• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Ah, fijn dat de dader is gepakt!
    En goed om te horen dat het beter met je gaat. Ik moet toegeven dat ik het nu ook eng vind om alleen 's nachts buiten te fietsen. :/

    Ik wil best eventjes door je covers snuffelen, dat is altijd leuk. :'D
    Wanneer moet je je portfolio inleveren? Want ik heb de komende dagen niet zoveel tijd. :c


    Het liefst voor vrijdag denk ik... Dan heb ik nog de tijd om het allemaal bij elkaar te zoeken en uit te printen. Al heb ik geen idee wanneer ik de intake heb (Als ik me al aanmeld.) De lessen zijn al begonnen maar ik kon er nog wel bij stromen... Maar ik ben ook bang dat de onderlinge groepjes al gemaakt zijn en ik ben er altijd slecht in om ertussen te komen. xD


    Credendo Vides

    De banner is goed! Dankjewel!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    [•

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Niet dat het mij wat aangaat, maar ik wou tegen even zeggen dat ik het huidige ontwerp heel tof vind en dat het meer logo-achtig is dan een echte afbeelding van een pijl en boog. :'P


    Het is ook een heel mooie cover! Je hebt inderdaad wel gelijk dat hij beter was met het eerste ontwerp. Ik twijfelde alleen een beetje.

    En je mag je er best mee bemoeien hoor ;)

    Ehm.. Ik wil niet heel vervelend zijn hoor, maar ik heb twee aanvragen gedaan en err staat er maar 1 in de lijst, is dat een foutje of klopt dat zo?

    Xx Gaterne

    Gaterne schreef:
    Ehm.. Ik wil niet heel vervelend zijn hoor, maar ik heb twee aanvragen gedaan en err staat er maar 1 in de lijst, is dat een foutje of klopt dat zo?

    Xx Gaterne


    Ik heb die van het logo er tussenuit gehaald omdat ik hem als voltooid zag. Verder sta je nu nog op de lijst voor de cover van de themawedstrijd.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    @The_Glue Hier een aangepaste versie van Caught. Het is ongeveer dezelfde layout, ik hoop dat, dat goed was.



    Sorry ik ben heel lastig nu... Ik vind het nog steeds niet echt wat ik wil. Vergeet het meisje anders gewoon, kan je alleen de bovenkant veranderen, en een foto van Dylan een beetje bewerken dat ie badboy achtig word? Dan is ie perfect!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    The_Glue schreef:
    (...)

    Sorry ik ben heel lastig nu... Ik vind het nog steeds niet echt wat ik wil. Vergeet het meisje anders gewoon, kan je alleen de bovenkant veranderen, en een foto van Dylan een beetje bewerken dat ie badboy achtig word? Dan is ie perfect!


    Wat versta je onder badboy-achtig?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Wat versta je onder badboy-achtig?

    Stoer, met leren jasjes (of geen bovenkleding, hehe)




    Vooral die laatste vind ik zelf errugh leuk :D


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Oké, dan is dat ook duidelijk.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 7:21 ]

    Ik ben er eindelijk uitgekomen wat ik met de cover voor Mediocre 'Iron Fists' kon doen en dat zijn deze twee dus geworden.
    Deze heb ik daarvoor als achtergrond gebruikt, als basis.

    Eentje met kleur en een wat... dramatischer zwart wit.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 17:36 ]


    Credendo Vides

    Die zijn echt mooi!

    Ten allereerst wil ik even zeggen hoe mooi jou covers zijn.
    Mijn lijstje:

    * Titel
    Take a look through my eyes
    * Korte Samenvatting
    Het verhaal speelt zich af in 1524. Elizabeth ontmoet de kroonprins van Carlisle waar ze verliefd op word. Helaas is zijn geboren van een boer gezin waardoor ze elkaar nooit zouden kunnen huwen. Uiteindelijk besluiten ze te liegen over haar afkomt waardoor hij haar wel kan huwen. Helaas blijkt het liegen over haar afkomst toch moeilijker dan gedacht.
    * Sfeer die het weer moet geven
    Licht, niet te donker.
    * Horizontaal of verticaal?
    Horizontaal
    * Eventuele Exta's
    Ik wil de cover voor mijn verhaal op Wattpad, maar ik twijfel of ik het misschien ook op Quizlet zet


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Voor het geval als mijn cover binnenkort af is,

    Woensdag t/m Vrijdag ben ik op kamp en ik ben daarom dan niet online.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    * Titel Silent ~ The Hungergames (mag die erop?)
    * Korte Samenvatting

    Ronja is de dochter van Erin Heart, een winnaar van de Hongerspelen uit district 7. Ze heeft het goed, totdat ze op haar vijftiende getrokken wordt bij de Boete. Dan moet ze zien te overleven tussen alle andere tributen in een ondergrondse arena vol grotten en gevaren die bovengronds onmogelijk zijn.
    Ze kan overweg met zwaard en enkele andere wapens, maar dat is zowel voordeel als nadeel.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Heb ik niet. voor Ronja vindt ik Rachel Hurd-Wood perfect, voor de rest mogen er wat grotten in en om aan te duiden dat het om de HG gaat misschien het logo van district 7.
    * Sfeer die het weer moet geven
    Onheilspellend, mysterieus, duister. Of juist verdrietig, maar aangezien Ronja juist heel sterk in haar schoenen staat en bijna gevoelloos is, is het eerste denk ik geschikter.
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal vindt ik het mooist.
    * Eventuele Exta's
    Nope.


    obsessive rage









    Madrugada schreef:
    Ik heb nog een verhaal waar ik een cover voor kom vragen want ik houd van de eerste cover die je voor me hebt gemaakt *O*

    * Titel One cup of love, please
    * Korte Samenvatting"Coffee is the way to a man's heart."
    "It's 'Food is the way to a man's heart', but I'll give it to you. You make one hell of a cup of coffee."


    Percy Weasley liked his coffee made well in the morning. Oliver Wood just so happens to provide that coffee at the moment. But when Percy's life takes a turn for the worst, Oliver is there to help him through. And more.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt In ieder geval deze kop koffie: 1
    En verder natuurlijk foto's van Percy Weasley en Oliver Wood maar wel met kleding die in de Muggle wereld past.
    Percy: 1 2
    Oliver: 1 2
    Je mag altijd andere foto's gebruiken (alleen de kop koffie graag die vanwege het hartje in de koffie)
    * Sfeer die het weer moet geven Romantisch I guess, en modern. Het speelt zich namelijk af in onze wereld (Muggle wereld, hoe je het ook wilt noemen XD)
    * Horizontaal of verticaal? Horizontaal
    * Eventuele extra's Misschien zo dat de foto met de kop koffie onderaan staat, titel in het midden en dan bovenaan Percy en Oliver? Als dat werkt natuurlijk (:



    Tadaa! Wat geprobeerd (: Hij is misschien iets te.... Cute geworden... xD Maar ik hoor graag wat je ervan vind.
    Man, wat is het trouwens moeilijk om goede plaatjes van die twee te vinden in dreuzelkleding, zelfs de acteurs hebben relatief weinig bruikbare foto's xD


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    NEW TOPIC!!!!!!!!!!!! >>>CLICK<<<

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 16:04 ]


    Credendo Vides