• Hoihoi

    Het Eurovision Song Contest is al enkele weekjes voorbij, hier heeft de geweldige Zweedse zanger Måns Zelmerlöw gewonnen, maar sinds een paar dagen heb ik een andere winnaar herontdekt: Alexander Rybak, en man, wat heb ik er spijt van dat ik die gast na zijn overwinning niet ben blijven volgen! Ik vind zijn muziek echt top! Dus wat denken jullie, een vergeten pareltje?

    Winnende act:






    Queer zijn is gewoon alles

    Hem ben ik wel blijven volgen. Ik vind leave me alone zo leuk x)


    Ik blijf deze geweldig vinden om om te lachen, die stem XD op 0:46 is ook onverwacht, en op het einde de dubstep.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 22:10 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik zal eens wat meer gaan kijken of ik wat kan luisteren van Rybak, want ik vind zijn stem opzicht wel goed. Fairytale is best wel een leuk nummer :D

    Mijn grootste favoriet blijft toch wel deze (vinden de meeste van jullie wel niet):


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Niet vergeten... fairytale draai ik nog regelmatig ;)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Adamlicious schreef:
    Ik zal eens wat meer gaan kijken of ik wat kan luisteren van Rybak, want ik vind zijn stem opzicht wel goed. Fairytale is best wel een leuk nummer :D

    Mijn grootste favoriet blijft toch wel deze (vinden de meeste van jullie wel niet):


    Die vond ik in 2012 wel goed, maar mijn favoriet is het sowieso niet. Dat is waarschijnlijk Koldun• work your magic.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina