• Oké, oké, ik geef het toe. Dat rijmt natuurlijk niet zo mooi, vandaar de haakjes. :Y) De titel lijkt me wel duidelijk, lijkt me. Vandaag de dag werd Erica, Scandal, drie jaar geleden aangesteld als een moderator. En persoonlijk ben ik daar heel erg blij mee! Ze doet veel voor Quizlet, staat zelfs al drie jaar klaar voor Quizlet. Dit moet toch wel even gevierd worden? Erica, ik ben blij dat je nog met plezier op Quizlet zit en ik hoop dat je nog heel erg lang moderator wil blijven!


    [ bericht aangepast op 30 juni 2015 - 21:04 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd, (bijna) naamgenoot c;


    26 - 02 - '16

    Yay, gefeliciteerd! ^^

    Ik heb inderdaad ook de indruk dat jij je ontzettend veel voor Q inzet, Erica, en dat is zeker een topic en een ijsje waard. Maar misschien een rode in plaats van een blauwe? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd Erica! *O* Mag zeker gevierd worden.


    -

    Ik moet toegeven Inge, daar dacht ik ook aan. Maar ergens ben ik ook wel weer lui na een lange dag. Oops? :Y) In ieder geval leuk dat jij er aan dacht! Ik zal 'em ook in de beginpost zetten. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Is dat alweer drie jaar geleden? Wauw, de tijd gaat zo snel. Gefeliciteerd Erica!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gefeliciteerd! *O*


    Because I love him, do I need another reason?

    Gefeliciteerd! En dat er nog vele jaartjes bij mogen komen :D


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Marijsel schreef:
    Ik moet toegeven Inge, daar dacht ik ook aan. Maar ergens ben ik ook wel weer lui na een lange dag. Oops? :Y) In ieder geval leuk dat jij er aan dacht! Ik zal 'em ook in de beginpost zetten. ^^


    Haha, ach, ik weet zeker dat blauw ijs ook lekker is. Bovendien zag dat er veel chiquer uit, met die slagroom en sprinkels. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Se7enteenblack schreef:
    Gefeliciteerd! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Poeh daa een tijd! Gefeliciteerd!! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heel erg gefeliciteerd! Je doet echt enorm veel voor de site en dit wordt waardeer ik echt! Hopelijk blijf je nog heel erg lang moderator!


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd collega! Dat je ons nog vele jaren kan ondersteunen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Se7enteenblack schreef:
    Gefeliciteerd! *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it