• "Nice to meet ya, shank. Welcome to the Glade."





    De Glade, een plek die op het eerste oog misschien rustig en vredig lijkt, maar dit zeker niet is. Iedere nacht kruipen de Grievers namelijk uit hun hol en vermoorden zij één van de Gladers. Nu is het de taak aan de Gladers om deze monsters uit te schakelen voordat zij nog meer slachtoffers kunnen maken.

    Ik ben voor “Weerwolven van Wakkerdam - The Maze Runner Edition” op zoek naar 25 actieve deelnemers. Je kunt je aanmelden door in dit topic te reageren of een privébericht naar mij te sturen. Je mag ook je nummer naar mij sturen, gezien er aan het begin van dit spel ook een Whatsapp groep aangemaakt zal worden, zodat daarin overlegd kan worden.



    Wat is “Weerwolven van Wakkerdam – The Maze Runner editie”?
    Aan het begin van het spel krijgt iedere speler een rol toegewezen (de rollen die in deze versie zitten zijn met de bijbehorende uitleg te vinden onder het kopje “rollen”). Vervolgens begint de eerste nacht. Hierin voeren de spelers de taak uit die bij hun rol beschreven staat. De Grievers kiezen bijvoorbeeld het slachtoffer uit dat ze die nacht zullen vermoorden. De dag die erop volgt zal bekend worden gemaakt wie er door de Grievers is vermoord en mag iedereen stemmen op wie die Grievers zouden kunnen zijn. Het persoon met de meeste stemmen zal dan worden vermoord.

    Het doel van het spel is voor de Grievers om iedereen te vermoorden en voor de Gladers om de Grievers uit te schakelen voor zij erin slagen iedereen te vermoorden.


    Rollen

    Grievers (5)
    (weerwolven)
    De Grievers komen 's nachts in actie en kiezen een speler die vervolgens dood zal gaan.

    Gladers (10)
    (dorpelingen)
    De voornaamste taak van de Gladers is het overdag wegstemmen van Grievers. 's Nachts doen zij helemaal niets.

    Gally
    (ziener)
    Gally kan 's nachts de identiteit opvragen van een willekeurige speler. Hij kan per nacht slechts van een speler de identiteit opvragen.

    Frypan
    (heks)
    Frypan, de kok van de Glade, heeft twee drankjes waarmee hij iemand kan doden of iemand tot leven kan wekken. Iedere nacht, nadat de Grievers hebben toegeslagen, kan hij ervoor kiezen het vermoorde persoon tot leven te wekken of nog iemand anders te doden. Beide drankjes kunnen maar 1x in het hele spel worden gebruikt.

    Ben
    (jager)
    Wanneer Ben sterft door verbannen te worden of vermoord te worden, kan hij nog één andere speler vermoorden.

    Newt
    (Cupido)
    In de eerste nacht koppelt Newt twee mensen aan elkaar. Wanneer deze twee mensen aan elkaar gekoppeld zijn zullen de twee elkaar nodig hebben om te kunnen overleven. Wanneer de één namelijk sterft, zal de ander sterfen aan liefdesverdriet. Newt kan maar één koppel maken en zal daarna verder spelen als gewone Glader.

    Alby
    (burgermeester)
    Alby staat aan het hoofd van de Glade en daarom telt zijn stem in de verkiezingen voor 2 stemmen. Verder is hij een normale Glader.

    Clint
    (genezer)
    Clint kan iedere nacht een personage naar keuze beschermen tegen de Grievers. Hij mag alleen nooit twee nachten achter elkaar voor hetzelfde persoon kiezen.

    Chuck
    (het toegewijde dienstmeisje)
    Wanneer een Glader wordt verbannen, kan Chuck ervoor kiezen de rol van de verbannen Glader over te nemen. Hij kan dit maar een keer doen in het hele spel.

    Thomas
    (de ridder met het roestige zwaard)
    Als Thomas wordt vermoord door de weerwolven, verwondt hij een van de weerwolven, waardoor deze de volgende nacht zal sterven. Verder is hij een normale Glader.

    Theresa & Minho
    (dorpssletten)
    Theresa en Minho kiezen iedere nacht een persoon uit waarbij ze blijven slapen. De Grievers kunnen de twee niet vermoorden door hen te kiezen, maar wel door de speler te kiezen waarbij zij die nacht slapen.



    Regels

    - De algemene Quizlet-regels gelden ook hier.
    - Het openbaar maken van je rol is niet toegestaan. (Alby is hierop een uitzondering)
    - Reageer voor de aangegeven deadline. (Stemmen in de vergadering is hierop een uitzondering)
    - Alleen de stemmen in de Story op de juiste dag gelden.
    - Hou je theorieën wanneer je dood bent enigszins voor je. Helpen mag, maar dit met mate.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Indien je stopt met Quizlet.nl, meld dit dan even in het topic.
    - Wanneer een speciale rol 's nachts niet voor de gegeven deadline reageeet, wordt een randomizer gebruikt om een persoon/actie te kiezen.

