• Bad boys love good girls



    5 jongens hebben ervoor gekozen om bij een geheime dienst te gaan.
    Een geheime dienst die niet zo inzit met een mensen leven.
    Ze worden naar een school gestuurd met elk 1 naam in hun gedachten.
    De 5 jongens kregen elk een naam van een meisje op deze school.
    Deze meiden zijn de uitverkoren.
    1 doel: Deze meiden ontvoeren en pijn doen.





    Ik zal het een beetje beter uitleggen,

    Er zijn dus 5 jongens en 5 meisjes.
    De jongens hebben zelf gekozen op bij de geheimde dienst te gaan.
    Ze moeten als opdracht naar een school gaan en zich voordoen als normale leerlingen.
    Elk hebben ze een naam van een meisje gekregen.
    Deze meisjes zijn vanaf hun geboorte gekozen om te sterven op hun 17de als ze niet sterk genoeg zijn.
    De jongens moeten eerst de meisjes hun vertrouwen winnen en daarna ontvoeren en doen afzien.
    De meiden zullen van niks weten. (Ook de mensen die de meisjes spelen niet)

    Copterus schreef:
    (...)

    Skylar is nu al iets teveel heen en weer gelopen dus die stuur ik dadelijk ook wel gewoon meteen naar geschiedenis. Als Maria geschiedenis heeft kunnen ze anders wel naast elkaar?

    @Medi is goed hoor, take your time ^^. Ik heb zo ook bezoek dus dan ben ik ook even niet meer beschikbaar.

    Btw die namen heb ik gwn verzonnen in mijn post, besides Jessa, dat heb ik vrij bewust gedaan. Aan de bestuurder de keus of ze het heeft of niet :').


    Zag ik, en is een mooie geweest zodat ik kon inspringen (:


    Spinning around, I'm weightless.

    Copterus ~> Gaskarths


    I just caught the wave in your eyes

    Sorry guys, volgende week heb ik mijn laatste tentamenweek en ik moet nog projecten afmaken. School is me aan het killen, dus daarom dat ik even niet reageer


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ^Dit heb ik vandaag, al is mijn PWW met alleen maar AT's vandaag begonnen, dus ik post ook iets minder/langzamer..


    Spinning around, I'm weightless.

    Note: van 5 juli tot 23 juli ben ik op vakantie, zonder wifi. Posten gaat dus moeilijk worden (: standaard


    I just caught the wave in your eyes

    Mijn post komt op zijn vroegst dinsdag. Eigenlijk had ik gisteren willen posten maar ik bleek toch ongeveer een sociaal leven te hebben :') sorry dat het zo lang duurt.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Sorry voor mijn lange afwezigheid! Ik had een heeel druk weekend en een hele drukke week, dus had geen tijd en momenteel staat mijn hoofd er even niet naar om te reageren. Ik ga vrijdag op vakantie n ook daar zal geen tijd om te reageren zijn. Dus mijn reacties hoeven voorlopig niet verwscht te worden (1,5 week)


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Woow, ik zie dit nu pas haha!


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    xBooBear --> Necessity


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Vanaf 5 juli tot en met 23 juli ben ik dus wifi-loos in Spanje. Ik ga wel proberen te schrijven en dan te activeren als ik wifi heb in een café of iets. Dat wordt wel max. 1x per dag ws. Je mag mijn personages gewoon besturen en overal heen slepen, hoewel je geen rare dingen met ze moet doen :').

    – ff standaard


    I just caught the wave in your eyes