• Pak een beet twee weken terug bleek dat het goed voor mij zou zijn om een allergietest te doen, omdat ik belachelijk vaak verkouden ben. Nu blijkt dat ik allergisch ben voor katten... Terwijl katten alles voor me betekenen. Ik baal ontzettend erg ):


    26 - 02 - '16

    Nahw jeetje wat jammer! Succes!

    Ah, dit is echt heel erg! Ik weet niet hoe erg je allergisch er voor bent? En zijn er geen medicijnen voor?


    "Ignite, my love. Ignite."

    JBarakat schreef:
    Ah, dit is echt heel erg! Ik weet niet hoe erg je allergisch er voor bent? En zijn er geen medicijnen voor?


    Er zijn wel allergiepillen voor zover ik weet, maar ik vind gewoon ontzettend balen :c


    26 - 02 - '16

    You've got to be kidding me..


    † Love? I want to sleep.

    Dat slaagt wel serieus tegen :/ Er zijn wel katten die geen allergische reactie opwekken, ik dacht naaktkatten en sphynxen of zo iets.


    What would Emma do?

    Er zijn tegenwoordig rassen die allergie-vrij gekweekt worden. ;3


    Your make-up is terrible

    Aawh :(
    Ik ken je probleem, ik ben allergisch aan honden en ik heb een hond. Het hangt natuurlijk af hoe zwaar je allergie is, maar als ik mijn medicatie neem elke dag en mijn handen goed was nadat ik hem geknuffeld heb (en zeker niet met je handen dan in de buurt van je gezicht komen), heb ik eigenlijk geen last ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind 't ook zo erg voor m'n eigen kat :c

    Hij mag van m'n ouders ook niet meer naar m'n kamer, terwijl ik soms gewoon een knuffelmomentje nodig heb - op m'n slaapkamer - met de kat :c


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Er zijn wel allergiepillen voor zover ik weet, maar ik vind gewoon ontzettend balen :c


    Hoe oud ben je nu? Want ik las ergens dat ongeveer om de zeven jaar, je bloed keert. Dat heb ik nu dus waarschijnlijk ook met mijn zonneallergie. Dan verandert je smaak, voorkeur, allergiedingen, etc.
    — Ontzettend jammer ja, maar het is niet het einde van je wereld. (; uiteindelijk zal het wel weer overwaaien en het is niet dat je Pim niet meer mag knuffelen ^-^ Er bestaan pilletjes naargelang de sterkte van je allergie.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Hoe oud ben je nu? Want ik las ergens dat ongeveer om de zeven jaar, je bloed keert. Dat heb ik nu dus waarschijnlijk ook met mijn zonneallergie. Dan verandert je smaak, voorkeur, allergiedingen, etc.
    — Ontzettend jammer ja, maar het is niet het einde van je wereld. (; uiteindelijk zal het wel weer overwaaien en het is niet dat je Pim niet meer mag knuffelen ^-^ Er bestaan pilletjes naargelang de sterkte van je allergie.


    19. De assistente zei ook dat de klachten in de jaren waarschijnlijk zullen toenemen. Ik slik dan maar pilletjes, maar de kat gaat niet weg. Ik ben veel te gek op dat lieve beestje..


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    Ik vind 't ook zo erg voor m'n eigen kat :c

    Hij mag van m'n ouders ook niet meer naar m'n kamer, terwijl ik soms gewoon een knuffelmomentje nodig heb - op m'n slaapkamer - met de kat :c


    Volgens mij is je familie erg dramatisch ingesteld. (cat) Is het niet veel slimmer om eerst aan te kijken hoe het gaat met pillen en je kamer beter schoonhouden, stofzuigen, etc? In plaats van hem gelijk van je kamer te verbannen en je wereld te laten vergaan?

    Anyway, ik was vroeger, toen ik 14 was, ineens heel erg allergisch voor iets, waarschijnlijk pollen. Constant ontstoken ogen, super verkouden. Tegenwoordig heb ik nog amper medicijnen ervoor nodig omdat het gewoon bijna weg is. Mijn vader had het gewoon nog veel erger, ondanks de medicatie kon hij soms dagenlang niks doen tot hij op een dag besloot dat het bullshit was en toen ging het veel beter. Je moet je houding erover veranderen en dat veranderd al heel veel.


    Your make-up is terrible

    Ah, dat is echt jammer :c.
    Mijn moeder is licht allergisch voor katten en bij haar helpt het om regelmatig stof te zuigen (voor de katten haren).


    Seasons will change, but I shall remain

    Rebirthing schreef:
    (...)

    19. De assistente zei ook dat de klachten in de jaren waarschijnlijk zullen toenemen. Ik slik dan maar pilletjes, maar de kat gaat niet weg. Ik ben veel te gek op dat lieve beestje..


    dat was mijn gedachte ook al


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Rebirthing schreef:
    (...)

    19. De assistente zei ook dat de klachten in de jaren waarschijnlijk zullen toenemen. Ik slik dan maar pilletjes, maar de kat gaat niet weg. Ik ben veel te gek op dat lieve beestje..


    Mhh, erg jammer, Erieka! *hug* Je hoidt meer van je dieren dan iedereen ooit zou kunnen denken, ik weet het. (:
    — Pim niet weg doen! Daar krijg je spijt van, desondanks je allergie. Het komt vast allemaal wel goed ^-^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Furiosa schreef:
    (...)

    Volgens mij is je familie erg dramatisch ingesteld. (cat) Is het niet veel slimmer om eerst aan te kijken hoe het gaat met pillen en je kamer beter schoonhouden, stofzuigen, etc? In plaats van hem gelijk van je kamer te verbannen en je wereld te laten vergaan?

    Anyway, ik was vroeger, toen ik 14 was, ineens heel erg allergisch voor iets, waarschijnlijk pollen. Constant ontstoken ogen, super verkouden. Tegenwoordig heb ik nog amper medicijnen ervoor nodig omdat het gewoon bijna weg is. Mijn vader had het gewoon nog veel erger, ondanks de medicatie kon hij soms dagenlang niks doen tot hij op een dag besloot dat het bullshit was en toen ging het veel beter. Je moet je houding erover veranderen en dat veranderd al heel veel.


    Ik werd er zelf ook best boos van. Ik ben van plan om een speciale sprei voor over m'n bed te maken waar de kat op mag liggen. Dan heb ik ook gelijk wat te doen in de zomer.


    26 - 02 - '16