• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Larkin schreef:
    Ik blijf het maar raar vinden om te horen dat sommige leeftijdgenoten ouders hebben die ouder zijn dan 50 o.O
    Het voelt zo onnatuurlijk omdat mijn beiden ouders 45 zijn, hahah.


    Mijn ouders zijn allebei 52 geloof ik x)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 18:15 ]


    26 - 02 - '16

    Dank je papa, nu heb ik honger, ik ruik het eten tot boven x_x


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Mijn ouders zijn allebei 52 geloof ik x)

    Mijn ouders zijn ook om en nabij de 50. Precieze leeftijd ben ik vergeet, maar mijn moeder ziet er echt niet uit als 50 (en dat zeg ik niet alleen omdat ik dr dochter ben xd).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Macaroni met Bahmi kruiden... Dat is toch best wel lekker.

    Van appels krijg je alleen Maar meer dorst..


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Feminisme IS gelijkheid tussen man en vrouw, omg zoveel mensen die dat gewoon niet weten! Ik weet dat het woord misleidend is, maar ik heb tenminste eerst de betekenis opgezocht om zeker te zijn wat het echt inhield vooraleer het woord te gebruiken. -.- Grr, haat het dat er nog altijd mensen zijn die lachen of belachelijk doen omdat iemand feminist is, terwijl IEDEREEN dat zou moeten zijn! -.- Vooral als het vrouwen zijn, jee echt jullie verraden jezelf zonder het te weten. -.- Maar ook mannen, want like I said, iedereen zou feminist moeten zijn, want ook mannen willen gelijkheid tussen man en vrouw!
    Of wanneer ze over feminisme beginnen terwijl het daar niet om gaat bij een onderwerp, ook zo vervelend...!


    Ik wil een tuin vol egels

    Larkin schreef:
    Ik blijf het maar raar vinden om te horen dat sommige leeftijdgenoten ouders hebben die ouder zijn dan 50 o.O
    Het voelt zo onnatuurlijk omdat mijn beiden ouders 45 zijn, hahah.

    Omg, dit. :') Mijn moeder is 42. :')


    Caution first, always.

    Misschien wordt het tijd om even een tijdje van Q af te gaan. Niet omdat ik het hier zo stom vind, maar het zorgt ervoor dat ik constant op mijn mobiel zit en daar wil ik eigenlijk van af. Daarnaast heb ik hier toch niet zoveel meer te zoeken..
    Ik ga er nog even een nachtje over slapen :^)

    Ik zou niet weten waarom je zo vroeg al kinderen zou willen.


    i put the fun in funeral

    Ik heb geen zin in mensen. Ik wil alleen een knuffel van die ene persoon...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zo blij dit weekend overleefd te hebben!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Overkill schreef:
    Ik zou niet weten waarom je zo vroeg al kinderen zou willen.


    Geloof me, die vraag stel ik mezelf regelmatig bij sommige mensen.


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Geloof me, die vraag stel ik mezelf regelmatig bij sommige mensen.


    Ja echt hé. Er is een vriendin van mij zwanger en die is 19 ... Ze is nog niet eens volwassen genoeg, ik vind de leeftijd van rond de 25 een mooie leeftijd om kinderen te krijgen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    Ja echt hé. Er is een vriendin van mij zwanger en die is 19 ... Ze is nog niet eens volwassen genoeg, ik vind de leeftijd van rond de 25 een mooie leeftijd om kinderen te krijgen ^^


    Dat durf ik niet snel te zeggen, omdat ik niet vind dat het aan mij is om daarover te oordelen. Wat ik me echter afvraag is of die mensen dat wel echt gewild hebben of dat 't per ongeluk ging.


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Dat durf ik niet snel te zeggen, omdat ik niet vind dat het aan mij is om daarover te oordelen. Wat ik me echter afvraag is of die mensen dat wel echt gewild hebben of dat 't per ongeluk ging.


    Nou ja, zij wilde het echt, maar iedereen zegt ook dat zij het niet gaat redden. Ze komt zichzelf denk ik dan ook wel tegen en hopelijk is het dan niet te laat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.