• You will never know,
    just how beautiful you are to me.



    Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1234 • [url=]5[/url]
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.


    Rollen:
    Tyler • Ginoble • Denize
    Connor • Dandocal • Xantha
    Max • Somnephilia • Lucca
    Zachary • Sociopaths • Marie
    Ashton • Copterus • Yu
    Nathaniel • Raccoon • Saar
    Alexander • Jukeboxes • Xanthe
    Will • xBooBear
    Matthew • Zalejska • Nova

    Elles • Qingsel • Qing
    Reagan • Copterus • Yu
    Adannaya • Gunnulfsen • Dore
    Jordan • Ginoble • Denize
    Jacelyn • Sociopaths • Marie
    Ruby • The_Glue • Julya
    Regina • JudithSuzann • Judith
    Hester • Howland • Fren
    GereserveerdKhronos • Savannah

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan -> Tylan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles -> Malice
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester -> Aletty

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: Vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 23:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Ja, seg (: Hij zit in een bende, dan ben je nu eenmaal wat meer zo. Hij kan moeilijk zeggen: Ik heb iets voorgehad waardoor mijn hersenen beschadigd zijn en nu ben ik eigenlijk vrij sociopathisch. Not so sexy (:
    (Tho, I'm thinking about making it not impossible.. Just, really really really really hard...)


    Hahaha :') Nee indeed xd zou best droog zijn :'D best wel zielig voor Elles, tho. Het is toch niet zo naïef om dat te geloven? Ik zou het wel geloven :'D #OokNaïef(?)
    — Alexander is cute ahw hahah, zie hem nog wel verliefd worden :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Hahaha :') Nee indeed xd zou best droog zijn :'D best wel zielig voor Elles, tho. Het is toch niet zo naïef om dat te geloven? Ik zou het wel geloven :'D #OokNaïef(?)
    — Alexander is cute ahw hahah, zie hem nog wel verliefd worden :')


    Elles is misschien een beetje snel met geloven, maar ze heeft inderdaad niet echt reden om het niet te doen. Je verwacht ook gewoon niet dat een 23jarige enkel met je praat om uiteindelijk een hoer van je te maken xd


    Mhm?

    Ik ook tbh, ik zie hem er alles nog uitflappen en dan met Hester weglopen naar een plek waar die kerels nooit zullen zoeken :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jukeboxes schreef:
    Ik ook tbh, ik zie hem er alles nog uitflappen en dan met Hester weglopen naar een plek waar die kerels nooit zullen zoeken :'D


    Pluto of zo xd trust me, if they don't get there money, they'll find them...
    Ik kijk te veel politieseries xd


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Pluto of zo xd trust me, if they don't get there money, they'll find them...
    Ik kijk te veel politieseries xd

    You can hide, just make sure everyone thinks you're dead (I watched too much F&F)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    You can hide, just make sure everyone thinks you're dead (I watched too much F&F)


    Then you'll have to kill Hetty too, and she has a loving and caring family!


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Elles is misschien een beetje snel met geloven, maar ze heeft inderdaad niet echt reden om het niet te doen. Je verwacht ook gewoon niet dat een 23jarige enkel met je praat om uiteindelijk een hoer van je te maken xd


    :'D als je zo over iedereen moet gaan denken en moet letten op wat die nu bedoelt of dat die liegt..xd mijn atletiektrainer is wel een echte creep. Hij maakt veel dubbelzinnige uitspraken en yeah, het is best wel eng.
    — Zo had ik eens training en hij filmde me terwijl ik hoogsprong zodat ik mijn fouten kon zien, maar hij scrollde per ongeluk naar de foute kant en wat voor een foto stond er in zijn iPhone? Right, een naakte vrouw. O-o hij haalt me dus altijd op om te trainen en serieus, ik was echt bang haha :')
    Overlaatst waren we bezig over dat hij vroeger rosse wenkbrauwen had en een rosse baard (gezichtshaar), maar gewoon donkerbruin hoofdhaar (hij is geloof ik 54) maar dat het allemaal grijs geworden is en toen zei hij: "Dan weet je vast ook wel waar ik ook nog ros was." Yeah... En toen: "Nu gaan jullie er vast aan denken terwijl jullie je volgende driehondertje gaan lopen." Ja ofc :') I'm shocked xd er zijn wel nog zo van de pedo-achtige trekjes x)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 1:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ON topic: I've got an idea, but it's quite massive...


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    ON topic: I've got an idea, but it's quite massive...

