• We hebben nog ruim twee weken aan voorbereidingstijd, maar ik kon het niet laten om er alvast een topic voor te openen. Camp NaNoWriMo komt er weer aan, wat betekent dat er een hoop oude, half-afgemaakte verhalen worden afgestoft en andere ideeën het leven worden ingeblazen. Dit jaar ben ik in ieder geval (weer) van de partij en ik vraag me af of er meer enthousiastelingen zijn. ^^



    Wat is Camp NaNoWriMo?

    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters. c:

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal. c:



    Deelnemers:

    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Titel verhaal
    Wordgoal


    Wiarda | Wiarda | Ik haat titels
    25K

    Mulford | GreyWolfMoon | Battle Scars
    50K

    Phxntasia | Phxntasia | When Madness Rises
    50K

    Overkill | Chanice | The Barn
    25K

    Oakenshield | Elladan | When Daylight Dies
    12K

    Square | Squares | Yes homo
    10K

    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask || HP New Generation
    50K

    Prim | Primproductions | 365 days of Soof
    10K

    AwkwardTurtle | DeathValley | Onbekend
    30K

    Complexes | Shefearsoblivion | For me, it's always been you
    15K

    Grohl | Lasaraline | Culaccino
    15K

    CharlesG| CharlesG | De Nachtwacht
    20K

    Madrugada | ElfCitadel | Iets met prinsessen |
    20K

    Sublatti | [geen] | Playing with fire
    15K

    Evanel | Ruskow | Koningin van Vuur
    30K

    Dylazing | xSunshineee | Geketend in een obsessie
    10K

    Mignon | Soulmate | In Time
    15K

    Kishimoto | Sushita | veel liefs
    20K

    SadisticElz | SadisticElz | The falling angel
    ?

    Drones | Constante | Mede Onmogelijk Gemaakt door Quizlet?
    15

    Astolat | Antithese | De stilte van een eiland (werktitel)
    30K

    StephenFry | StephenFry | Fallen angels
    25K





    Word Wars:

    Word Wars zijn onderlinge wedstrijdjes tussen kandidaten om elkaar te motiveren zo veel mogelijk woorden te schrijven binnen een bepaalde tijd. Iedereen mag in het topic vragen of er mensen geïnteresseerd zijn in een Word War, op dat moment of op een afgesproken tijd. Traditioneel gezien zijn deze Word Wars een uur lang, maar dat betekent niet dat je niet met jezelf af mag spreken om er bijvoorbeeld een halfuurtje van te maken.

    In het verleden stonden er hele lijsten met Word War tijden in de openingspost, maar in mijn ervaring werden er veel meer Word Wars op eigen initiatief georganiseerd dan dat mensen werkelijk uitgingen van dat schema. Als mensen dat schema terug willen hebben, zet ik hem er met plezier weer in, maar ik zag er zelf het nut niet bepaald van in.


    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 10:22 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Een word war duurt normaal gesproken een uur, maar je kan natuurlijk zo lang of kort doorgaan als je zelf wilt. ^^

    Succes iedereen!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Een word war duurt normaal gesproken een uur, maar je kan natuurlijk zo lang of kort doorgaan als je zelf wilt. ^^

    Succes iedereen!


    Oké ik een uur is haalbaar voor mij,


    Good luck.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik kan nog niet beginnen, maar whooo, succes allemaal! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik stop na een half uur, met 450 woorden.


    Ex astris, sciencia

    Het uur is voorbij en Ik heb in totaal 1450 woorden geschreven.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Wauw, netjes!

    Ik heb een beetje valsgespeeld met materiaal dat ik eerder heb geschreven (ik ben een eerder idee nieuw leven in aan het blazen), dus zit ik nu op 3000 woorden, maar meer dan de helft van de tijd is gaan zitten in nalezen en aanpassen, dus geloof ik dat ik in totaal slechts zo'n vijfhonderd woorden geschreven heb. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ook goed gedaan :)


    Ik ga de 15K wel halen aangezien ik met een andere hoofdstukken die ik voor de word war 2400 woorden heb


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik ga denk ik vanmiddag eens schrijven :3 Goed gedaan beiden!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Is het zo dat je je verhaal kunt uploaden op Nanowrimo zodat iedereen het daar kan lezen? Of is het slechts om bij te houden hoeveel woorden je in bijv. Word in een maand schrijft? (True Newbie here (x )


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    Is het zo dat je je verhaal kunt uploaden op Nanowrimo zodat iedereen het daar kan lezen? Of is het slechts om bij te houden hoeveel woorden je in bijv. Word in een maand schrijft? (True Newbie here (x )


    Het is om je woordenaantal bij te houden.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Het is om je woordenaantal bij te houden.


    Ahh, okay! In de cabin waar ik in zit was ook al helemaal verwarring omdat dit voor bijna iedereen daar ook de eerste keer is. Maar dankje wel voor de verduidelijking (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Jiiiiip, ik heb een titel voor mijn verhaal ^^
    Not-so-perfect Princess
    :3 Wil je dat aanpassen?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 15:07 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    565 woorden tot nu toe. Ik hoop dat de inspiratie nog gaat komen :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    AwkwardTurtle schreef:
    565 woorden tot nu toe. Ik hoop dat de inspiratie nog gaat komen :/


    Ik hoop het ook voor je c:


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sublatti schreef:
    (...)

    Ik hoop het ook voor je c:


    Naja, misschien na eventjes achter de computer vandaan te kruipen, ghehehe. Ik zit er de hele dag al op whoops :X


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."