• Het is wellicht een nummer dat velen van jullie niks zegt, aangezien het in 1987 werd uitgebracht door Suzanne Vega. Wellicht ook wel, aangezien het diverse malen is gecoverd door de jaren heen. Het nummer heeft me op de een of andere manier altijd al gefascineerd, wellicht door de droevige tekst of de achtervolgende Du-du-du-du, du-du-du-du. Du-du-du-du-du-du-du-du

    Het nummer is wederom gecoverd en enkele dagen geleden uitgebracht door niemand minder dan Giorgio Moroder en Britney Spears!
    Dat heugdelijke nieuws wil ik natuurlijk niet aan jullie neus voorbij laten gaan! :Y)

    Wil je het origineel luisteren, klik dan hier.



    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ken het nummer niet, maar dit klinkt best goed (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Ik ken het deuntje met een andere tekst. Volgensmij van Fall Out Boy c:

    Edit: Ik heb t opgezocht. Dat du-du-du-du komt ook voor in Fall Out Boy's Centuries ^^

    Oh en btw. Ik vind het wel echt een leuke versie! Verrassend.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 16:06 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sibyl schreef:
    Ik ken het deuntje met een andere tekst. Volgensmij van Fall Out Boy c:

    Edit: Ik heb t opgezocht. Dat du-du-du-du komt ook voor in Fall Out Boy's Centuries ^^

    Oh en btw. Ik vind het wel echt een leuke versie! Verrassend.

    Ja, dat wou ik net zeggen. Haahahah.
    Het hele muziek stuk lijkt op/is hetzelfde als Centuries.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 16:12 ]

    Sibyl schreef:
    Ik ken het deuntje met een andere tekst. Volgensmij van Fall Out Boy c:

    Edit: Ik heb t opgezocht. Dat du-du-du-du komt ook voor in Fall Out Boy's Centuries ^^

    Oh en btw. Ik vind het wel echt een leuke versie! Verrassend.


    Daar ken ik het dus ook van, haha. :'D

    Ik vind het wel een leuk nummer. De tekst lijkt heel onschuldig, maar het heeft inderdaad iets droevigs.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan