• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 22:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Niet bellen als het niet nodig is. Niet bellen in 't algemeen. Ik krijg echt de hele tijd een zenuwzinking als die telefoon gaat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Niet bellen als het niet nodig is. Niet bellen in 't algemeen. Ik krijg echt de hele tijd een zenuwzinking als die telefoon gaat.


    Oei, wacht je op iets speciaals?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zenuwachtig voor sollicitatiegesprek, al weet ik dat ik sowieso aangenomen ben :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nog steeds niets terug, hè? Ah, universiteit, wat heb ik toch een bloedhekel aan je.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Larkin schreef:
    (...)

    Oei, wacht je op iets speciaals?


    Ik wacht op geen telefoontje, want als ik er wel één krijg betekent het dat ik gezakt ben voor mijn jaar en daar heb ik geen zin in. :3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aaaaagh. Bellen om te zeggen dat men nog niet gebeld heeft helpt écht niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I'm not okay. Not at all. I'm just so done with all this. I can't handle it...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I’m not evil to the core
    What I shouldn't do I will fight
    I know I’m emotional
    What I wanna save I will try
    I know who I truly am
    I truly do have a chance
    Tomorrow I’ll switch the beat
    To avoid yesterday’s dance


    Caution first, always.

    Vanbinnen ben ik zo boos op alles en iedereen. Ik ben boos op mijn vader, dat er nooit iets lukt, dat iedereen denkt dat een tweeling één persoon is (en dat zo nodig moet vertellen), me altijd moeite laat doen voor iemand anders maar altijd over mijn grenzen gaat, mijn futloosheid, de wereld, mijn moeder die het zo nodig vindt om alles door te vertellen, de gehele situatie, en dat die speciale iemand niet inzag hoe erg ik hem eigenlijk nodig had en me zomaar verliet, maar ik ben vooral boos op mezelf, omdat je me verliet, ik álles, maar dan echt alles verpest, ik nooit uit mijn woorden kom en mijn hele karakter, mijn gezicht haat.

    Maar ik houd die glimlach.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 17:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moet dit nou series? Geen zin hierin.


    Oké, vandaag gaat het met lukken. Ik ga afvallen. Ik ga ervoor zorgen dat ik er zo snel mogelijk aantrekkelijk uitzie en - oh wait, chocolate! Nevermind.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Oké, vandaag gaat het met lukken. Ik ga afvallen. Ik ga ervoor zorgen dat ik er zo snel mogelijk aantrekkelijk uitzie en - oh wait, chocolate! Nevermind.


    Same, bruh.


    kindness is never a burden.

    Royai schreef:
    (...)

    Same, bruh.

    The struggle is real. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom is zo sociaal zijn zo vermoeiend? ):


    26 - 02 - '16

    Kroeeeeepoeeeeeek.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )