• Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik ben opzoek naar een hip jongenskapsel voor een 6jarige. Natuurlijk wordt je overal via google en pinterest dood gesmeten met leuke kapsel, dus het zoeken zelf is het probleem niet. Omdat er juist zoveel mogelijkheden zijn, heb ik echter moeite met kiezen. Veelal gaan we hier altijd voor een kort stekelkapsel, maar hierop heb je ook weer verschillende varianten en lengtes...

    Dus ik vroeg me af wat jullie favoriete jongenskapsel is bij een 6jarige.

    Dit is dus mijn klein aapeke en hoe hij veelal zijn haar heeft (al is het op de foto al langer dan normaal en zit het niet al te best, en nu is het dus al zo lang dat ik het helemaal niet meer deftig omhoog krijg :'D)



    Morgenavond ga ik trouwens z'n haar doen, want vrijdag hebben we een trouwerij XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)

    Hier was ze een week oud, en natuurlijk moest hij als de grote broer die hij is de fles geven.



    Deze is exact een maand geleden gemaakt, 18 mei



    En dit is dus Demi alleen, 14 mei



    Hier is ze 10 dagen oud, samen met mij, 's morgens om 7 uur :'D



    En ja, ik kan dus blijven smijten met foto's, maar zal het voorlopig hierbij laten, voor ik helemaal overdrijf :'D


    Wat lieeeeeef :o Wat heb je schattige kinderen!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Haha, ik kom nu pas op het topic, maar had het al op je facebook gezien ;)
    Anyway, geweldig leuk geknipt, Justine. Serieus.
    En inderdaad, Thomas is een schatje. En Demi nog meer. Maar ja, hoe kleiner, hoe liever ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Qingsel schreef:
    Oh Justine! Je hebt prachten van kindjes *-*
    Even random omdat er gesproken wordt in het sekstopic xd hoe ging de bevalling? :'D

    Ik twijfelde even of ik het hier wilde neerzetten, of in het sekstopic...
    Deze bevalling heb ik behoorlijk afgezien. Ook de dagen ervoor heb ik diverse keren op spoed gezeten met weeën die zich om de halve minuut opvolgden (dan te bedenken dat er werd gezegd dat ik moest afkomen van zodra er 2 tot 5 minuten tussen zat :'D), dag voor de bevalling met een scheur boven m'n vliezen dat ik dacht dat ze gebroken waren, maar niks noppes nada. Geen baby die wilde komen en ze wilden me niet inleiden in het ziekenhuis -.-
    Dag van bevalling zelf liep ik 's morgens 5 uur al met weeën, maar durfde niet naar het ziekenhuis want had al de hele dag voordien er gezeten zonder enig resultaat. Dan uiteindelijk om 12 uur toch maar gegaan, want het was niet meer uit te houden. Ze ging dus eindelijk komen ^_^
    Kreeg ik dan een epidurale, was tie maar gedeeltelijk goed gezet, dus voelde nog de helft van de pijn. Afin, nog altijd beter de helft dan helemaal... tot ik moest persen tegen een uur of 4, was die epi toch uitgewerkt :'D
    Nee,het was totaal geen droombevalling gelijk bij Thomas, maar goed, we hebben het overleefd en zijn het allang vergeten ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En verder iedereen zo ontzettend bedankt voor de complimentjes en leuke opmerkingen (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oké..nu maak je me wel bang, haha. :'D
    — Maar vlm is het feit dat je desondanks je er obvious hard voor hebt afgezien ): extra van je kindje gaat houden ^-^
    Droombevalingen lijken me ook fabeltjes, net zoals een goede eerste keer x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik twijfelde even of ik het hier wilde neerzetten, of in het sekstopic...
    Deze bevalling heb ik behoorlijk afgezien. Ook de dagen ervoor heb ik diverse keren op spoed gezeten met weeën die zich om de halve minuut opvolgden (dan te bedenken dat er werd gezegd dat ik moest afkomen van zodra er 2 tot 5 minuten tussen zat :'D), dag voor de bevalling met een scheur boven m'n vliezen dat ik dacht dat ze gebroken waren, maar niks noppes nada. Geen baby die wilde komen en ze wilden me niet inleiden in het ziekenhuis -.-
    Dag van bevalling zelf liep ik 's morgens 5 uur al met weeën, maar durfde niet naar het ziekenhuis want had al de hele dag voordien er gezeten zonder enig resultaat. Dan uiteindelijk om 12 uur toch maar gegaan, want het was niet meer uit te houden. Ze ging dus eindelijk komen ^_^
    Kreeg ik dan een epidurale, was tie maar gedeeltelijk goed gezet, dus voelde nog de helft van de pijn. Afin, nog altijd beter de helft dan helemaal... tot ik moest persen tegen een uur of 4, was die epi toch uitgewerkt :'D
    Nee,het was totaal geen droombevalling gelijk bij Thomas, maar goed, we hebben het overleefd en zijn het allang vergeten ^_^


    Ah, bakkes. Ik heb van mijn ma gehoord hoe pijnlijk het is met halfwerkende verdoving te bevallen (bij haat was het wel met keizersnee, maar fin), dus dat moet volgens mij super veel zeer gedaan hebben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Valkyries schreef:
    Voor de eventueel nieuwsgierigen, ik heb dus Thomas' haar geknipt. Ik zie nog wel een aantal verbeterpuntjes, maar voor een allereerste keer - en dan nog bij een 6jarige die het woord 'stilzitten' totaal niet in z'n woordenboek heeft - is het zo slecht nog niet, vind ikzelf :'D



    Zo was z'n haar dus toen ik begon :'D En ja, let niet op de vuiligheid want dat was dus vorig weekend gezellig BBQ'en en ja, van spelen in de tuin wordt je nu eenmaal vuil :'D



    Aangezien je zijn haar al hebt geknipt, hoef ik je geen advies meer te geven.

    Het is toch alleen maar goed dat hij een beetje vuil is? Dan kan je in ieder geval zien dat hij heeft gespeeld en het dus naar zijn zin heeft gehad.

    Ik zag trouwens ook de foto's van je dochter, eigenlijk wist ik helemaal niet dat je kinderen hebt, ze is zo schattig. Je zoon ook, maar dan op een jongensachtige manier. En ze zijn ook mooi/knap.


    Physics is awesome

    Qingsel schreef:
    Oké..nu maak je me wel bang, haha. :'D
    — Maar vlm is het feit dat je desondanks je er obvious hard voor hebt afgezien ): extra van je kindje gaat houden ^-^
    Droombevalingen lijken me ook fabeltjes, net zoals een goede eerste keer x)

    Opzicht, het is niet echt iets om bang voor te zijn... maar goed, in dat opzicht ben ikzelf dan weer nuchter en heb zoiets van, het hoort erbij. En tja, je moet altijd hard werken als je iets fantastisch wilt XD
    Ondanks dat ik met Demi zo heb afgezien, ben ik nog in staat te zeggen dat ik over een x aantal jaar misschien nog een kindje wil, want je krijgt er zoveel voor terug, en zo'n bevalling is slechts een momentopname. De tandarts vind ik enger dan bevallen :'D Maar goed, ik heb natuurlijk makkelijk praten denk want heb er al ervaring mee XD

    En goh, wat versta je onder een 'droombevalling'? Bevallen doe je nu eenmaal niet voor je plezier, dat is gewoon zo. Maar met Thomas heb ik recht van spreken als ik zeg dat dat een droombevalling was. Ik was 9 dagen over tijd, ging 's avonds dan het ziekenhuis in aangezien ze me 's morgens 8 uur gingen inleiden. om half 9 / 9 uur kreeg ik een epidurale en dan heb ik tot 1 's middags uur gewoon echt gewacht zonder enig ongemak of pijn tot hij er na 3x persen kwam uitgefloept. Voor mij is dat dus een droombevalling, los van alle vuiligheid die erbij komt kijken :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Grohl schreef:
    (...)

    Ah, bakkes. Ik heb van mijn ma gehoord hoe pijnlijk het is met halfwerkende verdoving te bevallen (bij haat was het wel met keizersnee, maar fin), dus dat moet volgens mij super veel zeer gedaan hebben.

    Met Demi was het echt afzien, maar goed, dat was eigenlijk wel de hele zwangerschap dus met de bevalling had ik niks anders verwacht. Ik heb dus ook aan den lijve ondervonden dat geen één zwangerschap hetzelfde is :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Quokka schreef:
    (...)

    Aangezien je zijn haar al hebt geknipt, hoef ik je geen advies meer te geven.

    Het is toch alleen maar goed dat hij een beetje vuil is? Dan kan je in ieder geval zien dat hij heeft gespeeld en het dus naar zijn zin heeft gehad.

    Ik zag trouwens ook de foto's van je dochter, eigenlijk wist ik helemaal niet dat je kinderen hebt, ze is zo schattig. Je zoon ook, maar dan op een jongensachtige manier. En ze zijn ook mooi/knap.

    Ik heb een haat aan vuiligheid, kan het niet helpen XD En daarbij ben ik altijd bang dat mensen denken dat ik 'vies' ben zeg maar, dat ik m'n kinderen niet verzorg als ze er zo bijlopen, al heb je natuurlijk helemaal gelijk.

    Het is nu met dit topic ook dat ik er echt over babbel en voorheen (8 maanden geleden) was er dan de Q-writers waar ik zo nu en dan wel eens iets deelde, maar verder uit ik me er niet zo heel veel over. Ook omdat ik hier op Q zit vanwege een stukje creativiteit die ik alleen hier kan uiten, en tja, ik heb gewoon het idee (kan verkeerd zijn hoor) dat gewoon niet iedereen zit te wachten op foto's en ellenlange verhalen over twee kindjes (die voor mij natuurlijk de wereld zijn, maar voor een ander hoogstwaarschijnlijk niet meer dan van 'leuk, twee kindjes XD
    En ja, ik hou ook wel in m'n achterhoofd dat de gemiddelde Q-er in een totaal andere levensfase zit dan ik, dus vandaar ook dat ik het hier voornamelijk bij het uiten van m'n creativiteit hou - hetzij met enkele uitzonderingen XD

    Ik snap wat je bedoelt. Demi heeft nog echt dat baby schattigheid gehalte, Thomas is nu eerder stoerig (als dat al een woord is :'D) dan schattig XD In ieder geval merci voor je geweldige complimenten en opmerkingen (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Suuuuper schattig!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oh ik vind het heerlijk om dat te horen over je kindjes tbh c:


    Spinning around, I'm weightless.