• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:53 ]


    What would Emma do?

    Hmm whats going on? Why are you so romantic lately? :3 i don't get it... not complaining tho...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Begin niet uit jullie raam te brullen als een stel apen en dan begin ik niet met filmen, omdat ik kindermishandeling verdenk.


    What would Emma do?

    Sad, disappointed and annoyed (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Vriendin: mis je nog iets in je leven?
    Ik: ja iemand die mij vasthoudt en zegt dat het goed komt, dat ik niet alleen ben en dat ik niet veel te vreselijk ben voor deze wereld. Iemand die mij dan rustig heen en weer wiegt en knuffelt tot het hyperventileren stopt en de tranen op zijn. Ik wil niet meer alleen zijn. Ik kan dit niet meer alleen. Ik ben de pijn zat. Het is ondraaglijk.


    Oké en nu stoppen met huilen en je dingen gaan doen, want je hebt het super druk en van paniekaanvallen is de situatie nog nooit beter geworden.


    Happy Birthday my Potter!

    Welke idioot stopt er nu weipoeder in vleeswaren? Ik mag echt bijna niks meer :C


    Stenenlikker

    Ohnee mijn irritante stalker is terug. Dude als ik al een week niet op je bericht antwoord... take a hint. Jongens kunnen echt clingy zijn wauw.

    Ik ben echt even helemaal klaar met alles.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oke, ik zie jullie... Dit is niet stiekem.


    What would Emma do?

    Ik moet echt niet vergeten om te drinken. :'D


    Your make-up is terrible

    ffs, nee dit nu ook nog niet. alles gaat mis ik haat alles


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yassss, altijd leuk als je kop bijna uit elkaar knalt!!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    WingedHussar schreef:
    Welke idioot stopt er nu weipoeder in vleeswaren? Ik mag echt bijna niks meer :C


    Oh no *hugs*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    "I just wonder; what is you're FUCKING problem! Some people are sick! Really sick..! My god!"

    En dat komt van degene die naaktfoto's naar m'n vriend stuurt en hem gewoon niet met rust laat, zichzelf inbeeld dat jullie nog een relatie hebben en dat hij echt van je houdt. En dan ben ik ziek omdat ik er klaar mee ben.
    't is maar dat we alles even op een rijtje hebben he.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 18:35 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Beschrijf maar eens waar je school is als er meerdere locaties in dezelfde buurt zijn.

    God wat ben jij irritant vandaag. Doe gewoon eens normaal.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien