• En dat is hard bewezen =D
    Want welke quizzen worden het meeeste gemaakt:
    Verkracht door Bill Kaulitz;
    You, a prostitute...
    enzovoort enzovoort.
    Wat heb je nou aan die series over seks en al dat gedoe.
    Een beetje seks kan geen kwaad maar ik bedoel, je moet toch niet series gaan lezen waarin je in deel 3 Bill/Tom/.. 5x na elkaar platneukt.
    Kies toch een serie waar er meer gevoel inzit.
    [/eigen mening en de titels die ik gebruik zijn gewoon dingen waar ik opkom, ik lees die verhalen niet dus weet ik niet waarover die gaan.]

    Chiaar, The Idiots.


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Ik ben
    Eva.


    I recycle my thoughts.

    En wat eigenlijk echt spijtig is, ja, dat de niet-TH-series zo weinig gemaakt worden. Moet het nu echt altijd over TH gaan?? Neen toch hea. (:


    Klopt

    Ik heb 2 series over japanse bandjes

    en die worden ook haast niet gemaakt ook ma door 5 mensen

    maar ik ga gewoon door omdat ik het leuk vind
    en ja miss komt dr wel eens een sex scene in voor ma dat is dhan ook egt ma 1 of 2 keer en niet de hele tijd geneuk -.-


    I solemny swear i am up to no good

    Ik lees hier de titel van mijn quiz. Die quiz is niet bedoeld om oversekst over te komen, als schrijfster, of weet ik veel wat. Ook niet speciaal omdat het met verkrachten te maken heeft. Kan ik er iets aan doen dat die zo vaak gedaan wordt? Nou, niet. En als je je eraan ergert, negeer die soort quizlets gewoon.


    -

    Maar daarom heb ik haat aan twincest.


    -

    Bovendien wil ik niemand kwetsen, hoor. Waarom geef je die titels als je ze nieteens gelezen hebt?


    -

    Maar daarom heb ik haat aan twincest.

    I love twincest,
    maar alleen omdat de goede serie's zo goed verwoord worden! Je kunt de pijn gewoon achter je pc voelen... (okay dat klinkt maf x'D) Maar je hbt ook vn die oppevlakkige, met alleen maar platneuken, daar hb ik ook haat aan -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    Bovendien wil ik niemand kwetsen, hoor. Waarom geef je die titels als je ze nieteens gelezen hebt?

    Om aan te tonen welke quizzen gemaakt worden (':
    Ik wil je quizjes niet beledigen ofzo hoor, ik weet zelfs niet of er veel seks in voorkomt. Maar aan de titel zelf merk je soms toch al welk verhaal het is. Het kan zijn dat ik er helemaal naast zit hoor. En gewoon omdat die titel bij de laatste uitkomst stond.


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Weetje?
    Op school zeggen de leerkrachten zelfs dat ik over sext ben. 8'D


    We'll never be as young as we are tonight

    nouja, als mensen dat leuk vinden, laat ze ofzo.. :S


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik ben t met je eens. :3
    alleen snap ik niet helemaal, als iedereen dat is waarom de oversexte quizlets toch t meest gemaakt worden ;p

    Weetje?
    Op school zeggen de leerkrachten zelfs dat ik over sext ben. 8'D

    Ojéé x'd

    ik ben t met je eens. :3
    alleen snap ik niet helemaal, als iedereen dat is waarom de oversexte quizlets toch t meest gemaakt worden ;p

    Dat klopt niet héa x'D
    Nu je het zegt :D
    Haha x

    Ik ben het er ook mee eens, kom op quizlet gaat eigenlijk om de quizes niet om seks ofzo >.<

    Kijk ik vind het heel leuk en stoer dat er vervolg verhalen opstaan miss vind ik dat nog wel het leukst maar ik hoef eigenlijk niet prcies te weten hoe iedereen seks met die jongens heeft 17 x per dag O.o sowiezo houd geen van jullie 2 dat uit xD


    Maarja das mijn mening.

    -xxx-


    You can never wear to much black

    Tja, iedereen een eigen smaak.
    Maar toch is het zo. Waarom moet in elke serie seks.. :S


    I live for the applause, you will die for it.

    De mooiste verhalen blijven bijna liggen. En de verhalen waar platte seks en alles in komt word gewoon super veel gemaakt,soms nog slecht geschreven enzo ook.
    Ik geef je dus gelijk

    dat is zo waar. Ik heb ook eens hard mijn best in een gestoken, en heb hem gewoon in de spotlight moeten zetten, omdat hij enkel door mijn vrienden werd gemaakt en dat zijn 5 mensen -_-"


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?