• Er is een klein gehucht aan de kust van Dorset, West Bay. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, een paar hotelletjes voor zomer toeristen, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: Dorchester, wat ongeveer anderhalf uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobbies, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime baantjes.

    Dit is het topic waarin je alles kan zeggen en overleggen, over de RPG en al het andere waar je het over wil hebben.

    MikeyGClifford • Miriam • Yuki / Benji
    MeganKM • • Adrianna
    Phxntasia • Jo-Anne • Dan
    Khronos • Sav • Raymond / Lilith
    Ginoble • Denize • Ty / Jordan
    Bomer • • David / Serena
    901FreeAtLast • Noa • Esra
    Mirin • Amy • Lynn
    Dandocal • Xantha • Connor
    Gunnulfsen • • Evie
    Hecuba • Britt • Jess / Dylan
    Larkin • Kyle • Scott
    Sociopaths • Marie • Adaline
    Balloo • • Jacelyn Iva Williams

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Ello bitches.

    Ik ben Britt hi c:
    Also, Jess wordt een lekker depressief alt kindje hehehe


    Spinning around, I'm weightless.

    Hello ^^ Denize hier!


    El Diablo.

    Hecuba schreef:
    Ello bitches.

    Ik ben Britt hi c:
    Also, Jess wordt een lekker depressief alt kindje hehehe


    Scottie komt haar wel opvrolijken hoor ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OHJA IK HEB NOG EEN ZOON

    oke ik moet nog 1 rol en dan Jess en zoon ja ok


    Spinning around, I'm weightless.

    MikeyGClifford schreef:
    Amy en Noa, wat vinden jullie van Yuki. Als jullie t niets vinden gaat ze compleet op de schop, geen probleem.


    Ik vind het personage leuk, de faceclaim die ik aan je had doorgegeven lijkt er alleen totaal niet op aangezien ze hartstikke blond is en blauwe ogen heeft. Ik weet niet of je dit erg vind en dat je liever hebt dat ik dan mijn faceclaim verander naar een Aziatisch uitziend meisje? Anders word het nogal onlogisch dat ze moeder en dochter zijn haha.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 20:19 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Bostick schreef:
    (...)

    Scottie komt haar wel opvrolijken hoor ^^


    Ja die twee worden echt leuk hihi c:


    Spinning around, I'm weightless.

    mijn topics. ik ga even mijn rol bedenken en ik weet nog steeds niet in welke familie ik hem drop.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mirin schreef:
    (...)

    Ik vind het personage leuk, de faceclaim die ik aan je had doorgegeven lijkt er alleen totaal niet op aangezien ze hartstikke blond is en blauwe ogen heeft. Ik weet niet of je dit erg vind en dat je liever hebt dat ik dan mijn faceclaim verander naar een Aziatisch uitziend meisje? Anders word het nogal onlogisch dat ze moeder en dochter zijn haha.


    Ze is half Iers, dus het kan altijd nog zijn dar de genen ook van haar vandaan komen, als de vader ook ongeveer zoiets heeft. Je hoeft je fc natuurlijk niet aan te passen


    Bowties were never Cooler

    Ik twijfel tussen Amber Heard en Sarah Hyland als fc. Amber omdat ze ook wel licht haar heeft, net zoals haar zusje en Sarah omdat de vader donker haar heeft :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik denk dat Jordan wel af is, op haar geschiedenis na. Ik heb namelijk geen idee wat ik daarmee aan moet..


    El Diablo.

    Sociopaths schreef:
    Ik twijfel tussen Amber Heard en Sarah Hyland als fc. Amber omdat ze ook wel licht haar heeft, net zoals haar zusje en Sarah omdat de vader donker haar heeft :')


    Sarah! ^^


    El Diablo.

    ik vind Amber persoonlijk mooier hehe.

    Wat doen wij voor de geschiedenis poepjes?


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    ik vind Amber persoonlijk mooier hehe.

    Wat doen wij voor de geschiedenis poepjes?


    Opgegroeid in leuk knus gezin en dat alles veranderde na de dood van hun moeder?
    Dan kunnen we daar omheen de andere dingetjes wel beschrijven ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Primaaaa c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Is een affaire met een collega waarbij hij een kind heeft verwekt een leuk geheim voor de vader die ik maak?


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.