• We hebben nog ruim twee weken aan voorbereidingstijd, maar ik kon het niet laten om er alvast een topic voor te openen. Camp NaNoWriMo komt er weer aan, wat betekent dat er een hoop oude, half-afgemaakte verhalen worden afgestoft en andere ideeën het leven worden ingeblazen. Dit jaar ben ik in ieder geval (weer) van de partij en ik vraag me af of er meer enthousiastelingen zijn. ^^



    Wat is Camp NaNoWriMo?

    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters. c:

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal. c:



    Deelnemers:

    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Titel verhaal
    Wordgoal


    Wiarda | Wiarda | Ik haat titels
    25K

    Mulford | GreyWolfMoon | Battle Scars
    50K

    Phxntasia | Phxntasia | When Madness Rises
    50K

    Overkill | Chanice | The Barn
    25K

    Oakenshield | Elladan | When Daylight Dies
    12K

    Square | Squares | Yes homo
    10K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask || HP New Generation
    50K

    Prim | Primproductions | 365 days of Soof
    10K

    AwkwardTurtle | DeathValley | Onbekend
    30K

    Complexes | Shefearsoblivion | For me, it's always been you
    15K

    Grohl | Lasaraline | Culaccino
    15K

    CharlesG| CharlesG | De Nachtwacht
    20K

    Madrugada | ElfCitadel | Iets met prinsessen |
    20K

    Sublatti | [geen] | Playing with fire
    15K

    Evanel | Ruskow | Koningin van Vuur
    30K

    Dylazing | xSunshineee | Geketend in een obsessie
    10K

    Mignon | Soulmate | In Time
    15K

    Kishimoto | Sushita | veel liefs
    20K

    SadisticElz | SadisticElz | The falling angel
    ?

    Drones | Constante | Mede Onmogelijk Gemaakt door Quizlet?
    15

    Astolat | Antithese | De stilte van een eiland (werktitel)
    30K

    StephenFry | StephenFry | Fallen angels
    25K





    Word Wars:

    Word Wars zijn onderlinge wedstrijdjes tussen kandidaten om elkaar te motiveren zo veel mogelijk woorden te schrijven binnen een bepaalde tijd. Iedereen mag in het topic vragen of er mensen geïnteresseerd zijn in een Word War, op dat moment of op een afgesproken tijd. Traditioneel gezien zijn deze Word Wars een uur lang, maar dat betekent niet dat je niet met jezelf af mag spreken om er bijvoorbeeld een halfuurtje van te maken.

    In het verleden stonden er hele lijsten met Word War tijden in de openingspost, maar in mijn ervaring werden er veel meer Word Wars op eigen initiatief georganiseerd dan dat mensen werkelijk uitgingen van dat schema. Als mensen dat schema terug willen hebben, zet ik hem er met plezier weer in, maar ik zag er zelf het nut niet bepaald van in.


    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 10:22 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga me er ook aan wagen. Ben sinds kort een verhaal gestart, dus hopelijk kan ik het op deze manier een kickstart geven. :)

    Mignon | Soulmate | In Time | 15K


    She's imperfect but she tries

    Ik doe mee, mag ik met een nieuw verhaal beginnen?


    tiptoe through the tulips...

    Ik ga denk ik in plaats van Cara Mia werken aan Playing with fire aangezien ik meer ideeën weet voor dat verhaal.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    SadisticElz schreef:
    Ik doe mee, mag ik met een nieuw verhaal beginnen?

    Natuurlijk mag dat! Je bent helemaal vrij om te kiezen waar je aan wilt schrijven. c: Als je de (tijdelijke) titel van dat nieuwe verhaal, je wordgoal en je gebruikersnaam op de Camp NaNoWriMo website even doorgeeft, zal ik je op de lijst zetten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik doe mee. Op camp NaNoWriMo heet ik Sushita en mijn goal wordt 20K. Het titel van het verhaal is "veel liefs".


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga me denk ik eens voorbereiden zodat ik woensdag direct kan beginnen :)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik doe toch maar mee met The Barn in plaats van Limbo ^^. En ik heb nu al acht a4tjes aan character sheets, ideale voorbereiding.


    i put the fun in funeral

    The falling angel heet mijn verhaal en en ik heet gewoon SadisticElz


    tiptoe through the tulips...

    Ik heb niks. Een idee, en daar houdt het op, lol.

    En woensdag zit ik van 10-22.00 op school dus meh


    Spinning around, I'm weightless.

    Drones | Constante | Mede Onmogelijk Gemaakt door Quizlet? | 15K

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 12:26 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Wow ik had me gewoon nog noet officieel ingeschreven dus bij deze: Astolat / Antithese / De stilte van een eiland (werktitel) / 30.000

    Hoe zijn jullie cabins? ?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zijn er mensen die zonder cabin zitten en toevallig in een privé cabin willen? Ik vind het soms nogal ongemakkelijk om met die random mensen te praten in een andere taal.


    16 - 09 - '17

    Ik ben niet in een cabin gegaan om die reden dat ik dat idd een beetje awkward vind lol.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik word binnenkort ingedeeld. Ik ben heel benieuwd. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik was eigenlijk al van plan een privécabin te maken (tenzij jij dat al hebt gedaan, Sylvie?). Mensen die er ook bij willen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.