• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 22:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De laatsten zijn de eersten. De laatsten zijn de eersten. I have to keep repeating that to myself...

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 19:26 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Nou • fijn om te weten dat ik daar niet voor ben gekozen en dat ik daar dus niet goed genoeg voor ben.


    •

    De waarheid komt uit een kindermond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    "We hebben je gemist hoor op dat feestje." Misschien had je me dan moeten uitnodigen. :'D Losers.


    kindness is never a burden.

    I'm not enough to love until it's cheap
    Been there done that messed around I'm
    having fun don't put me down
    I'll never let you sweep me off of my feet


    i put the fun in funeral

    Stel je niet zo aan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    God mag ik één dag zonder je? Van mensen als jij zou je spontaan bindingsangst krijgen. Dit gaat nooit werken.


    i put the fun in funeral

    :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet echt stoppen met dat eeuwige ''ik ga dood'' en ''in mijn leven'' achter mijn zinnen plakken. Ik heb niet eens meer door dat ik het zeg, omg.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik hoop dat ik naar Simple Plan mag...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    O gawd. Not again. Krijg ik vannacht wéér geen slaap. ;-;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben niet klaar voor morgen. Meh. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik weet niet waarom ik dit nog doe. Elke keer dat ik het goed probeer te maken wordt het gewicht wat op me drukt alleen maar zwaarder. Ik wilde dat je me haatte, omdat dat alles makkelijker zou maken. Dan hoefde ik je niet te kwetsen, keer op keer. Maar nu je me in werkelijkheid haat zou ik alles doen om het terug te draaien, om terug te gaan naar de mooie tijden die we samen hadden. Ik heb geen idee wat mijn bezielde om dit jou aan te doen. Ik ben veel te ver gegaan, en dat was bewust. Ik wilde dat je me losliet, maar nu je dat gedaan hebt weet ik dat ik nog lang niet klaar ben om alleen verder te gaan. Het spijt me zo. Het spijt me echt heel erg. Maar daarvoor is het nu te laat. Het is allemaal te laat.


    -

    Crying in bed without anyone knowing or caring. Lovely.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 22:56 ]


    •

    Sloane schreef:
    Crying in bed without anyone knowing or caring. Lovely.


    -