• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7
    Speeltopic: 1 • 2 • 3

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    • 1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    • 1.2 Elles Layton • Qingsel
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    • 1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland
    • - Gereserveerd • Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 23:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Reagan lachte en pakte de andere tassen uit de kofferbak en haar eigen die ze nog had van het shoppen en liep Tyler achterna.
    "Jezus het lijkt wel alsof we bakstenen hebben gekocht," mompelde ze en grinnikte even.


    I just caught the wave in your eyes

    Haar adem kietelde zijn nek en hij moest lachen. Het was een aardige lach, eentje waarvan hij soms vergat dat hij er had. Het maakte niet veel geluid, maar zijn lichaam schokte gelukkig op en neer en hij voelde het tot in de toppen van zijn tenen. Hij had nooit gedacht dat dit hem zou lukken en om eerlijk te zijn, vond hij het niet zo erg als verwacht. Hij begreep niet hoe ze zo overstuur kon zijn, maar nu wist hij dat dat er toch niet toe deed. Zolang hij maar wist hoe hij het weer beter kon maken.
    Trots op zichzelf en opgelucht omdat het weer beter ging met Elles, kwam hij langzaam overeind. Hij hield haar nog even vast, maar creëerde uiteindelijk toch weer afstand. Hij trok zijn stoel tot naast haar en ging zo zitten dat hun knieën elkaar raakten.
    "Hij verdiende het wel," grinnikte hij zachtjes. "Ik ben misschien niet je vriendje, maar ik had je wel mee uitgevraagd voor een pennenzak." Hij knipoogde speels en nam eindelijk een hap van zijn koekje. Hij wist nu al dat de overschot pizza niet genoeg was later op de avond. Misschien kon hij wat frieten stelen van Nate, of Ash zou iets koken. Hij haalde snel zijn gsm boven en typte "Kook je vanavond?" naar zijn huisgenoot. Hij was dolblij geweest toen hij erachter kwam dat tenminste één van hen drie kon koken. Zelf had hij het nooit hoeven doen, dus hij was een ramp in iets degelijk te maken. Dat deed hem aan iets denken.
    "Kook je eigenlijk zelf je eten in verband met je intolerantie?" vroeg hij nieuwsgierig aan Elles, terwijl hij nog een grote hap nam. God, wat was eten toch heerlijk!


    Mhm?

    Max is cuuute


    Langzaam werd er weer een afstand gecreëerd, wat spijtig liet ze hem weer los, maar glimlachte weer tevreden toen ze merkte dat hij niet te ver weg ging zitten.
    "Sorry, ik eh, had even een emotieboost," stotterde ze wat verlegen en ze haalde haar hand even door haar haar dat irritant voor het gezicht hing.
    Ze glimlachte voorzichtig, bang dat hij weer ontnomen zou kunnen worden en er weer een stukje van haar hart brak.
    "Absoluut, je bent een veel betere flirter," merkte ze glimlachend op. Ze porde hem even speels in de zij en nam een slokje van haar koude koffie, terwijl Max wat met zijn gsm aan het prutsen was.
    "Ja, ik kook zelf. Doe ik ook als ik alleen thuis ben met omi, dan kook ik ook voor haar, wat ik de komende maanden wel veel zal moeten doen."
    Ze keek hoe hij het gigantische koekje ik zijn mond propte en verlangde om de smaak ook te proeven.
    "Mag ik eens ruiken aan het koekje? Het ziet er zó heerlijk uit."


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    It was about time xd Waarom ben ik een geweldig goede flirter als jongen en niet als mezelf?


    "Natuurlijk. Zolang je maar inademt en niet uitademt. I don't want cooties on my cookie," grapte hij vrolijk terwijl hij het koekje naar haar toeschoof. Hij keek toe hoe ze er voorzichtig aan snuffelde, terwijl ze haar haar wat aan de kant duwde.
    "Weet je, ik geef het niet graag toe, maar je vriendin had wel een punt. Ik zeg niet dat je mooier bent met je haar los, maar het is zeker even leuk," complimenteerde hij haar. Ze glimlachte verlegen en gaf hem zijn eten terug. Hij nam weer een grote hap en begon met zijn mond vol te praten, iets wat zijn ouders er nooit hadden uitgekregen.
    "We kwan meh lewen kwoken?*" mompelde hij praktisch onverstaanbaar. Charmant, Max, charmant.

    [*Je kan me leren koken?^]


    Mhm?

