• OK, sinds een tijdje komt Marieke altijd bij me knuffelen, en ik krijg haar niet weg! Ik mag niet eens met mijn eigen vrienden zijn! Kan iemand me helpen?

    Wat ze allemaal uitspookt met mij:

    - Ze slaat mij en dan geeft ze me een knuffel! ("Dan heb ik geen pijn meer" volgens haar.
    - Mijn knieën moeten als trap dienen.
    - Ik moet ALTIJD bij haar blijven (A)
    Mijn conclusie:
    (H) ZE IS VERLIEFD (H)
    (Ik niet)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2015 - 20:09 ]


    "Don't give up until it's over"

    Dat is lief. Niet dat ik echt denk dat ze echt verliefd is natuurlijk. Kleuters zeggen ook altijd dat ze met hun papa en mama willen trouwen, maar zijn dan ook niet verliefd, het is een teken van 'houden van'. Beschouw het als een compliment dat ze je zo bewonderd en maak haar vooral niet verdrietig door haar 'af te wijzen'.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Uhm what. Om te beginnen, wie is Marieke? Mijn zusje (ze is acht en dus al een tijdje geen kleuter meer) doet exact hetzelfde bij mij en m'n moeder en zegt de hele tijd shit als "ik hou zoveel van je mama, ik ben verliefd op je", maar ze denkt absoluut niet dat het thuis Games Of Thrones is of zo. Het is gewoon een teken dat ze erg op je gesteld is, maar verliefd? :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dus als een kind dol op je is, dan is ze gelijk verliefd.
    Op de school waar ik stage loop is een meisje die ook dol op me is, en daar zoek ik ook niks achter.
    Het is juist leuk als kinderen je leuk vinden (:

    Maak het uit :P


    tiptoe through the tulips...

    Ze vindt je gewoon hartstikke leuk! Dat hoeft niet te betekenen dat ze verliefd is. Mijn neefje roept ook altijd dat hij verliefd op mij is, wat dus betekend dat hij hartstikke gek op mij is. Dus niet dat 'verliefd' wat wij kennen.


    Hurry up, We're dreaming!

    Mijn buurmeisje doet ook altijd zulke dingen. Ze is niet verliefd, ze vind je gewoon aardig, beschouw het als een compliment. (En als je niet verstaat wat ze zegt, gewoon volmondig ja of oke zeggen, en vooral veel knikken).


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.