    Afhankelijk van de ernst van de overtreding kun je uit het spel gezet worden.


    Deelnemers
    1. BIack || Lisa || Minho || Dag 1O
    2. Marijsel || Annemarije || Gally || Nacht O1
    3. Nottet || Ness || Chuck || Nacht O3
    4. Kishimoto || Sarita || Frypan || Nacht O7
    5. Poncho || Gail
    6. Baelor || Leah || Theresa || Nacht O9
    7. Tsundoku || Marjolein || Glader || Nacht O6
    8. Nay || Fay || Glader || Dag O9
    9. Bluck || Julia || Griever || Dag O1
    10. Kangster || Rani || Griever || Dag O6
    11. Rikiah || Anne || Glader || Dag O8
    12. Unshadowed || Jente || Glader || Inactiviteit
    13. Scira || Sylvie
    14. Bostick || Kyle || Glader || Nacht 1O
    15. Evanel || Ruskow || Glader || Nacht O4
    16. Khronos || Savannah || Clint || Nacht O6
    17. Sociopaths || Marie || Griever || Dag O3
    18. McIair || Noek || Glader || Nacht 11
    19. Painkiller || Qing
    20. Nebthet || Lucca || Griever || Dag O2
    21. Martinski || Natascha || Alby || Nacht O5
    22. IamSherlocked || Sharon
    23. Sublatti || Lisanna || Thomas || Dag O8
    24. Graysons || Sanne || Glader || Dag O4
    25. Orvieto || Melissa || Glader || Nacht O2


    Overig
    "Beste EgoTerreo,

    Hierbij geef ik je toestemming om te gaan beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam - The Maze Runner Edition. Ik wens je heel veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Marijsel
    Wedstrijdmoderator"



    De Story
    » Nacht O1 «
    » Dag O1 «
    » Nacht O2 «
    » Dag O2 «
    » Nacht O3 «
    » Dag O3 «
    » Nacht O4 «
    » Dag O4 «
    » Nacht O5 «
    » Dag O5 «
    » Nacht O6 «
    » Dag O6 «
    » Nacht O7 «
    » Dag O7 «
    » Nacht O8 «
    » Dag O8 «
    » Nacht O9 «
    » Dag O9 «
    » Nacht 1O «
    » Dag 1O «
    » Nacht 11 «
    » Dag 11 «
    » Nacht 12 «
    » Rollen «

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 21:44 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dylazing schreef:
    Ach, zet mij er anders ook maar bij, WvW vraagt toch nooit veel tijd.

    Yay, Sylvie! *O*

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 18:32 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Doe graag mee.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 18:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gezellig :3
    Iedereen staat er weer bij ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vergeet niet je nummer te geven voor onze keigezellige wvw whatsappchat!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sibyl schreef:
    Vergeet niet je nummer te geven voor onze keigezellige wvw whatsappchat!


    Als het niet erg is, join ik die whatsappchat liever niet.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Als het niet erg is, join ik die whatsappchat liever niet.


    Is niet erg hoor :p Het zit erbij als extraatje, omdat ik gemerkt heb dat daar meer wordt overlegd dan in het topic zelf x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sibyl schreef:
    Vergeet niet je nummer te geven voor onze keigezellige wvw whatsappchat!

    Kapotte mobiel D: Wachtend op een telefoon die zegt dat het inmiddels gerepareerd is..


    -

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Is niet erg hoor :p Het zit erbij als extraatje, omdat ik gemerkt heb dat daar meer wordt overlegd dan in het topic zelf x)


    Maar is zo'n whatsappgroep niet vervelend voor mensen zoals Gail en mij die er niet in willen/kunnen? Wij kunnen niet volgen wat de rest overlegd en zo kunnen wij ook geen theorieën vormen door alles wat overlegd wordt, dus ik vind het een beetje moeilijk op die manier...


    16 - 09 - '17

    Ik meld mij ook ^_^ misschien een beetje te verslaafd geraakt aan wvw, oeps :X
    EDIT: Naam is Ruskow

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 19:13 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sibyl schreef:
    Vergeet niet je nummer te geven voor onze keigezellige wvw whatsappchat!


    Nee bedankt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dylazing schreef:
    (...)

    Maar is zo'n whatsappgroep niet vervelend voor mensen zoals Gail en mij die er niet in willen/kunnen? Wij kunnen niet volgen wat de rest overlegd en zo kunnen wij ook geen theorieën vormen door alles wat overlegd wordt, dus ik vind het een beetje moeilijk op die manier...


    Mhm.. Goed punt.. Als je het niet erg vindt zal ik het even in de groep gooien wat de rest wilt


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sav hier, ik zou ook heel graag meedoen^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zou ook graag mee willen doen c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zou ook graag mee willen doen. - Noek trouwens.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 19:49 ]


    Reality's overrated.

    Ik ook!
    — Qing hier, op hoop van zegen dat ik langer blijf leven dan nacht één :')

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 19:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys