• Een tijdje geleden kreeg ik van mijn vriendin een link doorgestuurd op Facebook over dat de bloggerswebsite Novacane op zoek was naar nieuwe auteurs. Ik was eigenlijk een (flink) jaar te jong, maar goed, niet geschoten is altijd mis, dus heb ik me toch aangemeld. Vervolgens ben ik ondanks mijn leeftijd aangenomen en nu staat net een paar minuutjes mijn eerste blogpost online, dus ben ik schaamteloos aan het promoten. :Y) Wat vinden jullie ervan? Iemand met blogervaring die nog tips voor me heeft? ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    IK BEN ZO TROTS OP JE. Meer kan ik echt niet zeggen. Ik ga je morgen een knuffel -overladen met liefde- geven en nu je blog lezen. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Oh wauw, gefeliciteerd! Dat is zo gaaf ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wauw, wat ontzettend gaaf! Dat is nog eens wat anders dan op Q schrijven haha

    YAY, ik ben zo blij voor je. Dit lijkt me ook echt iets waar jij de perfecte persoon voor bent, haha. Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt. *O*

    En jep, ik weet nu ook welke film ik nog heel dringend moet zien. Eurovisie, feministisch vuur, dat spreekt me aan. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw, gefeliciteerd! Zo ontzettend gaaf!


    -

    Wat leuk! Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Madrugada schreef:
    Oh wauw, gefeliciteerd! Dat is zo gaaf ^^


    + wordt het goed betaalt :P

    Nee grapje ik hoef het niet te weten


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Goede zaken Jip


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gailsel schreef:
    Wauw, gefeliciteerd! Zo ontzettend gaaf!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gefeliciteerd ! Ik ben niet echt veel bezig met blogs en andere dingen! Maar ik heb de moeite gedaan om het te lezen en ja ik vind het best wel goed die vrouw op die scooter is best wel grappig(hoera)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Gefeliciteerd, dit is echt perfect voor jou!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dylazing schreef:
    Wat leuk! Gefeliciteerd!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat super leuk! Gefeliciteerd~


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wat supergaaf! Echt gefeliciteerd!
    En eigenlijk is dit ook weer het bewijs dat leeftijd maar een getal is haha.
    Veel succes!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    SamWinchester schreef:
    (...)

    + wordt het goed betaalt :P

    Nee grapje ik hoef het niet te weten


    Haha, dat zou wel heel leuk geweest zijn, maar iedereen daar doet het vooral voor de eer, de lol en het grote pubiek, geloof ik. Al kan ik niet ontkennen dat dit een goede oefening is voor iets wat ik later betaald zou willen doen, heh. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.