• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Noblezada schreef:
    I just need someone to fangirl with :/


    About?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    About?


    Miss Saigon, mainly :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Noblezada schreef:
    (...)

    Miss Saigon, mainly :W

    Ah nee ken ik niet ,sorry!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)
    Ah nee ken ik niet ,sorry!


    I know, that's the problem :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omg, ik ben zo blij dat je me terug een bericht had gestuurd, maar ik lees het nu pas! D: I missed you ;c Hoop je weer snel te spreken!


    Ik wil een tuin vol egels

    Holy fuck. Ik ben hier half dood aan het gaan. En het erge is dat ik het tegen niemand kan vertellen.


    -

    Unshadowed schreef:
    Holy fuck. Ik ben hier half dood aan het gaan. En het erge is dat ik het tegen niemand kan vertellen.


    Ik weet niet precies wat er is gebeurd of wat er aan de hand is, maar je mag 't tegen mij vertellen als je wilt. Ik ken je verder niet goed, geloof ik, dus ik sta er volledig blanco in.


    26 - 02 - '16

    Ik wist dat hij zo zou reageren en hij heeft ook wel gelijk maar ahh :/

    Hihi, dan vind je een site die kortingscodes heeft. Krijg je nog ff 15% korting op de dingen die je ging bestellen.

    Ik heb vandaag de hele dag gedacht dat het precies een jaar geleden was dat opa is overleden omdat mijn vader dat zei, en nu blijkt dat zijn sterfdag eigenlijk morgen pas is. Leuk, mag dit nare gevoel nog een keertje. Ik weet niet goed of ik hierom moet lachen of me moet volproppen met chocoladekoekjes.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Someone please explain me her voice *o*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    Ik heb vandaag de hele dag gedacht dat het precies een jaar geleden was dat opa is overleden omdat mijn vader dat zei, en nu blijkt dat zijn sterfdag eigenlijk morgen pas is. Leuk, mag dit nare gevoel nog een keertje. Ik weet niet goed of ik hierom moet lachen of me moet volproppen met chocoladekoekjes.


    Je niks aantrekken van een sterfdag lijkt me een stuk handiger. Ik onthoud die data niet eens, dat is toch niet gezond voor de geest.

    Pfft, ik kan écht niks meer schrijven. Dit is ontmoedigend.


    Your make-up is terrible

    Woo - oo, nobody knows it


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet hoe ik me nu moet voelen...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Rebirthing schreef:
    Woo - oo, nobody knows it


    Nobody kno-o-ooows


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.