    Omdat het nu eenmaal de jongens zijn die goed moeten kunnen flirten, vind ik ^^


    Ze grinnikte even om zijn opmerking en nam het koekje aan. De heerlijke geur werd ingeademd en bereikte haar smaakpapillen. Dit. Leek. Zo. Lekker.
    "Dankjewel?" vroeg ze quasi verbaasd, ze zwierde haar haar weer geïrriteerd naar achter en het viel in een slordige halve zijstreep, maar ze bloosde ook even. Meteen begon ze luid te lachen, hij was onzettend schattig en knikte, zoiets kon ze niet weigeren.
    "Dat wil ik graag! Vanaf volgende week hebben we, ik bedoel ik, het huis voor ons alleen," stelde ze voor. Ze porde even ik haar fruitsla en at een stukje meloen.
    "Oh, trouwens. Ik had dare," knipoogde ze.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Connor probeerde zo goed en zo kwaad mogelijk Ruby's blik te volgen met zijn eeuwige enthousiasme en toen haar blik op de grond bleef hangen grijnsde hij weer.
    "Is het de grond?" vroeg hij zelfverzekerd over zijn antwoord, niet wetend dat hij zichzelf zou teleurstellen met zijn tactiek die bij vele anderen wel had gewerkt.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zwalpend kwamen ze aan, met de hulp van Hesters gedetailleerde aanwijzingen, aan het boekenwinkeltje waar ze het eerder over gehad had.
    "Mag ik trouwens even meedelen dat als we nog eens van de platonische dingen gaan doen, we wel mijn auto nemen. Ik zweer op Max zijn graf dat ik je niet zal ontvoeren, want ik denk dat we sneller worden aangereden op deze manier dan dat je ontvoerd zou worden", zei Alexander en trok speels zijn wenkbrauw op terwijl hij afstapte.
    "Besides, mijn rijstijl in een auto met passagier is net iets beter dan mij met iemand op de bagagedrager. Ik heb altijd al een bloedhekel gehad aan fietsen. Iedereen was altijd te traag naar mijn zin", zuchtte hij bij de gedachte aan zijn dagelijkse fietstochten naar school waarbij hij achter een stel giechelende en roddelende trienen moest fietsen, die ook alles behalve onopvallend naar achter konden kijken om weer maar eens een blik op hem te werpen. Alexander was altijd iemand geweest die in het populaire groepje had gezeten, dat was in die 'posch' kostenscholen zo en dat zal in deze school ook zo zijn, ondanks Hesters sociale status. Ze wisten allemaal dat Elles populair was en Max was één van zijn beste was, dus zich opwerken op de sociale ladder zou voor hem geen probleem vormen, en hij hoopte ook Hester wat hogerop te plaatsen, en dat was wat hij eerst wou bereiken met haar. Dat en haar mensenschuwheid waren dingen die Alexander eerst moest overwinnen en dat wist hij maar al te goed.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fact.


    Hij knikte. "Ik meen het, Prinsesje. Je lijkt er duidelijk niet zo dol op te zijn, maar dat is nergens voor nodig!" Hij stopte het laatste stukje van de koek in zijn mond en likte snel zijn vingers af. Dat was hemels.
    "Fijn, " glimlachte hij. "Dat gaat Ash vast ook heel leuk vinden, moest ik eindelijk leren koken! Echt helemaal alleen, of is je oma er dan ook?" vroeg hij, een seconde voor hij door had hoe eng dat eigenlijk klonk. Hij gaf zichzelf een mentale facepalm en besloot zijn blunder goed te maken door het te negeren. Zo liet hij zien dat hij het onschuldig bedoelde.
    "Bouw een fort met je fruitsla," was zijn opdracht. Het was eens iets leuker, aangezien de dare's niet echt interessant waren voor hem.


    Mhm?

    "Niet vergeten dat sommige jongens vrouwen ook zien als hun prooi." Ze lachte even en knikte. "Caprèse klinkt als muziek in mijn oren. Waar ligt de mozzarella hier?" Ze keek hem vragend aan terwijl ze wat rondkeek, denkend waar de mozzarella in deze winkel zou zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

          "God, Moore, dacht je dat ik van een rijdende fiets zou springen? Ik bedoel, had je me willen ontvoeren, had je dat allang gedaan, denk ik." Ze zette haar fiets op slot en duw de toen de deur van het boekenwinkeltje. Alles hieraan was quasi heilig voor haar en voor het eerst vroeg ze zich af waarom ze Moore hier mee naartoe had gebracht. Ze liet hem binnen in haar heiligdom en dat liet haar niet koud. Toch zette ze de stap over de drempel en hoorde het vertrouwde belletje. De man achter de kassa lachte haar vriendelijk toe.
          "Hester, lieverd, welgekomen. Ik dacht dat je gisteren langsgeweest was, meid." Oh, betrapt. Nu, het was misschien geen geheim dat Hetty een soort van ernstige leesverslaving had en dat ze van de twee maanden zomer vakantie toch minstens een maand hier had doorgebracht. Als het aan haar had gelegen was ze letterlijk elke dag eens binnengesprongen maar haar vakantiejob had daar anders over beslist.
          "Goeiemiddag, meneer Johnson." Hester bloeide helemaal open en vergat zo ongeveer dat ze een gast had meegebracht.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ruby merkte dat hij haar blik had gevolgd toen deze bleef hangen. Connor keek haar met een zelfverzekerde uitdrukking aan toen hij het antwoord gaf. Het verkeerde antwoord. Ruby glimlachte en schudde haar hoofd. "Nee, fout." De glimlach op baar gezicht bleef.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    "Nah die gaan voor het eten," lachte hij.
    "Hierheen," hij knikte een kant op en liep richting de zuivelafdeling en pakte twee pakken mozzarella. "Zo, anything else?"

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 8:00 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler grijnsde kort en knikte. ''Indeed..'' zei hij en hij liep naar binnen. Hij drukte snel op de knop, en toen werd het wachten.
    ''En toen moesten we weer wachten...'' lachte hij en hij keek naar Rae.


    El Diablo.

    Regina keek rustig toe hoe de jongens een kort gesprek met elkaar voerden. Ze haalde een hand door haar donkere lokken en nam nog een slok van haar smoothie. Na een niet al te lange tijd liepen Max en Elles weer weg om zelf wat te bestellen. Ze keek ze kort na en keek toen weer naar Nathaniel. "Dus.." glimlachte ze even naar hem en veegde een plukje haar achter haar oor. "Vertel jij is wat over jezelf, ik weet ook niet veel over jouw namelijk," glimlachte ze toen naar hem en keek hem vrolijk aan.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    "Dat snap, sinds ze toch holbewoners zijn." Lachte ze en liep mee naar de zuivelafdeling. "Uhm, misschien wat koekjes al voorraad? Nu je toch al mijn koekjes op hebt gegeten." Ze glimlachte even en liep door, geen idee waar ze eigenlijk naar toe liep.


    I don't want you to die, I want you to suffer.