• Hier kom ik met mijn vele eisen en dingen die ik wel en niet lees. Sorry (:
    En wat een tijd om nog een topic als deze te maken..


    Wat ik niet lees:
    5 Seconds of Summer
    Avengers
    Divergent
    Game of Thrones
    Harry Potter
    Hunger Games
    Justin Bieber
    Lord of the Rings
    Mainstreet
    Marvel
    Maze Runner
    One Direction
    Percy Jackson
    The Hobbit
    Tokio Hotel
    Twilight
    Voetbal

    De onderwerpen die hierboven niet genoemd zijn mag je me aanbieden, misschien lees ik ze wel.


    Wat me wel interesseert:
    16+ (drugs, alcohol, mishandeling)
    18+ (alle vormen van seks; gedwongen, bdsm, zelfde geslacht, orgy, verkrachting)
    Black Veil Brides (vooral Andy)
    Cinema Bizarre
    Drama
    Fantasy (bijv vampiers, engelen, elfjes, shape-shifters, zeemeermensen)
    Kerbera (alleen Seike en Frederic)
    Mythologie
    Onbekende Personen
    Romantiek
    Vampires Everywhere/The Killing Lights (alleen Michael en Aaron)

    Als het kan zelfs een paar van deze genres gecombineerd.


    Extra:
    Alleen Nederlands geschreven
    Engelse zinnen mogen er in voorkomen, met mate
    Goede grammatica
    Hoofdstukken tussen 300 en 900 woorden het liefst
    Overzichtelijk geschreven

    Drama over zeven families en hun inwendige problemen


    Searching heavens for another earth

    Dan raad ik je dressed like a girl aan.
    Verhaal gaat over een jongen die gedwongen wordt om een meisje te zijn.
    zal link en beschrijving nog neerzetten.


    Vampire + Servant = Servamp

    Klik

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 6:00 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Of je kan kijken bij stories gestorteerd per genre


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik ben net begonnen aan een verhaal. Het proloog staat al online, en aangezien ik nu vakantie heb zal er regelmatig gepost worden.

    Iron Fists • 16+


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik denk dat dit het enige verhaal is dat je leuk zou kunnen vinden:
    Nadat de vrome, vredelievende Maerwynn haar ouders aan de dood heeft moeten afstaan, staat haar lang vermiste broer opeens voor haar neus. Na al die jaren wil hij opeens de grote broer uithangen en vertrouwt hij haar zijn grootste geheim toe: hij is een zeerover.

    Hij neemt Maerwynn mee op avontuur, waar ze omringd wordt door mannen die alle mogelijke Godsgeboden overtreden. Tijdens haar reis komt ze angstaanjagende gevaren onder ogen, kost het haar de grootste moeite om haar onschuld te bewaren en verliest ze haar hart aan een man die niet bepaald godvrezend is… Lukt het haar om een weg te vinden tussen alle tegenstrijdige moralen of verliest ze zichzelf in een wereld van bloeddorst, hebzucht en wellust?


    Heel misschien dat je dit nog wat vindt, gezien je wel van 16/18+ houdt. Harry Styles is wel de hoofdrol, maar ik ben absoluut geen 1D fan en had even een doorgeslagen artiest nodig. Ik heb zelfs zijn naam veranderd. :'D

    De fanficties over Harry Styles en zijn consorten rijzen de pan uit, in zulke mate dat de wereld gaat geloven dat ze niet enkel op fantasie kunnen berusten. Het zorgt voor een grote stress in de groep, waardoor ze uiteindelijk besluiten ieder hun eigen weg te gaan.
    Harry wordt het meest getroffen van allemaal. Hij lijkt geen baan meer te kunnen vinden door alle vunzige verhalen die over hem worden geschreven en geen enkel (leuk) meisje wil hem nog daten. De frustraties lopen dusdanig hoog op dat Harry zichzelf verliest en besluit de verhalen een kern van waarheid te geven, hij gaat op zoek naar de schrijvers en geeft ze de nachtmerrie die ze zelf in het leven hebben geroepen…

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 15:48 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    N I N A      B A I L E Y      S U M M E R S


                NAAM




                LEEFTIJD




                STATUS



          GESCHIEDENIS & FAMILIE                       




                UITERLIJK



          INNERLIJK                                   





          EXTRA'S                       



    [ bericht aangepast op 18 nov 2017 - 23:59 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik zou bij mijn story Rooseveldt kijken.

    klikt hier voor een leuk fantasy verhaal met eh, 'wezens'.

    Ben nog maar net begonnen, maar misschien vind je het wel wat ;)


    Hurry up, We're dreaming!

    Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke, heeft de afgelopen zeven jaar in Duitsland voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zuster samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah, een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 17:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vervaagd in Duisternis, een verhaal over vermissingen, radeloze ouders, en de politie die op jacht is naar degene die dit op zijn geweten heeft...


    • Soms wordt het idee om van een hoge flat omlaag te flikkeren wel erg verleidelijk •

    http://www.quizlet.nl/stories/153397/the-white-diamond/
    Verhaal over 2 meisjes en een meisje dat in een spiegel vast zit (de namen zijn Latijns of Engeks)


    You are my piece of paradise.




    Hugo Durand denkt eindelijk de plek gevonden te hebben waar Camelot zou moeten gestaan hebben samen met wat andere archeologen gaat hij naar die ene plek toe om er opgravingen te verrichten. een week nadat ze bezig waren krijgen ze bezoek van twee scholen een middelbare laatstejaars en een universiteit, vijf dagen later verdwijnen er zes van deze leerlingen en studenten spoorloos....

    http://www.quizlet.nl/stories/153118/de-legende-van-camelot/

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 18:59 ]

    Ik heb je lijstje vlug doorgenomen en er staat geen verbod op een Gay-liefdesverhaal, dus hier is hetmijne (;

    => Him and Him

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 12:18 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall