• Hallo beste mensjes,

    Instagram is -in mijn ogen- erg populair en wordt dan ook veel gebruikt. Wellicht vinden mensen instagram nutteloos, weer zo'n idiote vorm van social media en weet ik veel.
    Ik zie instagram als middel om mensen te inspireren, niet foto's van mezelf of met vrienden, maar de accounts die foto's plaatsen van landen en hun reis etc.

    Reizen is mijn droom, het lijkt mij later geweldig om mensen te inspireren met mijn reizen door de wereld en met alles wat ik meemaak in die reis.
    Een vrouw zei ooit tegen mij; 'Waar droom je van? Wat lijkt je leuk om te doen?'
    Mijn antwoord luidde: 'Reizen, mensen inspireren door middel van beelden en verhalen en wellicht een documentaire maken over die reis om mensen te laten zien wat er in de rest van de wereld gebeurd.'
    Hoewel die droom mij onmogelijk leek, aangezien heel veel mensen deze droom denk ik hebben, vertelde die vrouw me dat het niet onmogelijk was, maar dat ik beslis hoe ik daaraan begin. Ze vertelde me ook dat die droom eerder werkelijkheid werd als ik er nu al aan begon. Ze liet me de vraag stellen; 'Wat doe ik eraan om mijn droom werkelijkheid te maken?'

    Vele van jullie zitten dit vast te lezen met een gedachte van; 'wat boeit dit me eigenlijk.'
    Maar deze vrouw heeft mij aan het denken gezet. Waarom dromen over iets waar ik nu al mee kan beginnen? Dus daarom ben ik begonnen met instagram. Misschien een rare stap en een raar begin, maar het is een begin.
    En toen dacht ik; Waarom dit niet delen op quizlet? Een bron van creativiteit en inspiratie. Dus wellicht hebben een paar mensen interesse en willen zij een kijkje nemen op mijn gloednieuwe instagram pagina. Het heeft slechts een foto, maar ik hoop dat jullie mij motivatie willen geven om door te blijven gaan met posten etc.

    Inspire Journey

    Alvast bedankt,

    X Demi

    ps. Ik wil jullie daarbij ook gewoon aanmoedigen te beginnen met een stap richting je droom, hoe onmogelijk je droom ook lijkt.

    (flower)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 16:43 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Bedankt voor de reacties hahaha :X
    Ben er aan begonnen voor de mensen die het boeit en het gaat best goed. Daar ben ik in ieder geval wel blij mee! (hoera)


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Ik heb geen instagram, maar veel plezier verder met je droom najagen. Dat het je lukt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaah dank je!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    I like c;

    Ik heb een instagram account voor m'n kat.


    26 - 02 - '16

    Ik ben blij dat het goed gat, veel succes idd met je droom. (:

    Ik heb een fanacc, maar of dat nou mijn grote droom is, haha.


    wat was dit ookalweer

    Ik heb je gevolgd :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ahw dank je!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    En allemaal leuke accounts xD


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling