• You will never know,
    just how beautiful you are to me.



    Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1234 • [url=]5[/url]
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.


    Rollen:
    Tyler • Ginoble • Denize
    Connor • Dandocal • Xantha
    Max • Somnephilia • Lucca
    Zachary • Sociopaths • Marie
    Ashton • Copterus • Yu
    Nathaniel • Raccoon • Saar
    Alexander • Jukeboxes • Xanthe
    Will • xBooBear
    Matthew • Zalejska • Nova

    Elles • Qingsel • Qing
    Reagan • Copterus • Yu
    Adannaya • Gunnulfsen • Dore
    Jordan • Ginoble • Denize
    Jacelyn • Sociopaths • Marie
    Ruby • The_Glue • Julya
    Regina • JudithSuzann • Judith
    Hester • Howland • Fren
    GereserveerdKhronos • Savannah

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan -> Tylan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles -> Malice
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester -> Aletty

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: Vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 23:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    of y = x + 2 (ik heb geleerd dat je beide mag gebruiken)


    Mhm?

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    I am really whining but I reallllly want to post. Btw do you also ship Aletty so hard it's illegal?

    Ik heb de reden hiervoor al gevonden :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kan het nog beter dan ik dacht :'D maarja, het examen bestaat jammer genoeg ook uit de analytische berekeningen met functies, die ik wel snap, maar gewoon niet kan onthouden.

    Ohja :') f(x) = x + 2 en y = x + 2 weet ik ook nooit wanneer welke :'D Maar dat maakt duidelijk niet uit. Het ding is dag ik met de f(x) = x + 2 versie gewoon niet goed kan werken, omdat ik gewoon altijd twijfel welke x (die voor de = of erna) ik moet vervangen door een getal in een oefening, maar ik zoek morgen nog wel een concreet voorbeeld.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    Ik kan het nog beter dan ik dacht :'D maarja, het examen bestaat jammer genoeg ook uit de analytische berekeningen met functies, die ik wel snap, maar gewoon niet kan onthouden.

    Ohja :') f(x) = x + 2 en y = x + 2 weet ik ook nooit wanneer welke :'D Maar dat maakt duidelijk niet uit. Het ding is dag ik met de f(x) = x + 2 versie gewoon niet goed kan werken, omdat ik gewoon altijd twijfel welke x (die voor de = of erna) ik moet vervangen door een getal in een oefening, maar ik zoek morgen nog wel een concreet voorbeeld.


    Beide x'en (: f(x) = x + 2 dus f(4) = 4 + 2 = 6
    Als je hulp nodig hebt (:


    Mhm?

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    Ik heb de reden hiervoor al gevonden :')


    ??


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Beide x'en (: f(x) = x + 2 dus f(4) = 4 + 2 = 6
    Als je hulp nodig hebt (:


    Ho even! Die x'en zijn zijn eenzelfde getal? O.o oh god, oh god.. Zo vreselijk retarded, I'm ashamed.
    Ik zal je nog wel een pb sturen haha :'D alvast echt heel veel dankjewels voor je hulp! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Somnephilia schreef:
    (...)

    ??

    Period


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Qingsel schreef:
    (...)

    Ho even! Die x'en zijn zijn eenzelfde getal? O.o oh god, oh god.. Zo vreselijk retarded, I'm ashamed.
    Ik zal je nog wel een pb sturen haha :'D alvast echt heel veel dankjewels voor je hulp! (:


    Haha (:
    Graag gedaan, hoor (:


    Mhm?

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    Period


    Ah, great... Poor you!


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Ah, great... Poor you!

    Een weekje wachten en weer aan de pillen. I forgot we were going on a weekend though :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Haha (:
    Graag gedaan, hoor (:


    Hebben we het praattopic ook nog even volgespamd met wiskunde :'D en mijn faligheden :'D
    — OT DAN MAAR: Max is echt cheaty bezig (cat) zomaar dingen zeggen die hij niet meent, en Elles natuurlijk, gelooft dat.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Hebben we het praattopic ook nog even volgespamd met wiskunde :'D en mijn faligheden :'D
    — OT DAN MAAR: Max is echt cheaty bezig (cat) zomaar dingen zeggen die hij niet meent, en Elles natuurlijk, gelooft dat.


    Ja, seg (: Hij zit in een bende, dan ben je nu eenmaal wat meer zo. Hij kan moeilijk zeggen: Ik heb iets voorgehad waardoor mijn hersenen beschadigd zijn en nu ben ik eigenlijk vrij sociopathisch. Not so sexy (:
    (Tho, I'm thinking about making it not impossible.. Just, really really really really hard...)


    Mhm?

    Haha en dan hebben we Alexander met zijn 'overbonding' problemen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jukeboxes schreef:
    Haha en dan hebben we Alexander met zijn 'overbonding' problemen :'D


    Te veel inlevingsvermogen (: en Hetty is gewoon schattig ^^ But Max could help him with being more bad(ass)


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Te veel inlevingsvermogen (: en Hetty is gewoon schattig ^^ But Max could help him with being more bad(ass)

    Empathie is moeilijk weg te krijgen, maar plichtsgevoel is dat ook, dus hij zal wel doen wat er gedaan moet worden :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque