• Na een behoorlijk zwaar eerste studie jaar en het Questival heb ik EIN-DE-LIJK vakantie! Ik ben nu echt even heel erg blij want ik was er echt enorm aan toe en ook al heb ik allemaal leuke dingen meegemaakt dit jaar en is het een goed jaar om op terug te kijken, voelt het nu alsof er even een hele last van mijn schouders valt. Ik kan me nu volledig richten op schrijven, tekenen en RPGen en genieten van een lange zomervakantie. Mijn P heb ik helaas nog niet, maar als het goed is kan ik mijn laatste opdracht in Augustus herkansen en dan komt het helemaal goed (: Ik mag iig door naar het volgende jaar! En dan over twee weekjes lekker naar Spanje met vriendinnen!

    Om dit topic nuttig te houden, waar kijken jullie naar uit deze vakantie? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb na 9 juli vakantie en daarvoor nog naar een verplicht feest, yay. (cat)
    To be honest kijk ik niet erg uit naar de vakantie. Ik moet verplicht mee en dan is de lol er voor mij al af.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 22:07 ]


    26 - 02 - '16

    Always
    Questival was echt erg awsome, ondanks het weer ne de animo.
    Wat leuk!
    Ikzelf ga naar Corfu en Oxford, dus daar kan ik wel naar uitkijken! (en mijn vrijwilligerswerk)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik kijk al uit naar m'n End Year Assessment herkansing (cat)
    ...En nog meer herkansingen...

    Ik kijk uit naar zaterdag, dan mag ik optreden, verder heb ik geen plannen. :v


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    Ik kijk al uit naar m'n End Year Assessment herkansing (cat)
    ...En nog meer herkansingen...

    Ik kijk uit naar zaterdag, dan mag ik optreden, verder heb ik geen plannen. :v

    Ik heb mijn EYA al gehad, yay ^^ wanneer heb jij hem?
    En oh leuk c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    We gaan enorm verbouwen, het hele huis wordt omgegooid zodat de ruimte beter wordt benut. Daarbij komt een Spaanse vriend twee weken naar Nederland, ga ik een week op tenniskamp + competitie, twee weken naar Spanje zonder wifi maar ja en eh dan is mijn vakantie eigenlijk al weer over haha.


    I just caught the wave in your eyes

    Ik kijk uit naar vrijdag, want dan ga ik weer naar McDonell. Voor de rest heb ik nog niets gepland :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga in de vakantie voor het eerst in m'n leven naar Berlijn! (lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)

    (ik wil al naar Berlijn sinds ik een jaar of 6 ben)

    Ik ga ook nog drie dagen kinderen begeleiden op een soort van kinderfestijn hier in de buurt, en hopelijk word ik toegelaten tot de groepsdiscussies van RTL (dat hoor ik uiterlijk volgende week).

    Verder heb ik me opgegeven voor een groep fluitisten die op een braderie gaat spelen in de week na de vakantie, en ik had m'n blokfluiten al 3 jaar niet meer aangeraakt (tot gisteren, toen ben ik erachter gekomen dat ik het nog steeds kon, ik was gestopt omdat ik steeds tijdens de lessen in een groep geplaatst werd die lager was dan mijn niveau en toen begon ik het ontzettend stom te vinden want ik leerde niets nieuws)

    Dusja, ik heb heel erg veel zin in de zomervakantie, dan kan ik misschien ook nog wel ergens een Wicked t-shirt maken en zelf een agenda (als dat lukt, anders koop ik er gewoon een die ik pimp) en misschien nog wat tekeningen o.i.d.)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga naar Berlijn voor een judo wedstrijd en trainingsstage.
    En voor de rest help ik hier een week mee met de jeugd vakantie week. Dat is het eigenlijk wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aah de 'wait a second ik heb gewoon zomervakantie'-realisatie is de beste die er is :Y).
    Ik ga deze zomer met een vriendin naar Barcelona, misschien met ouders nog naar Praag o.i.d. en voornamelijk gewoon keihard chillen.


    i put the fun in funeral

    Mijn vakantie werd ineens een heel stuk minder leuk... ik moet mijn verstandskiezen laten trekken ;c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik heb mijn EYA al gehad, yay ^^ wanneer heb jij hem?
    En oh leuk c;

    Ik had 'm afgelopen maandag, maar te weinig laten zien, dus mag ik 'm herkansen in augustus.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Ik had 'm afgelopen maandag, maar te weinig laten zien, dus mag ik 'm herkansen in augustus.

    Oh dat is jammer, ik had gelukkig groen, maar succes dan alvast!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb pas 14 Juli vakantie (als ik slaag). Ik ga in de vakantie niks bijzonders doen, maar ik ga in September 10 dagen naar Marokko om met jongeren vanover heel europa te praten over water management en milievervuiling en daar heb ik heel veel zin in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lizor schreef:
    (...)
    Oh dat is jammer, ik had gelukkig groen, maar succes dan alvast!

    Waarschijnlijk werkt dat bij jou anders, want ik heb geen idee waar groen voor staat, bij ons gaat dat gewoon met ZG/G/etc.
    Anyway, thanks! ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.