• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:





    En de volgende cover voor Myrra en daarmee de serie compleet (:




    Ook heb ik deze daarom even gemaakt :



    Oh wauw! Ik vind ze allemaal prachtig, en ja, dit is precies wat ik met dezelfde sfeer bedoelde!
    Heel erg bedankt, ga ze zeker gebruiken!


    obsessive rage

    * Titel -Misfits
    * Korte Samenvatting-

    Dit verhaal volgt vijf jonge twintigers, delinquenten die als straf maatschappelijke dienstverlening opgelegd kregen, in Wertham (een fictieve buurt in Londen), die tijdens hun eerste dag door een vreemde storm overvallen worden. Er vallen hagelstenen zo groot als bowlingballen neer. De groep wordt door de bliksem geraakt, en ontwikkelen allemaal superkrachten. Nina wordt telepathisch, Curtis kan de tijd terugdraaien, Alisha windt mensen seksueel op door hun huid aan te raken, Simon kan zich onzichtbaar maken en Nathan is er nog niet helemaal achter.
    Al snel merken ze dat ze niet de enige zijn met krachten en in gevaar zijn. Op hun eigen speciale manier ontwijken ze de problemen, althans...dat proberen ze.


    Foto's die erin moeten: Nina 1 of Nina 2 / Simon 1 of Simon 2/ Nathan


    en deze en deze

    Voor de rest mag er natuurlijk ook heel veel van je eigen invulling in
    Zal ook graag een tof effect willen bij de titel, iets met bliksem ofzo e als je nog meer info nodig hebt over het verhaal moet je maar een pbtje doen.


    * Sfeer die het weer moet geven - het word een komedie verhaal, met een duistere kant.
    * Horizontaal of verticaal?- Verticaal en als je wilt/kan ook een horizontale die ik bij de hoofdstukken kan doen.
    * Eventuele Exta's NVT

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 19:51 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Lannistark schreef:
    * Titel -Misfits
    * Korte Samenvatting-
    Dit verhaal volgt vijf jonge twintigers, delinquenten die als straf maatschappelijke dienstverlening opgelegd kregen, in Wertham (een fictieve buurt in Londen), die tijdens hun eerste dag door een vreemde storm overvallen worden. Er vallen hagelstenen zo groot als bowlingballen neer. De groep wordt door de bliksem geraakt, en ontwikkelen allemaal superkrachten. Nina wordt telepathisch, Curtis kan de tijd terugdraaien, Alisha windt mensen seksueel op door hun huid aan te raken, Simon kan zich onzichtbaar maken en Nathan is er nog niet helemaal achter.
    Al snel merken ze dat ze niet de enige zijn met krachten en in gevaar zijn. Op hun eigen speciale manier ontwijken ze de problemen, althans...dat proberen ze.


    Foto's die erin moeten: Nina 1 of Nina 2 / Simon 1 of Simon 2 en deze en deze

    Voor de rest mag er natuurlijk ook heel veel van je eigen invulling in
    Zal ook graag een tof effect willen bij de titel, iets met bliksem ofzo


    * Sfeer die het weer moet geven - het word een komedie verhaal, met een duistere kant.
    * Horizontaal of verticaal?- Verticaal en als je wil ook een horizontale die ik bij de hoofdstukken kan doen.
    * Eventuele Exta's NVT


    Dit vind ik echt heel leuk klinken.
    Waarschuw me als het begint, dan heb je meteen je eerste abo!


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)

    Dit vind ik echt heel leuk klinken.
    Waarschuw me als het begint, dan heb je meteen je eerste abo!



    Is goed hoor! Dankuh!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Heei,
    Zou je voor mij ook een cover willen maken?
    Het is voor een hongerspelen fanfictie.
    Verticaal graag met een roodharig meisje erop. Ze is niet blij ofzo, want ja, de hongerspelen.
    Ehm qua sfeer weet ik het niet zo goed. Hij mag heel onheilspellend zijn, maar heel rustig en verdrietig vind ik ook goed. Kijk maar even waar je op uit komt.
    De titel (I will see you again) er graag ook op.
    Korte samenvatting heb ik niet echt..
    Lucy moet de spelen in, vorig jaar haar zusje.
    Ze kan goed overweg met pijl en boog, door de zoon van de burgemeester die het haar stiekem heeft geleerd. Ze kan heel erg hard rennen en houdt dat ook erg lang vol. Ook kan ze messen werpen (lange (slanke) zwarte) Ze klimt ook in bomen. Ze heeft een tenger postuur, en groene ogen. Evt. sproeten.
    Op de achtergrond (voor onheilspellend ofz) een (donker) bos, voor (verdrietig stuff) bloemen en een zonsonder/op gang
    Een paar dolken/zwaarden op de achtergrond lijkt me echt heel leuk (een beetje zoals op de cover van ''Who I am''

    ik hoop dat je er wat mee kan!
    Xx Maaaartje
    ps. je hebt echt supermooie covers!!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 15:20 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ga maar eens een cover aanvragen :)
    ~Titel: Cara Mia
    ~Korte Samenvatting:

    Het leven van Lerika zit niet echt mee, haar ouders zijn gescheiden en toen ze ging wonen bij haar vader in Wit-Rusland, stierf hij aan een auto ongeluk waar zij levend vanuit kwam. Na dat nare ongeluk wordt ze geadopteerd door een familie uit Amerika en ze verhuisd dus ook naar Amerika. Een maal daar aangekomen is ze verplicht om te beginnen aan haar Senior Year van de High School Academy. Daar ontmoet ze de populaire maar toch de mysterieuze Damon waar ze geheime gevoelens voor krijgt. Alleen een probleem, alhoewel hij ook Lerika ziet staan, is er een iemand die hun uit elkaar houdt, namelijk Ace, het Meisje die ingewisseld is voor Lerika. En zij is ook bereid om gevaarlijke dingen te doen om Lerika weg te krijgen.

    ~Eventuele Plaatjes:


    ~Eventuele sfeer: een beetje kleur maar ook vrij donker en duister.
    ~Horizontaal of Verticaal: Verticaal of course.
    ~Extra's : ( dit mag jij kiezen) misschien kan er ook een quote bij :
    ~"We can't move apart cause your breaking my heart.
    ~"Cara Mia,when Somebody Loves like i do, Dreams will Come true"


    sommige foto's staan in links vanwege de drie foto regel


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik had nog een foto gevonden die je misschien wel kan gebruiken voor de mijne :D


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.




    Het is iets experimenteel geworden doordat ik uiteindelijk begon te prutsen met transparantie en schaduw, maar ik zou alsnog willen weten wat je ervan vind (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 20:26 ]


    Credendo Vides



    Ik had trouwens ook nog een cover gemaakt voor Copterus

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 20:37 ]


    Credendo Vides

    Ik hb ff wifi kunnen vinden op schoolkamp en heb de cover ff bekeken. Hij is heel goed! Alleen de schaduw op de vrouw haar haar valt me een beetje op. Ik weet niet of je dat weg kunt halen?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 20:55 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Lannistark schreef:
    Ik hb ff wifi kunnen vinden op schoolkamp en heb de cover ff bekeken. Hij is heel goed! Alleen de schaduw op de vrouw haar haar valt me een beetje op. Ik weet niet of je dat weg kunt halen?


    Ik heb het geprobeerd, maar dan word het alleen maar vreemder, de lichtinval zat zo in die foto van haar. Maar opzicht vind ik het wel meevallen.


    Credendo Vides

    O als het niet lukt is het goed hoor! dan gebruik ik deze!
    Heel erg bedankt. ;P


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Titel
    Thunder and lightning
    Struck by lightning
    Korte Samenvatting
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ik wil graag twee covers, omdat het een soort serie word met The arrow en The flash, het eerste boek is met Oliver Queen - je kan zelf kiezen welke je het beste vind - en de tweede met Barry Allen oftwel Grant Gustin
    Deze graag bij beiden als achter grond, maar dan een andere kleur.
    En ik zie [ur=lhttps://www.google.nl/search?q=Oliver+Queen+png&biw=1920&bih=908&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=0-2CVfeZBsyzswG6w7fIBA&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=cara+delevingne+png]Cara Delevingne [/url]als mijn hoofdpersonage
    Sfeer die het weer moet geven
    Een beetje duister en beiden covers zoals de serie zelf, dus van Oliver bijvoorbeeld groen achtig en van Barry rood, maar kijk maar wat het beste is.
    Actie, Drama
    Horizontaal of verticaal?
    Vertical
    Eventuele Exta's
    Nope


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel: America's streets
    Korte Samenvatting:

    Marnie Renner is een zesentwintig jarige vrouw die uiteindelijk de stap neemt om te verhuizen naar de grote stad. Ze laat haar ouders los en gaat in New York wonen. Hier wordt ze aangenomen bij een Call Center, niet haar droombaan, maar om geld te verdienen vindt ze het prima. Ze ontmoet een leuke man met wie ze gaat daten. Op de terugweg van een van die dates wordt Marnie lastig gevallen door twee mannen. Ze wordt gered door een andere man en raakt vanaf dat moment verstrikt in een wrede wereld.

    Kort: Het gaat over een jonge vrouw die terecht komt in de maffia wereld van New York.

    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    foto 1, foto 2
    Sfeer die het weer moet geven
    De twee foto's (1 en 2) zijn de twee kanten van Marnie. Foto 1 is haar "goede" en onschuldige kant en de tweede foto is de kant die wordt gecreëerd door haar leven bij de maffia. Ik zou het mooi vinden als deze twee foto's in het midden staan en elkaars tegenpolen weergeven. Het liefste met de ruggen naar elkaar toe, als dat kan. Verder laat ik je vrij in de foto's die erin verwerkt worden. Daarnaast wil ik er graag de titel op hebben. Er mag echt in naar voren komen dat het gaat over geweld, drugs, wapens oftewel de maffia.
    Horizontaal of verticaal?
    Verticaal

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 16:20 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kun je trouwens bij die van mij ook nog twee maken met mijn wattpad naam; Anaklysmos. Dus van alle twee één met mijn wattpad naam, en één zonder mijn wattpad naam. (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."