• Ja, ik heb stress. En ik moet er even over zeuren. En jullie moeten dat aanhoren/lezen.

    Ik moet nog een toneelstuk lezen voor Duits, een mondeling over een Duits artikel voorbereiden, ik moet een Latijn tekst vertalen die nog nooit eerder in het Nederlands is vertaald en waar geen enkele werkvertaling van is gemaakt, en ik snap geen hol van de vrije vertaling. Ik moet maandag mijn Engels mondeling doen en heb daar ook nog een half boek voor, ik moet nog 8 Nederlands boekverslagen maken waarvan ik voor vier nog boeken moet lezen, ik moet voor CMS nog een verslag schrijven, ik moet wiskunde huiswerk maken en ik heb bijna toetsweek.

    En in plaats van dingen doen daarvoor, ben ik dit aan het typen, hoe handig is dat.

    Om dit topic nuttig te houden, hoe gaan jullie om met stress?


    Spinning around, I'm weightless.

    En in plaats van dingen doen daarvoor, ben ik dit aan het typen, hoe handig is dat.


    Soms moet je het even van je afschrijven ^-^ En hey! Komt allemaal wel goed. c: Begin er rustig aan en neem vaak genoeg even een pauze, uiteindelijk lukt het je wel. (:

    -- Ik heb examens nog drie te gaan ^-^ Maar ik heb geen stress, nooit eigenlijk... Ik heb alleen stress voor leuke dingen c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat,Komt allemaal wel goed hoor!
    Doe elke dag een beetje neem genoeg pauzes en eten drinken bij je!


    En het lukt je zeker

    succes!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Wat voor Latijnvertaling is dat? Ik hoop dat alles goedkomt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ooh dat lijkt me zo fijn Qing, kon ik dat maar <3___<3

    @Meride, tuurlijk, maar de stress is altijd zooooo naar hehe. Thanks !

    @Aphelion, Silius Italicus, Punica boek I


    Spinning around, I'm weightless.

    Hahaha :'D Het is best frustrerend, want stress werkt soms ook aandrijvend x) Maargoed, als ik eenmaal ik gang ben :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat klinkt als een hoop werk! Ik herken je stress wel, want ik heb komende dinsdag een tentamen wat ik moet halen om mijn BSA (Bindend Studie Advies) te halen. Kort gezegd, als ik het tentamen niet haal, wordt ik van de opleiding getrapt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ken ik. Ik kan echt niet met stress om gaan, helaas.
    Ik zit midden in mn proefwerkweek en vandaag had ik twee toetsen die ik door de druk en stress allebei verknald heb en het was zo erg dat ik tijdens de toets in huilen ben uitgebarsten.
    Black-outs enzo.
    Meh. En ik sta al op het randje van overgaan en ik heb ook al drie jaar last van enorme stress en stressbuien.
    Vreselijk.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ben even trots op mezelf, ik heb net een heel duits artikel vertaald.
    Nu nog 3 minuten vollullen over dat artikel.


    Spinning around, I'm weightless.

    Je komt er wel, stap voor stap :)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Uiteindelijk, hehe.

    Wel tof dat ik had gepland dat ik om 22:00 mn computer af zou sluiten


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ben denk ik niet degene die je kan helpen, want zelf kan ik absoluut niet goed met stress om gaan. Ik kan je er alleen maar aan herinneren dat je straks klaar bent en er is vakantie en dan kijk je weer terug van; oh, dat was het? Hahaha


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    IK HEB MIJN MONDELING AF GESCHREVEN WOOHOOOOO.

    En nu nog een toneelstuk uitlezen.


    Spinning around, I'm weightless.

    Yeahhhhh *O*
    Succes met het toneelstuk!


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Thanks allemaal!

    Update; ik was zo dood toen ik op school kwam dat ik m'n mondeling niet mocht doen van mijn Duits docent. Ik heb wel de toets over het toneelstuk gemaakt maar dat ging niet zo heel goed. Vandaag is de toetsweek begonnen :C Dag 1: Formuleren en de opstand


    Spinning around, I'm weightless.

    Qingsel schreef:
    (...)

    Soms moet je het even van je afschrijven ^-^ En hey! Komt allemaal wel goed. c: Begin er rustig aan en neem vaak genoeg even een pauze, uiteindelijk lukt het je wel. (:

    -- Ik heb examens nog drie te gaan ^-^ Maar ik heb geen stress, nooit eigenlijk... Ik heb alleen stress voor leuke dingen c:


    Dit precies.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt