• Vanmiddag om half 1 is mijn nichtje Vajen geboren. Ze is helemaal gezond en een echte knaptoet ^^! Ik ben helemaal gelukkig en moest dit even delen, haha.
    Hebben jullie al een 'neefje of nichtje'?

    Edit: ik bedoel natuurlijk: zijn jullie al oom en tante ^^'?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 14:29 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    Gefeliciteerd!
    En ja ik heb een klein neefje, hij is echt een charmeur. Té lief.
    Nope ik ben nog geen tante, haha.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 14:44 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Aww, gefeliciteerd!

    Mijn broertje heeft een tijdje geleden aangegeven dat hij geen interesse heeft in relaties en niet denkt dat ooit te krijgen. Ik ben er dus niet van overtuigd dat ik ooit tante zal worden. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gefeliciteerd! *O*
    Nou ja, mijn zusje is pas dertien, dus ik mag hopen dat het nog wel even duurt voordat ik tante word.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat schattig! :3

    — Nope, nooit. Ik ben enigkind :x achja, ooit wel meter of zo :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    proficiat!!! Het ligt een beetje aan mijn stiefbroer en zijn vriend wanneer ze aan kinderen willen beginne


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gefeliciteerd! ;3


    26 - 02 - '16

    Gefeliciflapstaart!

    Ik heb 2 neefjes en een nichtje (3,2 en 1 jaar oud) maar ik ben een beetje 'vies' van ze en echt dol op ze ben ik ook niet, wat ik wel heel spijtig vind. Maar goed, dat heeft alles te maken met de hygiëne en opvoeding die ze van thuis meekrijgen en de verstandhouding tussen mij en m'n broer.

    En opzicht, ik hoef ook niet veel met neefjes/nichtjes voor te hebben want heb zelf al 2 schatten van kinderen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Van harte gefeliciteerd!

    Ik heb geen broer en zus dus tante worden gaat niet lukken. Mijn oom heeft wel twee zonen dus officieel heb ik wel neefjes en ik heb een achternichtje dus ik ben wel tante.


    Physics is awesome

    Gefeliciteerd! ^_^

    Mijn broertje is 15,dus van mij mag dat echt nog wel een tijd duren ><


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Rebirthing schreef:
    Gefeliciteerd! ;3


    † Love? I want to sleep.

    Gefeliciteerd!!

    Mijn oudste broer is 17 en heeft naar mijn weten nooit een vaste relatie gehad, dus ik mag hopen dat het nog even duurt voor ik tante word (;

    Gefeliciteerd en wat een mooie naam!
    Mijn broers zijn 25 en 22, dus ik verwacht dat minstens één van de twee in de toekomst vader wordt, maar dan moeten ze eerst een vriendin krijgen en die hebben ze allebei nog niet gehad, voor zover ik weet.

    Ik ben het enige kind in het gezin met een relatie, dus het kan net zo goed zo zijn dat ik voor mijn broers kinderen krijg, maar daar zit ik op het moment nog niet op te wachten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gefeliciteerd!
    Ik ben enig kind dus geen mogelijkheid om tante te worden totdat ik iemand trouw met een grote familie, maar mijn nicht op wie ik enorm lijk en die als een zus voor me is heeft wel twee kinderen, dus ik voel me wel een beetje tante. Dat telt vast wel, toch?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gefeliciteerd! Wat een bijzondere naam. :3
    Ik ben nog geen tante, mijn broer en zus zijn nog wat te jong om aan kinderen te denken. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Dankjulliewel :3!


    I don't understand that reference. - Castiel