    Not really kill honey, gewoon doen ophouden met bestaan
    And tell us


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Somnephilia schreef:
    ON topic: I've got an idea, but it's quite massive...


    Tell me the idea ^-^

    @Xanthe: That would be so cute, tho. Alleen Hesters reactie xd hoe zou jij reageren als je vriendje zou bekennen "Ja ik ben eigenlijk een loverboy, maar eh, ik ben verliefd op je geworden en nu moeten we vluchten." :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    :'D als je zo over iedereen moet gaan denken en moet letten op wat die nu bedoelt of dat die liegt..xd mijn atletiektrainer is wel een echte creep. Hij maakt veel dubbelzinnige uitspraken en yeah, het is best wel eng.
    — Zo had ik eens training en hij filmde me terwijl ik hoogsprong zodat ik mijn fouten kon zien, maar hij scrollde per ongeluk naar de foute kant en wat voor een foto stond er in zijn iPhone? Right, een naakte vrouw. O-o hij haalt me dus altijd op om te trainen en serieus, ik was echt bang haha :')
    Overlaatst waren we bezig over dat hij vroeger rosse wenkbrauwen had en een rosse baard (gezichtshaar), maar gewoon donkerbruin hoofdhaar (hij is geloof ik 54) maar dat het allemaal grijs geworden is en toen zei hij: "Dan weet je vast ook wel waar ik ook nog ros was." Yeah... En toen: "Nu gaan jullie er vast aan denken terwijl jullie je volgende driehondertje gaan lopen." Ja ofc :') I'm shocked xd er zijn wel nog zo van de pedo-achtige trekjes x)


    Oh bah, akelig :s en pedofielen werken meestal met kinderen zodat ze er dichterbij in de buurt zijn... scaring you even more ^^ Nee, probeer er niet te veel op te letten, maar zodra hij je aanraakt, zeg je er iets van. Eerst tegen hem, wel, want sommige mensen raken gewoonweg mensen vaker aan dan anderen. (Ik bedoel natuurlijk niet op foute plekken, hé). Gewoon van: Ik zou graag willen dat u wat meer afstand houdt, ik vind lichamelijk contact niet zo fijn.


    Mhm?

    Qingsel schreef:
    (...)

    Tell me the idea ^-^

    @Xanthe: That would be so cute, tho. Alleen Hesters reactie xd hoe zou jij reageren als je vriendje zou bekennen "Ja ik ben eigenlijk een loverboy, maar eh, ik ben verliefd op je geworden en nu moeten we vluchten." :')

    He's be crying his damn ass off in regret :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Qingsel schreef:
    (...)

    Tell me the idea ^-^

    @Xanthe: That would be so cute, tho. Alleen Hesters reactie xd hoe zou jij reageren als je vriendje zou bekennen "Ja ik ben eigenlijk een loverboy, maar eh, ik ben verliefd op je geworden en nu moeten we vluchten." :')


    Ik zou lachen, zeggen dat het een goede grap is en pizza gaan eten :3

    Wel, wat als er een grote technische fout is en de leerlingen de rest van de dag vrij krijgen? Een beetje vreemd op de eerste dag, I know, maar er zijn er toch al enkelen aan het spijbelen en zo kan er al wat meer gebeuren.


    Mhm?

    Om 2u ligt Q. er een uurtje uit, dus moesten we dan nog aan het posten zijn, hou er rekening mee (:


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)

    Oh bah, akelig :s en pedofielen werken meestal met kinderen zodat ze er dichterbij in de buurt zijn... scaring you even more ^^ Nee, probeer er niet te veel op te letten, maar zodra hij je aanraakt, zeg je er iets van. Eerst tegen hem, wel, want sommige mensen raken gewoonweg mensen vaker aan dan anderen. (Ik bedoel natuurlijk niet op foute plekken, hé). Gewoon van: Ik zou graag willen dat u wat meer afstand houdt, ik vind lichamelijk contact niet zo fijn.


    *applaus* dit stelt me zo gerust :') even more scared
    Vooral de momenten dat ik in mijn startblok sta is nogal eh... Gênant? Je staat gewoon met je hele poep in de lucht.
    — Hij heeft één van de andere meisjes wel al eens eh.. Subtiel aangeraakt :') Maar we besloten er maar niets van te zeggen. Je kent wel, zo eens slaan op iemands achterwerk.. Maargoed, we gaan heel off-topic xd

    @Lucca: good idea, of! Of! Zeg dat de school echt in brand staat :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys