• You will never know,
    just how beautiful you are to me.



    Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1234 • [url=]5[/url]
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.


    Rollen:
    Tyler • Ginoble • Denize
    Connor • Dandocal • Xantha
    Max • Somnephilia • Lucca
    Zachary • Sociopaths • Marie
    Ashton • Copterus • Yu
    Nathaniel • Raccoon • Saar
    Alexander • Jukeboxes • Xanthe
    Will • xBooBear
    Matthew • Zalejska • Nova

    Elles • Qingsel • Qing
    Reagan • Copterus • Yu
    Adannaya • Gunnulfsen • Dore
    Jordan • Ginoble • Denize
    Jacelyn • Sociopaths • Marie
    Ruby • The_Glue • Julya
    Regina • JudithSuzann • Judith
    Hester • Howland • Fren
    GereserveerdKhronos • Savannah

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan -> Tylan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles -> Malice
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester -> Aletty

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: Vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 23:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Anyway Imma sleep bc I have to wait and shizzle and je suis fatiguée (whatever).
    Moren ochtend ben ik eerst nog eve weg om hard te lopen maar daarna ben ik er weer :Y) hoewel ik eig ook nog Duits moet leren en Wiskunde, mja.


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    Ohmygawd ik volg jullie zowaar en ik heb nog geen statistieken of functies gehad en ben zo slecht in wiskunde :'). Omg ik vraag jullie wel om hulp als ik stuck ben morgen, heb maandag een wiskunde pw, tentamn whatever je het wilt noemen.

    Ik heb maar 1 jaar een stukje statistiek gehad (gelukkig). Ik ben vooral goed in vergelijkingen oplossen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    Ik heb maar 1 jaar een stukje statistiek gehad (gelukkig). Ik ben vooral goed in vergelijkingen oplossen :Y)


    Oh daar ben ik nu ook al wat beter in geworden ^^! Was daar echt slecht in maar voor laatste pw had ik een 8.3 so me is happy.

    x2-6x+1=0 en shizzle toch? Hoewel ik denk dat hij wel moeilijkere hebt moeten oplossen :').


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    (...)

    Oh daar ben ik nu ook al wat beter in geworden ^^! Was daar echt slecht in maar voor laatste pw had ik een 8.3 so me is happy.

    x2-6x+1=0 en shizzle toch? Hoewel ik denk dat hij wel moeilijkere hebt moeten oplossen :').

    Jup en de oplossing is 1/4 :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik doe psychologie en heb gewoon een vak Statistiek voor drie jaar xd jeej...
    Slaapwel, Yu!

    Qing: snap je het een beetje? Ik kan je echt helpen, als je wil (:
    En ik heb gepost (: Oh, en begrijp Max niet verkeerd xd hij denkt niet dat Elles dom is of zo.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 0:17 ]


    Mhm?

    I wonder, because I am not really reading everyones parts, has somebody kissed yet? Or are you guys just still making friendos and stuff?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jukeboxes schreef:
    I wonder, because I am not really reading everyones parts, has somebody kissed yet? Or are you guys just still making friendos and stuff?


    Max is trying xd


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Het eerste is een transformatie. Je heb bijvoorbeeld een reeks met getallen in R.
    dus: R: 1, 2, 3, 5.
    R" is een transformatie van die getallen. R = x + 2. Dus je vervangt x iedere keer voor een getal uit R.
    dus R": 1+2, 2+2, 3+2, 5+2, dus R" is de verzameling met de getallen 3, 4, 5, 7.

    "f' (x) is dus de functie die je doet om R in R" te transformeren.

    Het laatste heb je je een beetje vergist met y = ax + b, wat een basisfunctie is (:
    a" is denk ik een verzameling van alle functies waarbij y = x+2


    Oh! Ik snap het! Haha :'D Dankjewel! (:

    — Nee, die laatste is de vergelijking van rechte a (?). Of heb ik het fout? Idk, ik kijk even in mijn boek.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 0:18 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Somnephilia schreef:
    Ik doe psychologie en heb gewoon een vak Statistiek voor drie jaar xd jeej...

    Je mag het hebben.
    Dat moment dat je ouders vragen waarom je geld vraagt voor je verjaardag en je eigenlijk plannen aan het maken bent voor na je zesde jaar als je dit jaar slaagt, maar het nog niet durft te zeggen omdat je schrik hebt dat je niet zal slagen, en dus 'sparen' als excuus moet gebruiken en vreemde blikken krijgt...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Max is trying xd
    I think I am gonna read yours and Qings posts :Y) And I know you follow up Aletty pretty close


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jukeboxes schreef:
    (...)I think I am gonna read yours and Qings posts :Y) And I know you follow up Aletty pretty close


    Max is a douche, but he's cute (: En Elles is echt een schatje (:
    Edit: Ik volg alles wel een beetje, aangezien het de bedoeling is dat je ook met anderen bezig bent? Maar Aletty is mijn favo tot nu toe ^^ Hoewel Ashlyn ook leuk is, al hou ik dat vooral in het oog omdat Ash over mijn ventje praat ^^

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 0:34 ]


    Mhm?

    Qingsel schreef:
    (...)

    Oh! Ik snap het! Haha :'D Dankjewel! (:

    — Nee, die laatste is de vergelijking van rechte a (?). Of heb ik het fout? Idk, ik kijk even in mijn boek.


    Ah, ja inderdaad (: Sorry, ik had geen rechte xd maar ja a is de rechte met functie a"


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Max is a douche, but he's cute (: En Elles is echt een schatje (:

    I am really whining but I reallllly want to post. Btw do you also ship Aletty so hard it's illegal?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Qingsel schreef:
    (...)

    Oh! Ik snap het! Haha :'D Dankjewel! (:

    — Nee, die laatste is de vergelijking van rechte a (?). Of heb ik het fout? Idk, ik kijk even in mijn boek.


    Oké ik heb het even opgezocht en de laatste: a <—> y = x + 2 is een Cartesiaanse vergelijking van de rechte a :'D
    — Mijn struggle is nu eigenlijk wat het verschil is tussen de vergelijking en de f: x —> x + 2.
    Daarmee bedoel ik 1) hoe lees je het? :'D (ik denk: de punten op rechte a hebben als vergelijking y = x + 2) 2) wanneer wordt welke gebruikt?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Oké ik heb het even opgezocht en de laatste: a <—> y = x + 2 is een Cartesiaanse vergelijking van de rechte a :'D
    — Mijn struggle is nu eigenlijk wat het verschil is tussen de vergelijking en de f: x —> x + 2.
    Daarmee bedoel ik 1) hoe lees je het? :'D (ik denk: de punten op rechte a hebben als vergelijking y = x + 2) 2) wanneer wordt welke gebruikt?


    Je hebt het helemaal goed (:
    1) ik denk dat dat inderdaad juist is, maar ik moet het nooit lezen. 2) Als je een algemene functie hebt, dus geen specifieke rechte, gebruik je f. Als je een rechte hebt met een letterbenaming, bvb a., dan gebruik je a (: als je het echt niet zeker weet, kan je zeggen: de rechte a met functie f(x) = x + 2


    Mhm?