• Next Generation
    Same school, new story, new characters; a Next Generation Story.

    Het is 1 september en de volgende generatie komt terug voor hun volgende jaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    Gryffindor Vol.
    James Sirius Potter || Logan Lerman || 6/16 - Solemnly [1.10]
    Desmond Scott Finnigan-Thomas || Calum Hood || 7/17 - MikeyGClifford [1.13] [24/6]
    Fred Weasley || ? || ? - Beauregard [26/6]
    ? || ? || 7/17 - SiriuslyBlack [26/6]
    ? || Dylan Everett || ? - Philip [26/6]
    Rose Jane Weasley || Holland Roden || 5/15 - Starlord [1.8] [22/6]
    Lily Luna Potter || Ellie Darcey-Alden || 4/14 - Aire [1.13]
    Ruby Sunset Scamander || Lily James || 6/17 - The_Glue [1.3] [27/6]
    Jade Fay Rosewood || Jacy Jordan || 6/16 - JBarakat [1.8]
    Molly Audrey Weasley || Ellen Page || 6/16 - Naoko [1.13] [25/6]

    Slytherin Vol.
    Scorpius Hyperion Malfoy || Lucky Blue Smith || 5/15 - ShallNotPass [1.9] [21/6]
    Avery James Prescott || Tyler Posey || 7/17 - Clarick [1.19] [23/6]
    Vincent Nicholas Ginter || Alexander Ferrario || 6/16 - phoeni [1.13] [24/6]
    Albus Severus Potter || ? || ? - SiriuslyBlack [1.10] [23/6]
    Alex Canopus Black || Johnny Depp || 7/17 - Lizor [1.17] [26/6]
    Bonnie Grace Lisbon || Chloe Bridges || 7/17 - Gunnulfsen [1.6]
    Braeden Emily Zabini || Katerina Graham || 6/16 - 901FreeAtLast [1.7] [25/6]
    ? || ? || ? - Sociopaths [1.10] [27/6]
    Sunset Victoria Bottlebream || Ariana Grande || 5/15 - RousseauOrion [1.11] [25/6]
    Sarah Wolfe || Lyndsy Fonseca || 7/17 - Mignon [1.20] [26/6]

    Ravenclaw
    Daniël Stephan Meriun || Max Schneider || 7/17 - JBarakat [1.7] [22/6]
    Lysander Scamander || Finn Harries || 6/16 - SamWinchester [1.13]
    Hugo Charlie Weasley || Freddie Highmore || 4/14 - Copterus [1.14]


    Victoire Gabrielle Weasley || Magdalena Zalejska || 7/17 - Tumblr [1.8] [21/6]
    Dominique Charlie Weasley || Daria Sidorchux || 7/17 - Naoko [1.4]
    ? || Sarah Hyland || ? - Dumbledore [1.17] [26/6]
    Roxanne Alicia Weasley || Zendaya Coleman || ? - 901FreeAtLast [1.18] [26/6]


    Hufflepuff
    Teddy Remus Lupin || Robert Laby || 7/17 - Lizor [1.2]
    Lorcan Scamander || Jack Harries || 6/16 - SamWinchester [1.13]
    Louis Fred Weasley || William Moseley || 6/16 - 901FreeAtLast [1.13] [24/6]


    Evie Ngaio Robinson || Bindi Irwin || 6/16 - MikeyGClifford [1.3]
    Briana Alice Longbottom || Pyper America || 6/16 - Copterus [1.6]
    Jennifer Colleen Prescott || Shelley Hennig || 7/17 - Clarick [1.10] [23/6]
    Piper May Beauregard || Sophie Turner || ? - Beauregard [1.18] [26/6]


    E X T R A
    Head boy/girl
    Dominique Weasley || 7/17 - Naoko
    ? || ? - MikeyGClifford

    • • •


    Prefects
    [Twee per jaar]
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    Ravenclaw
    Victoire Weasley || 5/15 - Tumblr


    Gryffindor
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord


    Hufflepuff
    Briana Alice Longbottom || ? - Copterus
    Teddy Remus Lupin || 7/17 - Lizor

    Slytherin
    Sunset Victoria Bottlebream || ? - RousseauOrion
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen


    • • •


    Quidditch Team
    Gryffindor
    Keeper
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Chasers
    James Sirius Potter || 6/16 - Solemnly - Captain
    Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    Alexandra 'Alex' Gabby Thomas || ? - Tumblr
    Beaters
    Molly Audrey Weasley || 6/16 - Naoko
    Lily Luna Potter || ? - Aire
    Seeker
    Ruby Sunset Scamander || 6/17 - The_Glue

    Slytherin
    Keeper
    ? || 7/17 - Lizor - Captain
    Chasers
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    ? || ? - Mignon
    Beaters
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Seeker
    Sunset Victoria Bottlebream || 5/15 - RousseauOrion

    Ravenclaw
    Keeper
    Chasers
    Dominique Charlie Weasley || ? - Naoko
    Beaters
    Seeker
    Victoire Weasley || ? - Tumblr - Captain

    Hufflepuff
    Keeper
    Evie Ngaio Robinson || 6/16 - MikeyGClifford
    Chasers
    Briana Alice Longbottom || ? - Copterus
    ? || ? - Beauregard - Captain
    Beaters
    Lorcan Scamander || ? - SamWinchester
    Seeker
    Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick

    Face Claims


    I N V U L L E N
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Bloedstatus
    Afdeling
    Jaar
    Uiterlijk (+ Face Claim)
    Innerlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Vakken
    Speciale positie (prefect/quidditch team)
    Extra

    Wees origineel en realistisch a.u.b.
    Dus geen animagi, weerwolven, vampieren etc. of leerlingen die alles al weten - patronus/geur van amortentia etc. Hetzelfde geld voor haarkleur, niet iedereen kan ginger zijn - behalve natuurlijk de Weasleys.


    T O P I C S
    Speeltopics
    -

    Rollentopics
    Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    Praattopics
    Praattopic 1


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!


    N E W S
    • Als je in de whatsapp groep wilt, pb mij je nummer dan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 22:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    IKR, ik kon het niet laten heheh en Iloon die is al gefaceclaimed dacht ik?

    Ik claim de naam Piper voor mijn personage, haha.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Copterus schreef:
    (...)

    Ik heb Pyper America idd gefc'd maar niet ge naamclaimd c:

    Owh lawl


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag Vince beater zijn voor Slytherin?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    phoeni schreef:
    Mag Vince beater zijn voor Slytherin?

    Sure c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    R O X A N N E       A L I C I A       W E A S L E Y
    ''Don't mess with me, I bet you won't like what could happen..''














    Naam
    Roxanne — Engels — Stralend
    Alicia — Spaans — Van edele afkomst
    Weasley — Engels — Familienaam

    Vaak wordt ze Roxie of Rox genoemd door anderen.

    Leeftijd
    Ze is vijftien jaar oud, wat haar in het vijfde leerjaar brengt.


    Geslacht
    Vrouwelijk


    Bloedstatus
    Volbloed heks.


    Afdeling
    Wonderbaarlijk genoeg zit Roxanne in Ravenclaw.


    Vakken
    • Verweer tegen de Zwarte Kunsten
    • Kruidenkunde
    • Astronomie
    • Bezweringen
    • Toverdranken
    • Leer der oude Runen
    • Gedaanteverwisselingen
    • Voorspellend rekenen
    • Verzorging van Fabeldieren


    ''Well, if you're so called a princess, than I'm a fucking queen!''

    Uiterlijk
    [FC: Zendaya Coleman] Roxanne heeft lange donkerbruine haren die van nature krullen hebben, maar zo nu en dan zal ze de tijd nemen om de krullen te stijlen. Soms heeft ze haar haren ook in een erg slordige vlecht, voornamelijk met toverdranken, maar het liefste draagt ze ze los. Met wanneer het mogelijk is er een beanie over.
    Haar ogen hebben een bruine kleur en dragen vaak vrolijke lichtjes. Ze worden omringd door donkere wimpers waar altijd wel wat mascara op komt voor wat volume. Zo nu en dan zal ze nog wat donkere oogschaduw er bij hebben en wat eyeliner.
    De huid van Roxie is licht getint en dit heeft ze van haar moeder. Wanneer ze dus ook lang in de zon zit is haar huid nog donkerder.
    Roxanne draagt het liefst een spijkerbroek en gympen in haar vrije tijd. Maar zo nu en dan een rok vindt ze ook geen probleem.


    Innerlijk

    — Intelligent • Roxanne is geboren met een goed stel hersenens die op Hogwarts zeker te pas kwamen met de uitslag van haar afdeling. Dankzij deze eigenschap zit ze in haar afdeling en ze past erbij. Ze is een snelle leerling, die vaak ook wel makkelijk haar werk af kan maken en wanneer ze het niet snapt zal ze eerst vaak het zelf helemaal uitzoeken en proberen tot ze het snapt. Deze eigenschap geeft haar ook wat wijsheid en zo nu en dan verrast ze haar ouders met een of andere uitspraak.
    — Eigenwijs • De mening van de jongedame blijft standvastig staan en je zult echt hele goede argumenten moeten hebben voordat ze haar mening zult veranderen. Als ze iets echt een vreselijk slecht idee vindt zal ze ook niet mee werken en zullen de koppige bestandsdelen van deze eigenschap op spelen. Als ze inziet dat het idee eigenlijk best leuk is, zal ze het overwegen.
    — Onserieus • Over het algemeen zul je -buiten de lessen om- Roxanne zien als een erg onserieus iemand die van grappen uithalen houdt en van lachen. Al Roxanne wel weet waar ze moet stoppen en al helemaal als ze perongeluk te ver is gegaan met het onserieus doen.
    — Kwetsbaar • Dit is een klein beetje onzekerheid. Roxanne is nogal snel te kwetsen op een of andere manier en hoe dit komt is voor haar zelf een raadsel.
    — Zelfstandig • De dame kan prima voor zichzelf zorgen en ook voor zichzelf opkomen. Ze weet dat ze niet altijd mensen nodig heeft om zich heen en ook dat mensen het recht niet hebben om anderen te beledigen. Met dit laatste komen er vaak sarcastische opmerkingen terug als je dit doet.
    Er zijn dagen geweest toen ze tien was dat ze alleen thuis was vanwege haar ouders werk en dat haar broer op school zat, Roxanne vond het geen probleem om alleen thuis te blijven en heeft dus vrij vroeg geleerd om voor zichzelf te zorgen.
    — Perfectionist • Niets in de wereld is perfect, maar het liefste heeft Roxanne dat alles wat ze doet perfect verloopt en als er wat fout gaat dan zal een paniek gevoel haar over nemen en wilt ze het ding alsnog perfect doen.
    — Druk • Roxanne kan een heel erg druk persoon zijn en als een stuiterbal rond stuiteren. Wanneer ze druk is zal ze ook heel erg in de mood zijn om te pranken en dit doet ze dan ook wel, voornamelijk met spullen uit haar vaders winkel, zoals moerassen in iemands hutkoffer doen of in hun schooltassen. Hierdoor gaan er zo nu en dan wel wat punten van Ravenclaw af en moet ze ook wel nablijven, maar het is het waard.
    — Sarcastisch • Roxanne is een sarcastisch persoon. Wanneer mensen net doen alsof ze hartstikke dom zijn of het gewoon al zijn dan zal deze taal van haar naar bovenkomen en jij zult er echt niet onderuit komen. Vaak doet ze het ook gewoon als ze zich dood verveelt en even zin heeft in wat te grappen met iemand.


    Geschiedenis

    George Weasley • Vader • Zat in Gryffindor
    Angelina Weasley-Johnson • Moeder • Zat in Gryffindor
    Fred Weasley II • Oudere broer • Zit in Gryffindor


    Roxanne is thuis goed opgegroeid en had alles wat ze nodig had. Ze is opgegroeid met haar twee jaar oudere broer. Roxie hield ervan om bij haar vader in de fopwinkel gaan helpen. Dit doet Roxanne regelmatig in de zomervakantie nog. Zo nu en dan heeft haar vader een slechte dag door dat haar oom, zijn tweelingbroer, is omgekomen met The Battle of Hogwarts. Wanneer George in zo'n bui is, probeert Roxanne hem vaak op te vrolijken gezien ze haar vader niet zo wilt zien.
    Op een of andere manier heeft Roxanne zich in de zomervakanties thuis niet altijd meer even thuis gevoeld. Dit is voornamelijk omdat ze denkt dat George en Angelina teleurgesteld in haar zijn vanwege het feit dat ze geen Gryffindor is, gezien haar broer daar in zit en haar beide ouders daar in zaten.
    Naast dit is er niet heel veel speciaals aan haar verleden.



    ''I don't care, I need to do this.''

    Extra
    Gegaarheid: Heterosexual
    Like: Dancing, coffee, books, reading, traveling, pranking, sitting outside in the evening, summer, sun.
    Dislike: Snow, rain, staying all time at 1 place, boredom, only can sit inside, autumn, bitches.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 20:48 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik fc Sophie Turner ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    Ik fc Sophie Turner ^^

    Try not to make all redheads c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn FC is Sarah Hyland :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    • ~ • ~ • ~      Piper May Beauregard       ~ • ~ • ~ •


    Appreciate what you've got, it's gone before you know it.


    • Never tickle a sleeping dragon. •


          Naam ~
    Piper May Beauregard. De naam Piper vonden haar ouders gewoon mooi, en is niet met een goede reden gekozen. May is de maand waar ze in is geboren. Piper vind het zelf nogal een domme reden, ook al vind ze May in principe wel een mooie naam. Beauregard komt van haar vaders kant, die van Franse afkomst is. De achternaam zelf is een samenstelling van Beau (mooi) en Regard (uiterlijk). Niet dat Piper dit ooit tegen iemand gezegd heeft, aangezien ze het een beetje arrogant vond van haar voorvader om zo een achternaam te nemen.

          Leeftijd ~
    Nu is Piper 15 jaar oud, en zal op 12 mei 16 worden. Ze ziet er niet echt bepaald uit als een vijftienjarige, maar daar kan Piper zelf niet echt iets aan doen. Op zich vindt ze het niet zo erg, dat iedereen haar altijd ouder schat. Maar op een gegeven moment wordt het toch wel irritant.

          Geslacht ~
    Piper is een meisje/vrouw.

          Bloedstatus ~
    De vader van Piper was half-blood, evenals haar moeder, wat Piper ook een half-blood maakt. Er stroomt ook Frans bloed door haar aderen, aangezien haar vader uit Frankrijk komt. Haar moeder zat zelf op Hogwarts (Susan Bones), terwijl haar vader naar Beauxbatons ging. Ze hebben elkaar ontmoet door middel van de Triwizard Tournament, waar Piper haar ouders een stuk of duizend keer over heeft horen praten. .

          Afdeling ~
    Hufflepuff is de afdeling die op het gewaad van Piper staat geborduurd. Ze is ook trots op haar afdeling. De sorteerhoed twijfelde tussen Gyffindor en Hufflepuff, wat een vreemde combinatie lijkt, maar voor Piper wel klopt. Ze is zowel taai en moedig als aardig en vriendelijk. Haar moeder was ook een Huflepuff, net zoals de gehele familie aan haar moeders kant. Het was dan ook geen verassing voor Piper dat ze in Hufflepuff terecht kwam.

          Jaar ~
    Piper zit in het vijfde jaar van haar educatie, wat geheel klopt met haar leeftijd. Als je haar zou zien zou je het niet denken, maar het is de waarheid.

          Innerlijk ~
    Bescheiden. Piper is echt ongelofelijk bescheiden - en dan niet de ik-weet-dat-het-niet-niets-was-maar-ik-wil-niet-arrogant-overkomen soort van bescheiden, maar de soort waarvan ze dingen die ze doet gewoon niet aan haarzelf kan danken. Het is altijd dankzij dit persoon kon ik het doen, en het was alleen maar veel geluk. Piper vindt het ook erg irritant als mensen dan zijn van: 'Nee, dat is helemaal niet zo, je hebt het heel goed gedaan.' Mens, dat weet ik toch wel beter.
    Controlfreak. Een echte controlfreak, dat is Piper zeker. Ze moet altijd alles onder controle hebben, ze kan echt niet tegen machteloosheid. Ze hoeft niet zozeer de baas te zijn, nee, ze heeft liever dat iemand die ze vertrouwd de baas is. Ze vertrouwt haarzelf niet genoeg om alles goed onder controle te houden, wat best wel een irritant iets is. Ze vertrouwt haarzelf eigenlijk gewoon niet - punt.
    Creatief. Dat is Piper zeker wel - erg creatief. Ze doet niet aan standaard dingen en het liefst herhaald ze ook geen acties van anderen. Soms is ze express creatief bezig - oh, er staat in het boek dat ik dit moet doen. Nou, als ik het zo doe komt het ook wel goed, toch? Op andere tijden kan ze er niets aan doen en gebeurt het gewoon. Daarnaast is ze ook creatief in 'muggle dingen', voornamelijk tekenen. Piper heeft echt een obsessie met deze Muggle hobbie en is er ook nog best goed in ook. Alleen niemand mag haar werk zien, gewoon omdat het privé is.
    Eigenwijs. Piper is niet eigenwijs is een ik-weet-alles-beter manier, maar meer in een als-ik-eenmaal-iets-in-mijn-hoofd-heb-komt-het-er-niet-meer-uit manier. Want het is nou eenmaal zo, wanneer Piper een idee heeft of een besluit heeft genomen, kan je haar er bijna onmogelijk vanaf praten. Het probleem is alleen dat ze nogal snel besluiten neemt - ze heeft een hekel aan het gevoel dat je krijgt als je moet kiezen. Het laat haar machteloos voelen en daar kan ze absoluut niet tegen. Dus daarom kiest ze zo snel mogelijk en daardoor kiest ze vaak genoeg ook verkeerd.
    Doorzettend. Wanneer Piper iets doet maakt ze het af ook, no matter what. Dit is het meest opvallende iets wat ze doet dat wijst naar hoe een ongelofelijke doorzetter ze is. Een beetje té erg, zelfs. Piper zal altijd doorgaan, altijd haar doel willen bereiken - en daar zit het probleem. Ze doet alles om haar doel te bereiken, om door te zetten tot het einde. Daarom ziet ze niet wanneer ze dan moet stoppen, wanneer ze echt te ver gaat. Niet alleen fysiek bijvoorbeeld, maar gewoon met alles. Ze kan gewoon niet zien waar de grens ligt, waar ze moet stoppen, en dat is best wel een gevaarlijk iets. Maar zolang de dingen die ze wilt en doet niet al te moeilijk zijn, zal haar doorzettingsvermogen alleen maar positief van pas komen.
    Hulpvaardig. Dit is ook een fijne eigenschap van Piper - ze helpt anderen graag. Waarom weet ze zelf ook niet echt, aangezien ze er zelf niets aan heeft, maar het voelt gewoon goed om anderen te helpen. Al is het maar met kleine dingetjes als uitleg over een spell, ze staat er altijd voor open. Sterker nog, ze vindt anderen soms belangrijker dan haarzelf. Dit lijkt op zich wel iets goeds, maar in Pipers geval... niet echt. Het probleem is dat ze dus nogal door kan draven in alles. En dat ze haarzelf nogal kan gaan verwaarlozen als ze daarmee iemand anders kan helpen. Het is gewoon een beetje te extreem, en daarom niet echt een goed iets. Ze ziet het zelf ook niet echt in, en dat maakt het nog gevaarlijker.
    Humorvol. Piper heeft best wel wat humor in haar zitten. De manier waarop ze over dingen praat en hoe ze iets zegt, of gewoon een goede comeback maakt Piper tot best wel een grappig persoon. Het is ook helemaal niet haar bedoeling om grappig te zijn ofzo, het gebeurt gewoon zonder dat ze er controle over heeft. Als ze ook daadwerkelijk grappig probeert te zijn... ja, dat komt niet echt goed. Haar moppen zijn vreselijk slecht en haar idee van een leuke grap is niet helemaal, nou ja, grappig. Dus zolang ze gewoon haarzelf blijft en het niet probeert, is Piper best wel humorvol.
    Jaloers. Deze eigenschap is weer een heel stuk minder - Piper heeft namelijk last van best wel wat jaloezie. Ze weet dit ook van haarzelf en vindt het verschrikkelijk irritant, maar ze kan er gewoon niets aan doen. Maar ze is niet alleen op die manier snel jaloers, maar het is ook dat ze gewoon jaloers is op alles om haar heen - iedereen lijkt beter dan zij te zijn voor haar, en de beste manier om dat te omschrijven zou denk ik jaloezie zijn.
    Liefdevol. Maar de eigenwijze en sterke Piper heeft ook een lievere kant, de rustige kant die graag tekent en daarnaast ook nog eens liefdevol is. Ze geeft om heel veel dingen om haar heen - zowel mensen als dieren als spullen. Alles is belangrijk voor haar en het is niet heel moeilijk om aardig gevonden te worden door Piper. Natuurlijk zijn er ook mensen die ze niet mag, maar over al is Lily een liefdevol en aardig persoon.
    Nieuwsgierig. De nieuwsgierigheid in Piper is zo erg dat het gewoonweg irritant is voor zowel haarzelf als voor anderen. De kleinste dingen wekken haar nieuwsgierigheid en ze wilt echt alles weten - echt alles. Van het liefdesleven van haar beste vriendin tot hoe een horloge werkt, het zijn allemaal dingen waar Piper onnatuurlijk veel in geïnteresseerd is. Het resultaat is dat ze best wel veel te vinden is in de bieb en een grote algemene kennis heeft, maar ook dat ze erg veel dingen weet van de mensen op Hogwarts, met dank aan de vele mensen die ze kent. Piper is dan ook een beetje nosey en begrijpt het prospect privacy ook niet echt helemaal.
    Sociaal. Een sociaal persoon is Piper zeker wel - ze gaat erg makkelijk om met de mensen om haar heen en contact leggen vind ze geen probleem. Ze geeft dan ook een aura van vriendelijkheid en openheid weg en daarom vinden andere mensen het ook makkelijker om haar te benaderen. Ze vindt het ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen en vrienden te maken. Piper zou er ook echt niet tegen kunnen als iedereen je zou haten of om geen sociaal contact te hebben - alleen zijn is één van haar grootste angsten.
    Taai. Piper is een taaie meid, dat zeker. Ze kan echt wel tegen een stootje en laat niet zomaar over haar heen lopen. Haar kapot maken, emotioneel of fysiek, is niet heel makkelijk. Snel toegeven zal ze zeker niet, of erover lopen zeuren erna. Dat is gewoon niets voor haar. Ze praat er juist niet over en probeert het gewoon te vergeten. Maar langzaam zullen al die scheurtjes haar laten breken, hoe taai ze ook is. We kunnen alleen maar hopen dat dat nog wel even duurt, want wie weet hoe het af gaat lopen als Piper breekt.
    Zelfstandig. Het meisje is ook zeer zelfstandig, wat goed samen gaat met haar koppigheid. Ze doet veel dingen zelf en heeft niet altijd hulp nodig. Dit ook omdat ze gewoon een schijthekel heeft aan afhankelijkheid. Het idee dat het zo makkelijk verkeerd kan gaan omdat je zelf iets niet kan doen, daar kan ze niet echt tegen. Daarom heeft Piper het haarzelf aangeleerd om zelfstandig dingen te kunnen doen en anderen niet altijd nodig te hebben voor alles.


    • All of my kindness,
    is taken for weakness. •


          Uiterlijk ~
    Het allereerste dat je aan Piper opvalt is datgene wat ze van haar moeder gekregen heeft: haar felrode, bijna oranje, haren. Ze zijn half krullend, half stijl - ligt aan het weer, het is best irritant - redelijk dik en erg lang, bijna tot haar middel. Meestal krult ze het zelf, omdat haar lokken er nog steeds niet uit zijn of ze krullend of stijl zijn. En aangezien haar haar zo erg opvalt, moet er altijd goed en mooi uit zien.
    Haar gezicht kan er gelukkig ook wel zijn. Een beetje te bol volgens Piper, maar het geeft haar een wat onschulderige lieve vertoning - wat dus de reden is dat Piper het niet leuk vindt. Haar ogen zijn amandelvormig en viesgroen - niet zoals Harry Potters ogen, groen met gouden spikkeltjes, maar pisgroen. Dat is dan ook datgene dat Piper niet leuk vindt - haar ogen.
    Piper heeft met haar lichaam niets te klagen. Zonder er veel voor te hoeven doen is ze hartstikke dun en ze heeft de nodige rondingen. Ze is wel een beetje klein, 1.68, maar ze kan er mee leven. Thank god voor het uitvinden van hakken. Haar voeten zelf zijn ook nogal klein, dus helaas is hakken vinden weer wel moeilijk, maar ach.

          Geschiedenis ~
    Susan Bones - moeder.
    Valerio Beauregard - vader.
    Jenny Bones - oma.
    Lorenzo Bones - opa.
    Amelie Beauregard - oma.
    Galle Beauregard - opa.
    Jenna Beauregard - tante.

    Piper heeft haar gehele leven in Schotland gewoond, en er is nooit echt veel bijzonders gebeurt. Toen ze vijf was heeft ze per ongeluk het bezemschuurtje laten instorten door er eentje te stelen en er een rondje op te vliegen - en er vervolgens recht het schuurtje in te beuken. Oeps. Broertjes of zusjes heeft Piper niet, hoewel ze wel een heleboel nichtjes en neefjes in Frankrijk heeft die ze zo nu en dan bezoekt. De vakanties worden ook meestal in Frankrijk bij haar vaders familie doorgebracht, gezien haar moeder geen familie meer heeft - iedereen is vermoord in de Wizard War II.

          Relaties ~
    Rose - Rose en Piper zijn vanaf de eerste dag op Hogwarts al beste vriendinnen. Het feit dat ze in verschillende afdelingen zitten doet er niet toe voor hun - Team Ginger for the win.
    Teddy - Aangezien Teddy en Rose zo goed bevriend zijn en hij Piper's mede-Hufflepuff is, is Piper ook redelijk goed met hem bevriend.

          Vakken ~
    - Transfiguration
    - Charms
    - Defence Against the Dark Arts
    - Herbology
    - Potions
    - Astronomy
    - History of Magic
    - Arithmancy
    - Divination
    - Study of Ancient Runes

          Speciale positie ~
    Piper is een chaser en de Captain van het Hufflepuff Quidditch team, iets waar ze zelf erg blij mee is.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 20:51 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lizor schreef:
    (...)
    Try not to make all redheads c;

    Zijn er zoveel redheads dan? :c


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    (...)
    Zijn er zoveel redheads dan? :c

    Best wel c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hugo is goedgekeurd.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Hugo is goedgekeurd.


    Okay top ^^.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb even Geschiedenis van Toverkunst naar Arithmancy aangepast bij Dominique. Is dat oké?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb Emily afgekregen, pagina 7.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded