• De struggle als je fave louis heet HAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Somerharding schreef:
    DIE BAARD HAHAHAHAHA NET DE KERSTMAN.

    HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA MAAR HIJ IS OOK DE KERSTMAN SMILEY THO


    Danmarks Dynamite.

    NO BABY THIS IS NOT AN ILLUSION


    Danmarks Dynamite.

    yolo


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Er stond op tiny unscramble this world: rtuck HAHAHAHA


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA MAAR HIJ IS OOK DE KERSTMAN SMILEY THO


    HAHAHA TRUE SHIT


    "Family don’t end in blood”

    Ik ben bezig jonguh damn wat een moeite


    Danmarks Dynamite.

    Ik wil een helix, Noek, aha.

    Mja, oké, voor de geïnteresseerde, ik heb een opleiding gevonden, allround laborant, ik heb gemaild of ik het kan doen met mijn capaciteiten, want dat stond er namelijk niet bij, dus hopelijk mag het en dan ga ik na niveau 3, analist pathologie doen aka niveau 4. Hopelijk lukt het en dan heb ik weer een toekomst c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    mamma


    Danmarks Dynamite.

    Malums schreef:
    Ik wil een helix, Noek, aha.

    Mja, oké, voor de geïnteresseerde, ik heb een opleiding gevonden, allround laborant, ik heb gemaild of ik het kan doen met mijn capaciteiten, want dat stond er namelijk niet bij, dus hopelijk mag het en dan ga ik na niveau 3, analist pathologie doen aka niveau 4. Hopelijk lukt het en dan heb ik weer een toekomst c:


    Explain to me wat het inhoud?


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Explain to me wat het inhoud?


    In de eerste leer je gewoon alles wat met onderzoeken te maken heeft, dus je gaat de kleine dingen doen I guess. Like, hoeveel bacteriën er in eten zitten etc.
    En in die tweede wil ik heel graag lijken gaan onderzoeken, als mensen dus dood/vermoord zijn, wil ik gaan uitzoeken waardoor het komt, hoe het is gebeurd. Tbh staat op de site dat het alleen voor ziekenhuizen is, maar ik wil dat dan met politie combineren zeg maar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malums schreef:
    (...)

    In de eerste leer je gewoon alles wat met onderzoeken te maken heeft, dus je gaat de kleine dingen doen I guess. Like, hoeveel bacteriën er in eten zitten etc.
    En in die tweede wil ik heel graag lijken gaan onderzoeken, als mensen dus dood/vermoord zijn, wil ik gaan uitzoeken waardoor het komt, hoe het is gebeurd. Tbh staat op de site dat het alleen voor ziekenhuizen is, maar ik wil dat dan met politie combineren zeg maar.


    oh damn. OH DAAAAAAMN LIEKE


    Danmarks Dynamite.

    Ik wil ook weer naar school verdomme.


    Danmarks Dynamite.

    Ik zit toch in zo'n muke squad en iemand zend dit en ik huil


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    oh damn. OH DAAAAAAMN LIEKE


    HEHEHEHEHEHE. ik heb het altijd een beetje op de achtergrond gehouden en toen ging ik maar die domme winkel opleiding doen, maar als het kan moet ik gewoon doorzetten want alkfjdslkfljskdf.
    Weet je wel wat je zou willen doen als je weer naar school wilt? (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you