• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 22:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En we gaan weer verder aan school werken....


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik hoef echt nog maar twee dagen tot ik klaar ben met school (voor dit jaar dan), maar toch kan ik me er niet toe zetten om aan het werk te gaan. Ik ben gewoon nog steeds boos dat mijn school dit zo heeft gedaan, want het is onrechtvaardig en gemeen. Ik wil helemaal niet meer voor hen werken, en iedereen die zegt dat ik dit voor mezelf doe, liegt, want dit is gewoon een principe kwestie vanuit mijn school. Klootzakken. Ik ben op.

    Ugh, en het kwetst nog steeds.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omg. Waarom ben jij zo irritant!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom heb ik over mijn oude bazin gedroomd? FML.


    Caution first, always.

    News flash: iedereen heeft het moeilijk. En je hebt genoeg mensen die je hand vast willen houden. Get over yourself.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Als mijn proefwerkweek over is, kan ik me eindelijk weer proberen te focussen op schrijven. Van die fanfics waar ogen van gaan rollen, maar soms is het wel eens goed om iets vertrouwds (en hopeloos onorgineel) te schrijven. Ja, daar heb ik zin in.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 12:09 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben nooit eerste keuze.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nou ik ben begonnen en ik heb best veel gedaan, maar nu loop ik vast en heb ik zin om de laptop uit het raam te gooien. Misschien tijd om een pauze in te lassen, maar dan lukt het me misschien niet meer om weer te beginnen straks. Waarom heb ik niet gewoon net als iedereen van mijn school vakantie? :/
    Over 13 dagen gelukkig naar ZA, dan hoef ik echt even drie en een halve week niet aan school te denken.

    Zo blij!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vause schreef:
    Nou ik ben begonnen en ik heb best veel gedaan, maar nu loop ik vast en heb ik zin om de laptop uit het raam te gooien. Misschien tijd om een pauze in te lassen, maar dan lukt het me misschien niet meer om weer te beginnen straks. Waarom heb ik niet gewoon net als iedereen van mijn school vakantie? :/
    Over 13 dagen gelukkig naar ZA, dan hoef ik echt even drie en een halve week niet aan school te denken.


    aah evi kom op je kunt het. heel veel liefs en knuffels van mij


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Die stieflul van je verpest het... :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natuurlijk heb ik het niet gehaald. . .


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Astolat schreef:
    (...)

    aah evi kom op je kunt het. heel veel liefs en knuffels van mij


    <3 heel veel knuffels terug

    if you were praised for being smart as a child and now feel crippling sensations of inadequacy when you don’t instantly know how to do something perfectly clap your hands