• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    If You'd start the conversation for once, it would be nice


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gisteren was echt gezellig met Q'ers en vandaag Hannah zieeeeeen yay godzijdank voor haar vriendje die in Nederland studeert


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    And I was like, why you so obsessed with me?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Celaena schreef:
    If you'd start the conversation for once, it would be nice.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat fijn dat niemand er rekening mee kan houden dat ik het tering druk heb met m'n studie.


    Maybe you should try a little harder.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Over drie uur met de trein en ik lig nog steeds in bed, oeps.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat te doen als er geen drinken in huis is en je geen geld hebt en niet naar de winkel mag? Dat wordt de hele dag water drinken... Altijd zo lief dat er geen frisdrank voor mij wordt gekocht, maar alleen voor mijn zusje.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 12:04 ]

    Natuurlijk ben ik nu mijn ideeën van gisteravond vergeten. -.-


    Your make-up is terrible

    Ik heb jullie mening nodig

    Zal ik m'n naam veranderen is Sneeuwkit?


    You are my piece of paradise.

    Still going strong en 421 followers. Trots. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vanavond lekker calzone eten en naar de bioscoop. Sounds like a perfect night. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I'm over it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Altijd maar mensen die zeggen van "Zo mooi is die niet", daar gaat het niet om. -.- Zeg liever dat het nutteloos en zielig is wát die mensen doen (als dat ook zo werkelijk is natuurlijk), want daar kunnen mensen wel iets aan doen. -.-

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 13:25 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Skyeward schreef:
    And I was like, why you so obsessed with me?


    Don't walk. Run, you sheep, run.