• Pak een beet twee weken terug bleek dat het goed voor mij zou zijn om een allergietest te doen, omdat ik belachelijk vaak verkouden ben. Nu blijkt dat ik allergisch ben voor katten... Terwijl katten alles voor me betekenen. Ik baal ontzettend erg ):


    26 - 02 - '16

    Jongens/meisjes: allergie voor katten ligt niet aan de haren, dat ligt aan het speeksel. Heb je last van de haren, dan heb je eerder last van huisstofmijt.

    Ik vind het heel vervelend voor je Erieka. Ik hoop dat je er een oplossing voor kan vinden. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Drones schreef:
    Jongens/meisjes: allergie voor katten ligt niet aan de haren, dat ligt aan het speeksel. Heb je last van de haren, dan heb je eerder last van huisstofmijt.

    Ik vind het heel vervelend voor je Erieka. Ik hoop dat je er een oplossing voor kan vinden. ^^


    Zeker? Ik dacht dat het een reactie was op een bepaalde stof die katten in klieren afscheiden :)

    Edit: Opgezocht, het komt in speeksel en op de huid voor :)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 14:22 ]


    What would Emma do?

    Drones schreef:
    Jongens/meisjes: allergie voor katten ligt niet aan de haren, dat ligt aan het speeksel. Heb je last van de haren, dan heb je eerder last van huisstofmijt.

    Ik vind het heel vervelend voor je Erieka. Ik hoop dat je er een oplossing voor kan vinden. ^^

    Dat wist ik niet eens. Ik dacht altijd een allergie voor de haren :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)
    Dat wist ik niet eens. Ik dacht altijd een allergie voor de haren :').


    Wel, als de huid deze stof produceert, zit het automatisch op de haren. Katten maken zich ook heel vaak schoon door zich proper te lekken, dus in principe is het ook een allergie aan de haren van de kat ;)


    What would Emma do?

    Ik ben ook allergies voor katten, maar heb er zelf twee.Op een gegeven moment merk je haast niet meer...


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    StephenFry schreef:
    (...)

    Zeker? Ik dacht dat het een reactie was op een bepaalde stof die katten in klieren afscheiden :)

    Edit: Opgezocht, het komt in speeksel en op de huid voor :)

    Geen idee, ik weet in ieder geval dat je altijd allergisch bent voor een eiwit en haar is geen eiwit. (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Drones schreef:
    (...)
    Geen idee, ik weet in ieder geval dat je altijd allergisch bent voor een eiwit en haar is geen eiwit. (;


    Ja, maar het komt wel op de vacht terecht, waardoor je er op reageert :) En het komt ook vaak voor in combinatie met een allergie op huisstofmijt en / of pollen. Als bewijs zit mijn kat zich ondertussen helemaal vol te smeren met speeksel.


    What would Emma do?

    Aaawh, dat is wel balen, ja D:


    -