• [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 1:18 ]


    "Family don’t end in blood”

    Oh ja, ik had het niet helemaal gelezen


    "Family don’t end in blood”

    Somerharding schreef:
    NOEK DIT HAHAHAHA:

    Oké, nou tja nu kan ik een hele lange reactie ga bedenke, dus tja. Hmm, inspiratiezoeken, inspiratiezoeken. O ja, na, nee. Ik weet niks :$

    Oké, dan begin ik hier: Hoi _O_
    WELKOM IN DE I (H) HAMBURG CLUB!!!!! (Die stiekem ook een suikerspinnen kraampje heeft)
    Omg, dat sloeg nergens op??
    Oké tja, weer inspiratieloos.
    Ik vind jou verhaal leuk, ja, echt waar...
    En ik irriteer me aan een reclame: POESPOESPOESPOEPOES, JE STAAT IN HET BEELD. Ugh.
    Dat slaat toch gewoon nergens op?
    Maareh, je hoofdstuk is supergoed, dus niet zeuren jij!!!
    Lalalalala.
    Oké, nu ga ik wat dingetjes neerzetten waarom dit verhaal zo leuk is:
    Omdat Noura zielig is c;
    Omdat Harry lief voor haar is.
    Omdat Louis cool en vooral grappig is.
    Omdat Louis en ik lekker samen kunnen gaan slaapwandelen als ik hem ooit tegen kom
    Omdat Niall schattg is.
    Omdat je geweldig schrijft.
    Omdat ik van Liam hou!!
    En gewoon omdat 1D fantastich is!

    Oké, :D dat sloeg ook nergens op.
    Mijn ouders zijn naar een een of ander teater jaja. Intteresant...
    Owhja, ik kom er nu achter dat dat personage gedoedinges een stukje langer is als Niall xD haha lol.
    Oké ik ben gewoon hyper aan het zijn hier. Mijn broertje heeft iets van: Raar kind.
    Nu geef ik hem een ik-ben-inderdaad-een-raar-kind-but-so-what-gezicht. Hehe.
    Ik ga je nu een heel interresant verhaal vertellen:
    Mijn broertje is stiekem fan van One Direction, hij luisterd constand de Kiss You video en idere keer flip ik hem en heb iets van:
    ONEDIRECTIONONEDIRECTION *le dikke fangirl*
    En pas ging hij naar Londen, (ik kon niet mee, verdorie, ik ga binnenkort) maar goed, hij ging dus een keer naar de bios (alsof dat hier niet kan :P maar goed he, als hij dat nou leuk vind...) komt ie weer thuis. Heeft hij het er ineens heel droog tijdens het eten over van; Ik zat naast Louis Tomlinson in de bioscoop.
    Ik; ogen ploppen uit hoofd, begint te gillen. Trekt broertje mee naar kamer om posters te laten zien om te kijken of hij het zeker wist. Hij: ja, ik nog mee hyperen, hem uithoren, blijkbaar heeft hij 'Hello' tegen hem gezegt en 'Louis' zei dus
    'Hey,' terug.
    Toen kwam mijn moeder binnen: Noek, je weet best dat het iemand was die op hem leek.
    Ik; NOOOOO (ookal zou ik ik hem dan niet hebben gezien, het is ook gewoon freaking cool als mijn broertje hem gezien zou hebben rare zin)
    Toen bedacht ik dat mijn moeder gelijk had en was ik verdietig...
    Jaha, ik snap nu ook wel dat dat eigenlijk onmogenlijk was, maar goed. Ik werd even meegesleurd door het moment oké?
    Owja, heb jij kaartjes voor 1D? Ik niet (huil).
    Okaaaaaaaaaaaaay, deze reactie is volens mij al best wel een beetje lang ofzo? Maar ik ben nog niet klaar!
    Appels, ik hou van appels, waarom? Geen idee, die dingen hippen gewoon.
    Ken je de bromnce Drapple? Dat is gewoon geweldig! Drapple is Draco Malfidus (HP) en een appel, zo simpel als wat.
    Check dit: DRAPPLE
    Oké, het is gewoon vaag. Maar wel heel leuk!
    Dit is ook gewoon heel grappig.
    Google maar gewoon een keertje Drapple! Je lacht je echt helemaal de pleuris rare woordkeuze
    Nu heb ik een raar liedje in mijn hoofd;
    DORADORA KLIK OP DORA DORADORA KLIK OP DORA, YEAH!!!
    Maarja, ik ben raar. Ik had echt daaagen dit liedje in mijn hoofd;
    KABOUTER PLOP ZIT IN BAD HIJ IS NAT, HELEMAAL NAT!!!
    Dat is gewoon een van de beste liedjes ter wereld xD
    Ja, ik ben gek.
    SWIEBER NIET STELEN SWIEBER NIET STELEN, OWH NEE!!!
    Hmmm, beter...
    Lalala, ik ben echt heel nutteloos.
    Oké ik ga een liedje bedenken:
    UDOUDOUDO, GEEF DIT SUPERCOOLE VERHAAL NU EEN KUDO!!!
    ZO NIET BEN IK NIET BLIJ!!!
    EN ANDERS WEL!!!
    Wow, meest rare liedje ooit. Echt ik kan geen liedjes schrijven over dit soort dingen (in het algemeen niet echt bepaalt hoor. Haha, heeeeeeel soms als ik inspiratie heb. Maar dat is maar heeeeeeeeeel soms, en meestal is dat tijdens wiskunde ofzo. Dus ga ik achterin mijn schrift zitten krabbelen)

