• In juli wil ik graag een goede vriendin van Quizlet ontmoeten, maar hiervoor moet ik met de trein naar Utrecht. En daarvoor heb ik dus een treinkaartje nodig. Zijn er op dit moment acties? Want ik zie het niet zitten om vijftig euro neer te leggen, eigenlijk. Vijftien euro daarentegen zou prettiger zijn. Help me out, please!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 19:45 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Volgens mij heeft de Hema een speciale actie.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Volgens mij heeft de Hema een speciale actie.

    Ik zie het. Die zijn voor 17,50, bedankt! Zijn er verder nog acties? Misschien goedkopere?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik dacht je ook een OV kon gebruiken in de trein. Ik weet niet of het goedkoper is hoor

    Kost een kaartje dan zoveel? In elk geval weet ik geen acties in Nederland, neen. Succes!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Volgens mij de Hema! Maar ik zou geen winkels weten die nog iets goedkoperder hebben....:') sorry!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Kruidvat heeft net een actie gehad... dus geen idee. Misschien tienertour?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Kruidvat heeft net een actie gehad... dus geen idee. Misschien tienertour?

    Die van Kruidvat is vorige maand afgelopen. :/ Wel balen, die was voor 13,95.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je hebt een hele site die een beetje de treinkaartjesacties bijhoudt.
    goedkooptreinkaartje.com/ns-dagkaart-acties/

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 12:14 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Heeft spoordeelwinkel niet wat leuks?


    26 - 02 - '16

    Bij de Kruidvat en Blokker zijn ze inderdaad net geweest, Hema heeft ze atm en misschien komen ze daarna nog bij de Albert Heijn? Het wisselt elkaar altijd een beetje af. Ik krijg meestal een mailtje als ze ergens weer een actie hebben. ^^ Maar de spoordeelwinkel is inderdaad ook een goede optie.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kijk eens op spoordeelwinkel.nl, dan krijg je er vaak nog iets lekkers bij voor een goedkope prijs. Zoals deze:Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik hoef geen pakket of iets dergelijks. Hah, het liefst zo goedkoop mogelijk. Maar als er dus verder niets komt, dan zal ik volgende week of zo gaan voor het Hema kaartje. Mocht er een nieuwe actie zijn begonnen, laat het me hier alsjeblieft weten. Ik zou het echt waarderen. ^^


    Pretty is just a pretty word.