• En dat is hard bewezen =D
    Want welke quizzen worden het meeeste gemaakt:
    Verkracht door Bill Kaulitz;
    You, a prostitute...
    enzovoort enzovoort.
    Wat heb je nou aan die series over seks en al dat gedoe.
    Een beetje seks kan geen kwaad maar ik bedoel, je moet toch niet series gaan lezen waarin je in deel 3 Bill/Tom/.. 5x na elkaar platneukt.
    Kies toch een serie waar er meer gevoel inzit.
    [/eigen mening en de titels die ik gebruik zijn gewoon dingen waar ik opkom, ik lees die verhalen niet dus weet ik niet waarover die gaan.]

    Chiaar, The Idiots.


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Chiaar, ik ben het zo hard met je eens. Een verhaal moet hier altijd iets als verkrachting ofzo bevatten wil het gemaakt worden.
    En dan is het nog geschreven door meiden die het zelf nooit hebben meegemaakt en niet snappen hoe pijnlijk het voor mij kan zijn.


    Bored.

    Ja, en, dus? Ik ben ook wel een beetje puberaal af en toe, maar dat betekent niet dat ik die mislukte series ga maken. Seks in een quizlet is leuk, maar niet in elke. Wat jij in je topic als voorbeeld gebruikt is een cliché, en niet iedereen is zo. En ach, als die mensen dat soort quizlets willen maken, nou en? Laat ze lekker, ik erger me er niet aan. Als je niet eens meer mag doen wat je leuk vind ...


    History is not hatred.

    Hmm.. Dan is dat vast de rede waarom mijn serie niet tot weinig gemaakt wordt terwijl er al 54 delen zijn.. >< Weetje, jij hebt zo hard gelijk!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Chiaar, ik ben het zo hard met je eens. Een verhaal moet hier altijd iets als verkrachting ofzo bevatten wil het gemaakt worden.
    En dan is het nog geschreven door meiden die het zelf nooit hebben meegemaakt en niet snappen hoe pijnlijk het voor mij kan zijn.

    Inderdaad, en dat vind ik erg. Als ze nu een verhaal maken over wat er met hen is gebeurd, oké dat snap ik maar..
    Ik vind het erg voor je.
    x


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    je hebt absoluut gelijk. vind ik ook. ik maak soms ook wel quizjes die daarop lijken maar in sommige gaat het niet alleen over de seks he. maar ik vind het ook stom dat die zoveel worden gedaan, en de quijes met gevoel in minder. daarom heb ik ook mijn quizjes geinactiveerd.

    Hmm.. Dan is dat vast de rede waarom mijn serie niet tot weinig gemaakt wordt terwijl er al 54 delen zijn.. >< Weetje, jij hebt zo hard gelijk!

    Zeker want de mooiste series zijn soms die die zo weinig gemaakt zijn.


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    I AGREE!
    Ik irriteer me sowieso al dood aan al die oversekstheid tegenwoordig =/ [mijn klas op school kan dr ook wat van =/]
    Ik vind al dat gesex helemaal niet boeiend om te lezen ofz -.-'
    Ik doe het er gewoon helemaal niet in =/ Voel me daar echt veeeeeeeel te goed voor.


    Mew <3

    xD hoe da gij da zegt.
    Maar ik geef u wel gelijk ze


    I need you like a heart needs a beat

    uhu Ö


    don't Worry...Be gay.

    I AGREE!
    Ik irriteer me sowieso al dood aan al die oversekstheid tegenwoordig =/ [mijn klas op school kan dr ook wat van =/]
    Ik vind al dat gesex helemaal niet boeiend om te lezen ofz -.-'
    Ik doe het er gewoon helemaal niet in =/ Voel me daar echt veeeeeeeel te goed voor.

    Ik kan/wil dat zelfs niet deftig typen dus laat ik het maar achterwege x'd.


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Hell Yeah!


    Your Butt is Mine!

    De mooiste verhalen blijven bijna liggen. En de verhalen waar platte seks en alles in komt word gewoon super veel gemaakt,soms nog slecht geschreven enzo ook.
    Ik geef je dus gelijk


    Music is the new sex

    Platneuken is gezellig =]


    Because Nobody Love's

    xD hoe da gij da zegt.
    Maar ik geef u wel gelijk ze

    Bedoel je dat platneuken?? (A)


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Ik ken een pracht van een serie die al over z'n 50 delen zit waar dat er 2 meisjes een koppel zijn e Bill en Tom en nog geen een keer is er iets me sex ingekomen en die serie word amper gemaakt.

    Dus voor idereen die niet van sex houd in serie's maak deze serie dan zeker!!

    http://nl.netlog.com/go/out/url=-aHR0cDovL3d3dy5xdWl6bGV0Lm5sL3VzZXJzL0V2YUxvdmVzQmlsbC8_

    en neeh ik heb deze niet geschreven


    I need you like a heart needs a beat