• Ik ben voor ''Koopa's van het Mushroom Kingdom'' op zoek naar 25 actieve deelnemers. Je kunt je aanmelden door in dit topic te reageren of een privébericht naar mij te sturen.

    Wat is “Koopa's van het Mushroom Kingdom”?

    Aan het begin van het spel krijgt iedere speler een rol toegewezen (de rollen die in deze versie zitten zijn met de bijbehorende uitleg te vinden onder het kopje “rollen”). Vervolgens begint de eerste nacht. Hierin voeren de spelers de taak uit die bij hun rol beschreven staat. De koopa's kiezen bijvoorbeeld het slachtoffer uit dat ze die nacht zullen vermoorden. De dag die erop volgt zal bekend worden gemaakt wie er door de koopa's is vermoord en mag iedereen stemmen op wie die koopa's zouden kunnen zijn. Het persoon met de meeste stemmen zal dan worden vermoord.

    Het doel van het spel is voor de koopa's om iedereen te vermoorden en voor de toads om de koopa's uit te schakelen voor zij erin slagen iedereen te vermoorden.


    Rollen
    Koopa's || Weerwolven
    De koopa's komen 's nachts in actie en kiezen een speler die vervolgens dood zal gaan. Overdag doen de koopa's zich voor als toads.
    Bowser, Wendy, Larry, Roy en Iggy

    Toads || Burgers
    (12)
    De voornaamste taak van de toads is het overdag wegstemmen van koopa's. 's Nachts doen zij helemaal niets.

    Shy Guy || Ziener
    Shy Guy kan 's nachts de identiteit opvragen van een willekeurige speler. Hij kan per nacht slechts van een speler de identiteit opvragen.

    Fawful || Heks
    Fawful heeft twee paddestoelen waarmee hij iemand kan doden of iemand tot leven kan wekken. Iedere nacht, nadat de koopa's hebben toegeslagen, kan hij ervoor kiezen het vermoorde persoon tot leven te wekken of nog iemand anders te doden. Beide paddestoelen kunnen maar 1x in het hele spel worden gebruikt.

    Professor E. Gadd || Jager
    Wanneer de professor sterft door verbannen te worden of vermoord te worden, kan hij nog één andere speler vermoorden. De rest van het spel is hij een gewone toad.

    Kamek || Cupido
    In de eerste nacht koppelt Kamek twee mensen aan elkaar. Wanneer deze twee mensen aan elkaar gekoppeld zijn zullen de twee elkaar nodig hebben om te kunnen overleven. Wanneer de één namelijk sterft, zal de ander sterfen aan liefdesverdriet. Kamek kan maar één koppel maken en zal daarna verder spelen als gewone toad.

    Peach || Burgemeester
    Peach staat aan het hoofd van het Mushroom Kingdom en daarom telt haar stem in de verkiezingen voor 2 stemmen wanneer de uitslag onbepaald is. Verder is ze een normale toad.

    Mario || Genezer
    Mario kan iedere nacht een personage naar keuze beschermen tegen de koopa's. Hij mag alleen nooit twee nachten achter elkaar voor hetzelfde persoon kiezen.

    Daisy en Pauline || Sletten
    Daisy en Pauline kiezen iedere nacht een persoon uit waarbij ze blijven slapen. De koopa's kunnen de twee niet vermoorden door hen te kiezen, maar wel door de speler te kiezen waarbij zij die nacht slapen.


    Regels
    - De algemene Quizlet-regels gelden ook hier.
    - Het openbaar maken van je rol is niet toegestaan. (Peach is hierop een uitzondering)
    - Reageer voor de aangegeven deadline.
    - Alleen de stemmen in de Story op de juiste dag gelden.
    - Hou je theorieën wanneer je dood bent enigszins voor je. Helpen mag, maar dit met mate.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Indien je stopt met Quizlet.nl, meld dit dan even in het topic.
    - Wanneer een speciale rol 's nachts niet voor de gegeven deadline reageert, wordt een randomizer gebruikt om een persoon/actie te kiezen.
    - Mensen die vaker dan 3x niks van hun laten horen (het maakt niet uit of dit de burger is die overdag stemt of de slet die laat horen bij wie hij slaapt) zullen per direct uit het spel worden gezet.
    - Zowel een dag als een nacht zal drie dagen duren.
    - De prijs is de eer

    Het overtreden van één of meerdere van deze regels kunnen leiden tot het uitgesloten worden van het spel.

    Deelnemers
    1. Gaither || Ness
    2. Backbiter || Wendy
    3. Marijsel || Annemarije
    4. Liopleurodon || Felicia
    5. Asil98 || Lisa
    6. Athenalove || Athena || Toad || Nacht 1
    7. Anduin || Ruskow || Peach || Dag 1 <3
    8. Morgiana || Tesla || Toad || Dag 1 <3
    9. Painkiller || Qing
    10. Khronos || Savannah || Toad
    11. Complexes || Britt
    12. Rikiah || Malec
    13. Gailsel || Gail
    14. Kishimoto || Sarita
    15. _failure_ || Eva
    16. Hazy || Bianca
    17. Graysons || Sanne || Pauline || Dag 2
    18. Aire || Fanny
    19. RousseauOrion || Carianne || Iggy || Dag 3
    20. Kidd || Joyce
    21. Bluck || Julia
    22. FAYZ || Fay
    23. Amoare || Katja
    24. Fictionalworld || Vera
    25. IAmSherlocked || Sharon || Kamek || Nacht 3



    Toestemming

    Beste Tsundoku,

    Hierbij geef ik je toestemming om met je Mario WvW te beginnen. Wat een super leuk thema is dit zeg! Ik wens je veel plezier met het organiseren van deze wedstrijd.

    Met vriendelijke groet,
    Marijsel

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 19:18 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik schrijf me toch ook uit. Sorreh ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mag ik nog meedoen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    De beginpost is weer op orde, nu nog 2 deelnemers erbij en dan kunnen we beginnen (:


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Kom op mensen xd


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik wil meedoen, Vera heet ik


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    hahaha OMG! this dat ik al aan veel WVW's meedoen en bang ben dat ik dit vergeet....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    hahaha OMG! this dat ik al aan veel WVW's meedoen en bang ben dat ik dit vergeet....


    Je kan altijd proberen (:
    Als je niet reageert kan ik bovendien altijd een reminder sturen (;


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tsundoku schreef:
    (...)

    Je kan altijd proberen (:
    Als je niet reageert kan ik bovendien altijd een reminder sturen (;


    Dat is fijn hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dan zitten we nu vol!
    Ik zal -wanneer ik thuis ben- de rollen versturen


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Mijn schuilnaam is Athena :)

    Spannend :')


    What would Emma do?

    Ik ben wat later thuis dan verwacht...
    De rollen zullen dus morgen komen, gezien ik computerverbod heb voor na 8'en en het opstarten alleen al 20 minuten duurt.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik zal zo beginnen met het doorsturen van de rollen.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik heb mn rol ontvangen (:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ook :'D


    What would Emma do?