    Owh, wacht! Ik heb vanavond dus niks gegeten!!! Meeeh, vegatarische lasagna nog wel!!! OOOOOOOOOOOOOO, maar goed stiekem vind ik dat helemaal niet erg >.< (nee ik hou van lasagna), maar nu hebben mijn ouders iets van: Oh nee, nu heeft Noek helemaal niks gegeten Ik ga dus om elf uur 's avonds eten. Nu denk jij: Waarom zo laat? Ik: Omdat mijn ouders dan thuiskomen... En ik daarvoor in slaap was gevallen. Ja, ik ben vaag. Maar goed, ik ben ziek dus ik hoor te slapen (niet dat ik dat doe O.o)

    Weet je? Ik wil een schilpad... Dat wil ik al jaren hoor, al voor 1D als je dacht dat het daar mee te maken heeft (heeft het oopoooook, maar ik wou het daarvoor al.) Ik heb echt alles al, alleen geen schilpad :O.
    Tja, ik ben zo zielig ;) Haha, dit is sarcastisch bedoeld!! :D

    Maar goed, wij hebben dus drie cavia's en ik zweer: ZE KUNNEN VLIEGEN!!! Echt! Heb jij ooit een cavia door de lucht zien vliegen? Ik wel dus.... En echt, je word doodsbang...

    Oké, deze reactie is al best wel lang, en best wel raar. maar oké, ik moet zo menteen afsluiten. OMG, noooooooo.

    Maar goed, ik ben dus een nieuw verhaal aan het schrijven! Erg interresant voor jou, maar ach en ben dus de hele middag bezig geweest met foto's maken (alsof ik niks beters te doen heb)

    Oké en nu ga ik cheeren of hoe je dat ook speld/noemd:
    Geef me een K
    Geef me een O
    Geef me een D
    Geef me een O
    Geef dit verhaal nu meteen een KUDOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

    Jaja, heel leuk

    Naja ik moet er mee ophouden denk ik... OH, NOOOOOOOOO
    Maar goed, ik heb je lang genoeg verveeld of niet?

    Maar oké.

    DOEIDOEI!!

    Owhja, en het zoooooooo orginele: Snel verder <3 nog effekes.

    En dan: VOOR IEDEREEN DIE HET NOG NIET DOORHAD, DIT VERHAAL IS GEWELDIG EN VERDIENT ZEKER JULLIE ABO EN KUDO!!!!!!!!!!!!!


    Ik dacht terweel ik dat schreef de hele tijd aan schildpadden en ik lag onder mijn deken.


    Reality's overrated.

    Somerharding schreef:
    Oh ja, ik had het niet helemaal gelezen


    Slimmerd.


    Reality's overrated.

    KABOUTER PLOP ZIT IN BAD HIJ IS NAT, HELEMAAL NAT!!!


    Dit klinkt eigenlijk best fout HAHAHAHAHA


    "Family don’t end in blood”

    Mijn buik is nat van het zweten. als in kletsnat, als in mijn kleren ook.


    Reality's overrated.

    "teater"


    "Family don’t end in blood”

    Somerharding schreef:
    (...)

    Dit klinkt eigenlijk best fout HAHAHAHAHA


    I know. Daarom deed ik dat ook.
    In die tijd was ik nog raarder dan nu, is het tenminste nog een beetje goed gekomen.


    Reality's overrated.

    Effs schreef:
    Mijn buik is nat van het zweten. als in kletsnat, als in mijn kleren ook.


    Dat is kut ugh


    "Family don’t end in blood”

    Somerharding schreef:
    "teater"


    Ja, ik zag de faal.


    Reality's overrated.

    Somerharding schreef:
    (...)

    Dat is kut ugh


    Ja, en vies.


    Reality's overrated.

    Ik claim het volgende topic.


    Reality's overrated.

    Toen was je ook al obsessed met appels.


    "Family don’t end in blood”

    Effs schreef:
    Ik claim het volgende topic.


    Reality's overrated.

    Effs schreef:
    Ik claim het volgende topic.


    "Family don’t end in blood”

    Somerharding schreef:
    Toen was je ook al obsessed met appels.


    Ja.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Reality's overrated.