• En dat is hard bewezen =D
    Want welke quizzen worden het meeeste gemaakt:
    Verkracht door Bill Kaulitz;
    You, a prostitute...
    enzovoort enzovoort.
    Wat heb je nou aan die series over seks en al dat gedoe.
    Een beetje seks kan geen kwaad maar ik bedoel, je moet toch niet series gaan lezen waarin je in deel 3 Bill/Tom/.. 5x na elkaar platneukt.
    Kies toch een serie waar er meer gevoel inzit.
    [/eigen mening en de titels die ik gebruik zijn gewoon dingen waar ik opkom, ik lees die verhalen niet dus weet ik niet waarover die gaan.]

    Chiaar, The Idiots.


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)
    Bedoel je dat platneuken?? (A)


    da ook
    zo kei droog xD


    I need you like a heart needs a beat

    Ag ,laat kindjes lkkr oversext zijn,, als je daar niet tegen kunt maak je se tog neit?
    ER sijn genoeg serie's duss keuze zat,,
    Maar ga dan niet zeiken over die paar kindjes die oversext wel geinig vinden >< [/mening]


    Crack a bottle

    het valt me wel op dat de Quizlets waar je niet met een van TH krijgt veel worden gemaakt,
    zoals mijn lesbische serie. XD ze komen er wel in voor, maar het hoofdpersoon in kwestie krijgt niet met iemand van th, maar met SHANEEEE


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    het valt me wel op dat de Quizlets waar je niet met een van TH krijgt veel worden gemaakt,
    zoals mijn lesbische serie. XD ze komen er wel in voor, maar het hoofdpersoon in kwestie krijgt niet met iemand van th, maar met SHANEEEE

    Ahja :D Je crushje ;)
    En ik ken ook series waar je niks met TH krijgt maar die worden dan niet veel gemaakt ='(


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)

    da ook
    zo kei droog xD

    The Idiots zijn gewoon kei droog (':
    [/eigendunk (A)]


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)
    The Idiots zijn gewoon kei droog (':
    [/eigendunk (A)]


    xD


    I need you like a heart needs a beat

    Chiaaaar, je wist misschien al dat ik je helemaal gelijk geef. (:
    Zoiets als verkrachting ofzo, dat zouden die niet eens ooit doen volgens mij. Maarbon. Het gaat er echt over. Zekers wel, mijn mening dan. ^^
    x die andere van de Idiots. XD
    En The Idiots zijn toch wel droog. ;D

    Chiaaaar, je wist misschien al dat ik je helemaal gelijk geef. (:
    Zoiets als verkrachting ofzo, dat zouden die niet eens ooit doen volgens mij. Maarbon. Het gaat er echt over. Zekers wel, mijn mening dan. ^^
    x die andere van de Idiots. XD
    En The Idiots zijn toch wel droog. ;D

    Bolleke, fijn dat wij het altijd eens zijn =D
    En we zijn de droogste drogers ever =D
    xx


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Een platvis doet ook aan platneuken .. Hij kan niet anders xD


    Because Nobody Love's

    (...)
    Bolleke, fijn dat wij het altijd eens zijn =D
    En we zijn de droogste drogers ever =D
    xx

    Dit is geen telepathie denk ik. (:
    Maar ik vind dat ook fijn. xd
    En dat zijn we zekers, hahh, die vind ik leuk gezegd van je. XDD

    En wat eigenlijk echt spijtig is, ja, dat de niet-TH-series zo weinig gemaakt worden. Moet het nu echt altijd over TH gaan?? Neen toch hea. (:

    Chiaar, ik ben het zo hard met je eens. Een verhaal moet hier altijd iets als verkrachting ofzo bevatten wil het gemaakt worden.
    En dan is het nog geschreven door meiden die het zelf nooit hebben meegemaakt en niet snappen hoe pijnlijk het voor mij kan zijn.

    Oww, zow erg voor je =( Maar je hebt zo wel gelijk.. <33.


    What you see, is what you get.

    Ik heb al vrij veel verschillende serie's gehad en er is nog nooit echt sex in voorgekomen bij mij (:


    The soul needs autumn.

    Zo hard gelijk >.<

    Mag ik ff wat zegge... (A)
    Eerst werden er alleen maar quizen met gevoel gemaakt, nu dus oversexte quizjes... SO WHAT! x'D Het is net de mode, nu is het in en over een paar weken/maanden zit iedereen weer bijna te janken voor zijn pc omdat het z'n zielige en gevoelige quiz is. Like, maak je niet druk, straks is het weer voorbij en dan zeuren de mensjes (vn de oversexte kant) weer dat hun quizen weinig worden gemaakt x'D
    BTW: Die oversexte quizjes zijn wel lollig, ik lig regelmatig strijk na het lezen van z'n serie/quiz!


    Tears are crashing out of my eyes