal meer wie ze lijkt nadat Howard Stark een expiriment (een mislukte) op haar heeft gevoerd, ze vertrekt samen met Steve Rogers & Bucky naar het leger, waar zij verzorgend arts is. Ze begint steeds meer van het mislukte experiment last te hebben en een paar duitse spionnen van Hydra beginnen haar gedrag op te merken en ze word onvoerd zodra ze merken dat ze krachten heeft. Daar word van haar een moordenares gemaakt.
    velen jaren later werkt ze bij shield en komt ze een oude bekende *bucky* weer tegen, Audrey is niet de enige die veranderd is.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Nou ik heb niet perse plaatje die ik ern wil. (aangezien je bekend bent met marvel) is het denk ik geen probleem dat ik niet zo goed kan kiezen uit foto's van Steve & Bucky. -Ik
    Ook wil ik Graag Natalie Dormer erin.
    * Sfeer die het weer moet geven: Nostalgisch, triest, maar ook romantisch
    * Horizontaal of verticaal?: Verticaal
    * Eventuele Extra's: ee beetje in de richting van die van cosnetts als dat lukt.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...