• Een tijd van geweld, angst en armoede is aangebroken in het dorpje Hozar. Evelynn Mendes ziet de verandering plaatsvinden, maar kan niks doen voor haar medeburgers met wie ze geen klik heeft. Haar familie is anders dan de bakkers, slagers en boeren die in het dorp wonen. Haar familie heeft geld en is daardoor niet erg gewenst. Het mooie leventje dat Evelynn altijd heeft gehad, verandert drastisch als haar ouders voor onbekende redenen worden vermoord. Evelynn komt in een strijd terecht, waarvan ze niet wist dat die gaande was. Een strijd van leven en dood, waarbij vrienden je zwakheden zijn en vertrouwen op de proef wordt gesteld. Evelynn neemt deel aan de strijd tegen de onrecht die er heerst in het land en leidt de opstand zonder dat ze er erg in heeft. De strijd ontrafelt waarheden die Evelynns vertrouwen zwaar op de proef stelt. De strijd leidt naar een zoektocht naar zichzelf en is een handeling uit wraak. Wat ooit een meesterplan was voor haar ouders, is een ramp voor Evelynn haar onbezorgde leventje, waarin ze meer verliest dan ze lief heeft en geen plek is voor liefde of vrienden. De strijd naar gerechtigheid verandert in een strijd uit wraak, liefde en hoop.

    - The battle of Revenge

    Dit is mijn nieuwe verhaal. Ik promoot mijn story niet om zoveel mogelijk abo's re krijgen, maar omdat ik benieuwd ben wat mensen vinden van mijn schrijfstijl en mijn verhaallijn. Dus lijkt dit je een interessant verhaal, laat alsjeblieft je mening weten. Neem desnoods een bladwijzer of iets, omdat je het nog niet zeker weet. Maar je zal mij in ieder geval iets meer zekerheid geven over mijn idee en schrijfkwaliteit. Want soms weet ik niet waar ik het moet zoeken, omdat mijn eigen mening over mijn schrijfstijl me in de weg zit en dat leidt vaak naar een writersblock (: Ik weet niet of mensen dit herkennen?

    Dus kortom, jullie hulp, mening, tips en ja- als je het leuk vindt om te lezen- abo's zijn welkom.
    Mij je mening of iets prive berichten mag natuurlijk ook (:

    Liefs,
    Demi

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 10:16 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Aangezien je opbouwende kritiek, meningen en tips verzamel - en ik daar enigszins wel in thuis ben volgens sommigen :'D - en ik nog opzoek ben naar nieuwe verhalen om te lezen en jouw proloog me nog best nieuwsgierig maakt, ga ik alvast een abo nemen.
    En mijn 5 maanden oude dochtertje heet ook Demi, dus dat vind ik ook gewoon nog eens leuk *snuggles* :3
    Van zodra ik morgen of in de loop van de week tijd heb, kom ik zeker terug om m'n ongezouten, maar vriendelijke mening, eventueel wat opbouwende kritiek en goedbedoelde tips te geven - als dat van toepassing is. Want als het al goed geschreven is, is het niet nodig natuurlijk ^_^
    Natuurlijk ook van zodra je complete hoofdstukken online plaatst ^_^

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 23:22 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Bedanktt!! Is ook gewoon een mooie naam


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Zou je een link kunnen plaatsen?
    Luie mensen zoals ik zijn... Naja. Lui en hebben geen zin om het heeeellemaal op te zoeken.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bedankt voor de tip! De link staat er nu in!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Ik ben wel benieuwd. :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het klinkt interessant, je proloog doet mij denken aan een film, I I Stay. Vooral door dat laatste zinnetje omdat het, hetzelfde zinnetje is als de titel van de film. Tot nu toe kan ik niks vinden waar ik op- of aanmerkingen over heb dus ik wacht je eerste hoofdstuk af.


    Physics is awesome

    De quote komt ook uit If I stay, vandaar dat ik het eronder heb gezet hahahaha (: Dus was gewoon verwijzing. Misschien moet ik dat even wat duidelijker maken dan.


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    De officiële proloog staat nu online! Dus nu begint mijn schrijfstijl hahaha. :)


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling