• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1234567
    Speeltopic: 123

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 23:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Dan houd ik nog een etentje met je tegoed, aangezien ik je nog moet trakteren voor het ritje op de motor," stelde hij tevreden vast.
    "Het spijt me je dit te moeten vertellen, maar de handigste manier om bij mijn huis te komen is toch echt met mijn motor." Hij knipoogte naar haar. Het was wel waar. Sowieso moest zijn motor mee, anders was hij morgen van een lift van Alexander afhankelijk en hij was liever niet afhankelijk van iemand. Het zou dus het snelst gaan om op zijn motor te gaan en niet met dat ding in de hand te lopen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    "Vooruit dan maar," zuchtte ze. "Ik sta wel weer doodsangsten uit."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Quasi-gekwetst sloeg hij een hand voor zijn hart. "Ik? Eng? Dat doet pijn!" riep hij uit. Hij nam enkele slokken van zijn koffie en probeerde er niet vies bij te kijken. Hij lustte eigenlijk geen koffie, maar hij had dorst gehad en wilde niet moeilijk doen. Terwijl hij dronk, kon hij voelen hoe ze hem bekeek. Hij besloot het niet te laten merken dat hij het had gezien en dronk de helft van zijn beker ineens leeg.
    "Dat is.. akelig. Ik ben blij dat hij weg is dan," antwoordde hij eerlijk. "En, wat ben je van plan om de rest van deze plots vrije dag te doen?"


    Mhm?

    De knipoog van Nathaniël maakte Regina weer ietwat verlegen. Ze glimlachte even en nam de laatste slok van haar smoothie. Tijd om nog wat te zeggen had ze niet want hij sprong al op om haar ergens mee naartoe te nemen. Ze knikte maar als antwoord en voelde niet veel later dat hij haar had vastpakte en haar op die manier naar buiten begeleidde. Ze glimlachte naar de jongen en ging rustig met hem mee. "Ik ken het park vast wel, maar dat neemt niet weg dat ik het mooi zal vinden." glimlachte ze geruststellend. Ze keek toe hoe hij zijn fiets pakte en Regina nam weer plaats achterop, op dezelfde manier als daarvoor. Dus met haar benen aan één kant en haar armen om Nathaniël's middel om in evenwicht te blijven. Ze ontspande wat en keek rustig naar alles waar ze langs kwamen op weg naar het parkje.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Een beetje geschrokken keek ze naar Max, was hij nu echt gekwetst of speelde hij het spelletje mee? Een beetje verward besloot ze het te negeren om geen blunders te lopen. Gelijktijdig met hem kapte ze haar koffie binnen en probeerde geen brain freeze te krijgen.
    "Ja, wij allemaal wel. De nieuwe tuinman is aardig." Ze roerde in het bekertje het laatste bodempje op en slurpte uiteindelijk het goedje op.
    "Deze extra tijd kan ik wel gebruiken om circus te oefenen." Dat deed ze altijd, zonder trainen zou ze nooit de top bereiken. "Jij?"


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "We hadden thuis vroeger ook een tuinman," begon Max plots vanuit het niets. Hij begreep zichzelf niet. Waarom vertelde hij dit? Toch bleef hij verder praten.
    "Hij was heel aardig en maakte altijd wel tijd voor me vrij als ik in de tuin speelde. Hij heeft zelfs een schommel voor me gemaakt, alleen..." Hij schudde zijn hoofd. Hij had geen reden om dit te vertellen. Hij herinnerde het zich niet eens, hij had het later van zijn ouders en van de dokters gehoord. Hij had er geen trauma aan overgehouden en hij had zeker geen behoefte om deze gebeurtenis meer uit te lichten dan enig andere gebeurtenis. Hij moest er gewoon aan denken door de tuinman.
    "Hoe oefen je zoiets? Ga je meteen op hoge touwen, of doe je het eerst op de grond? Waar oefen je?" vroeg hij, haar vraag negerend. Hij zou waarschijnlijk eten en zien of Alexander vrij was om wat te gaan trainen, maar verder had hij niet echt plannen. Elles was, met andere woorden, veel interessanter op dit moment.


    Mhm?

    "Alleen wat?" vroeg ze voorzichtig, ze wist niet goed of het geoorloofd was het te vragen, maar deed het toch. Alsof het de bedoeling was dat ze het vroeg.
    "Eerst, eh, warm ik goed op,want anders kan ik een spierscheur oplopen en daarna doe ik meestal wat krachttrainingen, circus is nogal intensief. Als ik zin heb oefen ik wat valletjes of probeer ik nieuwe dingen uit. Al moet ik daar wel mee opletten, ik heb me al vaak genoeg verbrand. Koord is gewoon puur oefenen, steeds er weer op gaan en wanneer je valt, opnieuw proberen totdat het lukt. Natuurlijk kan ik dan het touw op een halve meter zetten. Al deze spullen heb ik op de zolder, naast mijn kamer," glimlachte ze trots.

    Ik heb me ook al eens verbrand en auww :') dat doet echt zeer. Mijn beiden schouderbladen vol met korsten, whoeew xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Oh, het is niets bijzonder. Hij had een schommel voor me gemaakt, maar die brak toen ik er op zat en mijn ouders hebben hem toen weggestuurd. Een beetje overdreven, maar verder niet echt iets speciaal," antwoordde hij snel, waarna hij vluchtig glimlachte. Hij draaide de ondertussen lege koffiebeker wat rond en luisterde aandachtig naar haar antwoorden.
    "Op zolder? Nice!" Hij dacht even na, terwijl er een idee in hem opborrelde. "Hé, wat dacht je van een deal? Jij leert me koken en wat leuke basiskunstjes en ik leer jou voor jezelf opkomen." Hij keek haar oprecht aan, in de hoop haar niet beledigd te hebben. Hoewel het niet echt een geweldig idee was om haar te leren hoe ze zich tegen zou moeten verzetten, was het wel goed om een wig tussen haar en haar vriendinnen te vormen. Hoe sneller, hoe beter, want hij mocht die ElisA echt niet.
    "Wat denk je ervan?" glimlachte hij lieflijk.


    Mhm?

    Reagan staarde naar de deuren voor zich en keek soms even naar Tyler.
    "Dus," herhaalde ze hem en lachte even. "Opeens is het stil tussen ons."

    Copterus ~> Gaskarths

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 1:08 ]


    I just caught the wave in your eyes

    "Ik overweldig je gewoon," lachte en keek geamuseerd bij haar gil. Enkele mensen keken om – maar toen ze zagen dat er niemand werd vermoord liepen ze gewoon weer verder.
    Ash kreeg weer een berichtje van Max, hij moest nog even deo halen.

    Ugh K

    stuurde hij terug.
    "We hebben nog deo nodig," mompelde hij, liep naar het deodorant rek en pakte er de fles uit die hij Max altijd zag gebruiken. "Voilà." Ashton lachte even en liep toen met de kar richting de kassa's.
    "This way,"


    I just caught the wave in your eyes

    Haar lippen maakten de befaamde 'o' weer en ze knikte begrijpend.
    "Wat jammer, want je vond hem wel echt leuk...Toch?" vroeg ze hem kalm.
    Wat onzeker keek ze Max aan, meende hij dat? Dat kon Elles toch helemaal niet.
    "Ik weet niet goed, volgens mij kan ik de adrenalinestoot niet aan en," ze stopte even om op haar woorden te komen. Afkeurend schudde ze haar hoofd, "dat komt ook niet goed met Elisa, ik bedoel... Dan komt er ruzie? Snap je, ze wil gewoon graag de baas zijn en als ze het niet kan, dan gaat ze tot het uiterste. Ertegenin gaan zal niet helpen, ik laat het bezinken en dan komt het wel in orde." Ze woog het voorstel nog eens af, het kan alsnog handig zijn in andere situaties, maar dan nog. Welke zekerheid had ze dat ze niet instortte zoals zonet gebeurde? Meteen schudde ze het van zich af, het ging prima zo.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hij lachte zacht. "Ik zal heel rustig rijden, beloofd." Hij gaf haar zijn helm weer en nam plaats op zijn motor waarna hij achter zich klopte. Eerdt streek hij even het haar uit zijn gezicht, waarna hij de motor startte.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Max knikte niet overtuigend. Hij kon zich de tuinman maar nauwelijks herinneren, maar dat maakte niet zo veel uit.
    “Dus je laat liever over je heen lopen?" vroeg hij verbaasd, maar met een zachte stem om haar niet te pushen. Hij begreep niet dat ze het oké vond om zo behandeld te worden.
    "Je doet liever dingen die je helemaal niet wil doen in plaats van gewoon nee te leren zeggen?" Hij schudde zijn hoofd. "Ik wil je natuurlijk niet dwingen, prinsesje. Ik ben alleen bang dat je jezelf zo heel wat pijn op de hals haalt." Hij gooide het laatste deel van de koffie naar binnen en leunde wat naar achter. Hij bekeek haar met zijn hoofd wat gekanteld en gaf haar een knipoog om haar weer op haar gemak te doen voelen.
    "Al wil ik echt heel graag leren koken," grinnikte hij.


    Mhm?

    Natuurlijk wilde ze niet over zich heen laten lopen, maar ze kon het toch ontwijken? Tot nu toe redde ze zich altijd wel prima uit zulke situaties, al wilde ze inderdaad wel héél graag nee kúnnen zeggen.
    "Ik weet het niet..." Diep dacht ze na, ze was elke keer wel gekwetst na een ruzie, maar zou het anders lopen moest ze er tegenin gaan? Moest ze 'nee' kunnen zeggen? Hoe zou Elisa erop reageren?
    "Hoe zou je het me dan willen leren?" vroeg ze uiteindelijk voorzichtig.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dicht :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys