• De struggle als je fave louis heet HAHAHA.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    McDonell schreef:
    Ik zit toch in zo'n muke squad en iemand zend dit en ik huil



    HAHAHAHAHAHAHAHAH DAMNIT


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malums schreef:
    (...)

    HEHEHEHEHEHE. ik heb het altijd een beetje op de achtergrond gehouden en toen ging ik maar die domme winkel opleiding doen, maar als het kan moet ik gewoon doorzetten want alkfjdslkfljskdf.
    Weet je wel wat je zou willen doen als je weer naar school wilt? (:


    Ja, gewoon doorzetten dan want je vind het blijkbaar erg leuk.
    Ik wil evenementenorganisatie, maar ik zie nu dat daar heel weinig werk voor beschikbaar is. Oh god damnit. :c


    Danmarks Dynamite.

    Ik ben zo klaar met opleidingen. Het ene kan je niet doen, omdat je alleen een VMBO diploma hebt, het andere kan je wel doen, maar dan heb je in de toekomst geen werk. Leuk.


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Ja, gewoon doorzetten dan want je vind het blijkbaar erg leuk.
    Ik wil evenementenorganisatie, maar ik zie nu dat daar heel weinig werk voor beschikbaar is. Oh god damnit. :c


    Tbh, ja. Mja. Het kan niet met die middelbaar shit die ik nu heb gedaan, dus daarom moesten we even mailen. Ik bid voor god dat het wel gaat lukken, want alles mislukt meestal als ik wat wil :')
    Oh, dat is leuk! Mijn buurmeisje doet dat ook en naar mijn idee heeft ze er heel veel plezier in. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    Ik ben zo klaar met opleidingen. Het ene kan je niet doen, omdat je alleen een VMBO diploma hebt, het andere kan je wel doen, maar dan heb je in de toekomst geen werk. Leuk.


    Precies dat. Heb ik eindelijk wat, kan het alsnog misschien niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Danmarks Dynamite.

    Malums schreef:
    (...)

    Tbh, ja. Mja. Het kan niet met die middelbaar shit die ik nu heb gedaan, dus daarom moesten we even mailen. Ik bid voor god dat het wel gaat lukken, want alles mislukt meestal als ik wat wil :')
    Oh, dat is leuk! Mijn buurmeisje doet dat ook en naar mijn idee heeft ze er heel veel plezier in. ^^


    Hm ja, heb je geen biologie gehad dan ofzo of waarom kan het niet? Of het is HBO, dat zei je toch of wtf?
    Hm ja, ik dacht dat het ook leuk zou zijn, maar straks heb ik geen werk..


    Danmarks Dynamite.

    Malums schreef:
    (...)

    Precies dat. Heb ik eindelijk wat, kan het alsnog misschien niet.


    Ik had leuke opleidingen.. in Utrecht en Rotterdam. Poep.


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Hm ja, heb je geen biologie gehad dan ofzo of waarom kan het niet? Of het is HBO, dat zei je toch of wtf?
    Hm ja, ik dacht dat het ook leuk zou zijn, maar straks heb ik geen werk..


    Nah. Krijg je alleen op vmbo-t. Ik heb vmbo kader gedaan, maar dat moet dus met landbouw, gezondheid of... techniek. En ik heb economie gedaan, dus we hebben gevraagd of het daarmee ook kan. En er was nog een optie, maar ik heb sowieso geen wiskunde gehad (ja nja rekenen) en nask al helemaal niet.
    Ja, dat zou wel klojo zijn, want dan heb je er zolang aan gespendeerd...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    (...)

    Ik had leuke opleidingen.. in Utrecht en Rotterdam. Poep.


    Is dat ver van jou dan? Anders zou je het gewoon moeten doen, ik heb deze opleiding in Oss (dat ligt vlakbij Nijmegen) gevonden dus ik heb geluk oef. (Ook al snap ik wel dat het moeilijk word c;)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh Gabje, ik ga nu aan 2x5 beginnen, dus als je wilt en zin hebt kan je voor mij dan alvast de kop maken voor de derde rumour? Het gaat over dat Calum aan de drugs zit c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malums schreef:
    (...)

    Nah. Krijg je alleen op vmbo-t. Ik heb vmbo kader gedaan, maar dat moet dus met landbouw, gezondheid of... techniek. En ik heb economie gedaan, dus we hebben gevraagd of het daarmee ook kan. En er was nog een optie, maar ik heb sowieso geen wiskunde gehad (ja nja rekenen) en nask al helemaal niet.
    Ja, dat zou wel klojo zijn, want dan heb je er zolang aan gespendeerd...


    Oh, nou wow, dan hopen dat het wel lukt!
    Ja precies. De zus van Dyanne kent wel een bedrijfje die op is gezet door twee vrienden van haar, maar stel dat dat ineens niet meer kan en shit en bleh.


    Danmarks Dynamite.

    Malums schreef:
    (...)

    Is dat ver van jou dan? Anders zou je het gewoon moeten doen, ik heb deze opleiding in Oss (dat ligt vlakbij Nijmegen) gevonden dus ik heb geluk oef. (Ook al snap ik wel dat het moeilijk word c;)


    Het is niet echt heel ver ofzo. Nja, drie kwartiertje voor beide denk ik. Maar de trein weetjewel..


    Danmarks Dynamite.

    Malums schreef:
    Oh Gabje, ik ga nu aan 2x5 beginnen, dus als je wilt en zin hebt kan je voor mij dan alvast de kop maken voor de derde rumour? Het gaat over dat Calum aan de drugs zit c:


    Omg, oké.


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Oh, nou wow, dan hopen dat het wel lukt!
    Ja precies. De zus van Dyanne kent wel een bedrijfje die op is gezet door twee vrienden van haar, maar stel dat dat ineens niet meer kan en shit en bleh.


    Dat hoop ik dus ook. c:
    Ja, tbh, je hebt nooit de garantie dat je dan daar nog kan werken..


    stay safe because I like being alive at the same time as you