• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Oh Troye, you have the voice of an angel.


    kindness is never a burden.

    En. . . ik heb het niet gehaald. Wat een verrassing. Dat wordt veel wijn vanavond. Fuck de therapie. Fuck alles. Fuck mijn leven.



    kindness is never a burden.

    Zes euro uitgegeven voor een uitgedroogde muffin met wietsmaak? Waarom werkt dit spul nooit bij mij.


    i put the fun in funeral


    kindness is never a burden.

    Oh my goooood ik ben zo moe, waarom ben ik altijd zo motherfucking ondraaglijk moe en heb ik altijd barstende koppijn en voel ik me eigenlijk zo'n beetje altijd alsof ik een gigantische kater heb? Gezonder dan ik doe kun je niet leven. Why the fuck voel ik me dan constant zo slecht in m'n vel? :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben echt moe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Novoselic schreef:
    Oh my goooood ik ben zo moe, waarom ben ik altijd zo motherfucking ondraaglijk moe en heb ik altijd barstende koppijn en voel ik me eigenlijk zo'n beetje altijd alsof ik een gigantische kater heb? Gezonder dan ik doe kun je niet leven. Why the fuck voel ik me dan constant zo slecht in m'n vel? :c


    Tekort aan magnesium?


    Your make-up is terrible

    Novoselic schreef:
    Oh my goooood ik ben zo moe, waarom ben ik altijd zo motherfucking ondraaglijk moe en heb ik altijd barstende koppijn en voel ik me eigenlijk zo'n beetje altijd alsof ik een gigantische kater heb? Gezonder dan ik doe kun je niet leven. Why the fuck voel ik me dan constant zo slecht in m'n vel? :c


    I feel you


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oeh, bonbons met alcohol ^^ Thankyouthankyou (:

    Het blijft apart dat de Nederlandse overheid economisch gezien het tegenovergestelde doet van wat ik op de middelbare geleerd heb wat ze zouden moeten doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Furiosa schreef:
    (...)

    Tekort aan magnesium?

    Ik heb onlangs nog bloed laten trekken en daar kwam niets bijzonders uit, dus nee. D: Wat ik nogal raar vind though, want ik had inderdaad symptomen van magnesiumtekort.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik heb onlangs nog bloed laten trekken en daar kwam niets bijzonders uit, dus nee. D: Wat ik nogal raar vind though, want ik had inderdaad symptomen van magnesiumtekort.


    That's weird. Misschien hebben ze verder niet naar magnesium gekeken? Ik neem zelf wel eens magnesiumsupplementen omdat ik merk dat het wel helpt bij veel dingen.


    Your make-up is terrible

    Trots op mezelf. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik kan niet wachten op donderdag, want salaris en dan nieuwe boeken en yes.


    "Ignite, my love. Ignite."